31.7 C
Delhi
May 24, 2024
Hamari Duniya
Breaking News قومی خبریں

دنیا نے امن اور رواداری کے پیغام کے ساتھ باپو کا 153 ویں یوم پیدائش منایا

Mahatma Gandhi

نئی دہلی : بابائے قوم مہاتما گاندھی کی 153ویں یوم پیدائش دنیا بھر میں منائی گئی۔ اقوام متحدہ، امریکہ، چین، فرانس اور سری لنکا سمیت کئی ممالک میں ان کی زندگی اور وراثت کی یاد میں کئی پروگرام منعقد کیے گئے۔ برطانیہ میں ہندوستان کے نئے ہائی کمشنر وکرم دوریسوامی نے اتوار کو مہاتما گاندھی کو ان کی 153 ویں یوم پیدائش کے موقع پر ایک تقریب میں خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ لندن وہ جگہ ہے جہاں امن اور عدم تشدد کے سفیر کے طور پر گاندھی کی کہانی شروع ہوئی تھی۔وزارت خارجہ نے بیرون ملک اپنے مختلف مشنوں اور عہدوں کے ذریعے اس بات کو یقینی بنایا کہ گاندھی جی کو پوری دنیا میں یاد کیا جائے اور ان میں ہندوستانی تارکین وطن بھی شامل ہوں۔ ساتھ ہی، اقوام متحدہ کے سکریٹری جنرل انٹونیو گوٹیرس نے اقوام متحدہ کے رکن ممالک پر زور دیا کہ وہ گاندھی کے امن اور رواداری کے راستے پر چلیں۔
پیرس کے قریب ایک شہر گریگنی نے مہاتما گاندھی کے نام سے منسوب ایک گلی کا افتتاح کیا۔ فرانس میں ہندوستانی سفارت خانے نے ٹویٹ کیا کہ گاندھی جینتی میں مقامی نوجوانوں اور غیر ملکی تارکین وطن کی حوصلہ افزا شرکت دیکھی گئی۔ سلووینیا میں، مہاتما گاندھی کے امن کے نظریات کو منانے کے لیے، کئی اسکالرز اکٹھے ہوئے اور’دی لیگیسی آف پیس اینڈ ٹروتھ‘: اسٹڈیز آن دی لائف اینڈ ورک آف مہاتما گاندھی کے عنوان سے ایک ای بک شائع کی۔ یہ کتاب سلووینیا میں ہندوستان کے سفارت خانے اور یونیورسٹی آف جبلجانا نے مشترکہ طور پر تیار کی تھی۔
ان کے علاوہ، اس گاندھی جینتی پر، ہندوستانی مشنوں نے بھی اپنے شراکت دار ممالک کے ساتھ مل کر پائیدار ترقی کے ہدف 2030 کو حاصل کرنے کے لیے عزم کا اظہار کیا۔ مثال کے طور پر، سعودی عرب میں، 40000 ہندوستانی طلباء10 مقامات پر 40000 درخت لگانے کے لیے اکٹھے ہوئے۔دنیا بھر میں گاندھی کے 87 مجسموں کے ساتھ، مہاتما گاندھی کی وراثت کو سجویا گیا۔ ا?سٹریلیا، نیوزی لینڈ اور برطانیہ سمیت کئی ممالک میں گاندھی کے مجسموں کو خراج عقیدت اور پھول چڑھائے گئے۔
کیا پی ایف آئی پر پابندی صحیح ہے؟

Related posts

روس میں بغاوت، ماسکو کی سڑکوں پراتر گئے ٹینک، کئی شہروں میں بڑھائی گئی سیکورٹی

Hamari Duniya

راجستھان میں مسلمانوں کو آبادی کے حساب سے حصہ داری کو یقینی بنائے، کانگریس کے سینئر رہنما ڈاکٹر اعظم بیگ کی قیادت میں کانگریس کے اعلیٰ رہنماﺅں سے ملاقات

Hamari Duniya

ہیومن ویلفیئر فاؤنڈیشن نے دہلی و ہریانہ کے 127 بچوں کو اسکالر شپ تقسیم کیا

Hamari Duniya