36.1 C
Delhi
May 21, 2024
Hamari Duniya
Breaking News دہلی

اردو میں لکھا 1933 کا شادی کارڈ سوشل میڈیا پر وائرل

Shadi Card
بدلتے وقت کے ساتھ دنیا بھی بدل رہی ہے۔ آج کے جدید ٹیکنالوجی کے دور میں بہت سی چیزیں بحث کا موضوع بنی ہوئی ہیں، جیسے شادی کے فنکشن کو ہی لے لیں۔ پہلے زمانے سے لے کر اب تک بہت سی چیزوں میں تبدیلیاں دیکھنے کو مل رہی ہیں، چاہے وہ شادی میں ہونے والی تزئین اور سجاوٹ کی بات ہو یا شادی کے کارڈز۔ آپ میں سے بہت سے لوگوں نے اپنے والدین کی شادی کے کارڈ دیکھے ہوں گے، لیکن کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ دادا دادی کے زمانے میں شادی کے کارڈ کیسے ہوتے ہوں گے؟ ان دنوں اردو میں لکھا ہوا ایک 89 سالہ شادی کا کارڈ انٹرنیٹ پر وائرل ہو رہا ہے جسے دیکھ کر ہر کوئی حیران ہے۔

دراصل ایڈوانس ٹیکنالوجی میں شادی کے کارڈ بھی مختلف انداز میں چھاپے جا رہے ہیں۔ آج کے دور میں شادی کے کارڈ مختلف رنگوں میں بہت سے ڈیزائن کے ساتھ دستیاب ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ شادی کے کارڈ آج کے مقابلے پہلے کے زمانے میں سادگی اور ایک رنگ کے ساتھ بنائے جاتے تھے۔ حال ہی میں ایک ایسا ہی شادی کا کارڈ انٹرنیٹ پر سب کی توجہ مبذول کر رہا ہے۔ یہ شادی کا کارڈ سفید کاغذ پر مکمل طور پر اردو میں لکھا گیا ہے۔ جس شادی کا کارڈ انٹرنیٹ پر وائرل ہو رہا ہے، یہ شادی 89 سال قبل 1933 میں ہوئی تھی۔
شادی کے اس کارڈ کو وائرل ہوتے دیکھ کر صارفین مختلف ردعمل دے رہے ہیں۔ ایک صارف نے لکھا، ‘اردو بہت خوبصورت ہے۔’ ایک اور شخص نے لکھا، ‘دلہن کا نام غائب ہے۔’ ایک اور شخص نے لکھا، ‘کتنا پیارا لکھا ہے۔ ہو سکتا ہے کہ کوئی رجسٹر کے ساتھ گلی میں گھومتا ہو اور آرایس وی پی  رجسٹر میں مدعو کی طرف سے ایک خط لکھا ہو گا۔ اس میں دلہن کا نام غائب ہے۔ تیسرے صارف نے لکھا، ‘گلی قاسم جان… غالب یہاں رہتے تھے۔ وقت پر پہنچنے کی درخواست  بہت اچھا ہے۔ 

Related posts

دہلی شراب گھوٹالے کی آنچ پہنچی تلنکانہ کے وزیراعلیٰ کے گھر، سی بی آئی کرے گی پوچھ گچھ

Hamari Duniya

انڈین یونین مسلم لیگ کے وفد کا فلسطینی سفارتکار سے ملاقات

Hamari Duniya

یوئیفا ویمنز چیمپئنس لیگ میں کھیلنے والی پہلی بھارتی خاتون کھلاڑی بنیں منیشا کلیان

Hamari Duniya