33.1 C
Delhi
May 20, 2024
Hamari Duniya
Breaking News بزنس

یوپی میں سرمایہ کاری کرنے کیلئے غیر ملکی کمپنیوں میں مقابلہ

UP-CM-Yogi-

لکھنو¿(ایچ ڈی نیوز)۔
اگلے سال جنوری میں ہونے والے گلوبل انویسٹرس سمٹ- (جی آئی ایس23) سے پہلے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ کی دوسری میعاد میں غیر ملکی سرمایہ کاروں کی آمد شروع ہو چکی ہے۔ ریاست میں پہلی بار گرین انرجی سیکٹر میں بڑی تعداد میں سرمایہ کاری آرہی ہے اور دو کمپنیاں 19 ہزار کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کرنے والی ہیں۔ اس میں گرینکو گروپ 13000 کروڑ روپے اور جے ایس ڈبلیو گروپ 5900 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کر رہا ہے۔پچھلے چھ مہینوں میں ریاست میں روایتی صنعتوں کے ساتھ ساتھ ابھرتے ہوئے شعبوں میں بڑے پیمانے پر سرمایہ کاری کی جا رہی ہے اور 55 کمپنیوں نے 45 ہزار کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کی تجاویز دی ہیں۔ اس میں کئی بین الاقوامی کمپنیوں نے مختلف شعبوں میں سرمایہ کاری کرنے پر آمادگی ظاہر کی ہے۔ جے ایس ڈبلیو گروپ نے 5900 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کی تجاویز پیش کی ہیں۔ گرینکو اور جے ایس ڈبلیو گروپ سبز توانائی کے شعبے میں سرمایہ کاری کر رہے ہیں۔ اس کے علاوہ، کاسس گروپ گرین ماس ٹرانزٹ سیکٹر میں سرمایہ کاری کرے گا۔ ورون بیوریجز 3600 کروڑ روپے، جے کے پینٹس 600 کروڑ روپے اور کیون ڈسٹلریز 500 کروڑ روپے چار پلانٹ لگانے کے لیے سرمایہ کاری کر رہی ہے۔
ماہرین کا کہنا ہے کہ مستقبل میں گرین انرجی سیکٹر ملک میں بڑا کردار ادا کرنے والا ہے۔ اس سے ملک میں کاربن کے اخراج میں بھی کمی آئے گی اور آلودگی میں بھی کمی اائے گی۔ اس بارے میں جے ایس ڈبلیو گروپ کے جیوتی پرکاش پانڈا نے کہا کہ ہم نے اتر پردیش میں سرمایہ کاری کی تجویز دی ہے۔ ہماری کمپنی پاور جنریشن سیکٹر میں ڈیل کرتی ہے۔ ہماری کوشش ہے کہ ہم اتر پردیش میں بجلی پیدا کرنے کے شعبے میں کام کریں۔
جلد ہی دوالگ ڈیٹا سینٹرز پر کابینہ میں لگے گی مہر
پچھلے پانچ سالوں میں سب سے زیادہ سرمایہ کاری آئی ٹی اور الیکٹرانکس کے شعبے میں 94632 کروڑ روپے کی گئی ہے۔ اسی طرح 19970 کروڑ روپے کے ڈیٹا سینٹرز کے لیے کل سات سرمایہ کاری کی تجاویز موصول ہوئی ہیں، جن میں سے چھ ڈیٹا سینٹر پارکس بنیں گے اور ایک ڈیٹا سینٹر یونٹ قائم کیا جائے گا۔ اب تک سات میں سے پانچ تجاویز کو منظوری دی جا چکی ہے۔ جلد ہی دو دیگر ڈیٹا سینٹرز کو کابینہ کی منظوری مل جائے گی۔
ان ٹاپ ٹین شعبوں میں سب سے زیادہ سرمایہ کاری
ریاست میں اب تک منعقد ہونے والی تمام گراو¿نڈ بریکنگ تقریبات میں آئی ٹی اور الیکٹرانکس کے شعبے میں سب سے زیادہ 94632 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری ہوئی ہے۔ اس کے بعد انفراسٹرکچر اور ہاو¿سنگ میں 34784 کروڑ، مینوفیکچرنگ میں 22181 کروڑ، زراعت اور اس سے منسلک صنعتوں میں 20955 کروڑ، شمسی توانائی میں 17281 کروڑ، ٹیکسٹائل میں 7058 کروڑ، صحت کی دیکھ بھال اور دوا سازی میں 4313 کروڑ، دفاعی اور دوا سازی میں 4313 کروڑ روپے۔ ایرو اسپیس میں 1770 کروڑ روپے اور گودام اور لاجسٹکس میں 1295 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کی گئی ہے۔

Related posts

خواتین ورلڈ باکسنگ چمپئن شپ میں گولڈن گرل بنیں نکہت زرین

Hamari Duniya

وژن 2026 سے اسکالر شپ یافتہ نے بی پی ایس سی کے ٹیچرس بھرتی ایگزام میں پہلی رینک حاصل کی

Hamari Duniya

آخری میچ میں ویسٹ انڈیز کو شرمناک شکست،بھارت کا یک روزہ خطاب پر قبضہ

Hamari Duniya