33.1 C
Delhi
June 15, 2024
Hamari Duniya
Breaking News بزنس

بنگلورو اور حیدر آباد میں لانچ ہوا جیو کا  ٹرو5 جی

نئی دہلی،(ایچ ڈی نیوز)۔

ممبئی، دہلی، کولکتہ، چنئی، وارانسی اور ناتھدوارا میں جیو  ٹرو5 جیسروسز کے کامیاب بیٹا لانچ کے بعد،  جیو نے بنگلورو اور حیدرآباد میں  ٹرو5 جی  بھی لانچ کردیاہے۔ ان دونوں شہروں کو ہندوستان کا سائبر اور ڈیجیٹل مرکز سمجھا جاتا ہے۔ ٹرو5 جی  کا اصل امتحان ان شہروں میں ہوگا۔

کمپنی نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ  جیو  ٹرو5 جی پہلے ہی چھ شہروں میں لاکھوں صارفین استعمال کر رہے ہیں اور اس کا ردعمل انتہائی مثبت ہے۔ صارفین کے تاثرات کی بنیاد پر،  جیو مسلسل اپنے نیٹ ورک کو مضبوط کر رہا ہے۔  جیو اپنی  ٹرو5 جی  خدمات کو مرحلہ وار انداز میں شروع کر رہا ہے تاکہ کسٹمر کا بہترین ممکنہ تجربہ فراہم کیا جا سکے۔
جیو کا کہنا ہے کہ صارفین اپنے اسمارٹ فونز پر 500 ایم بی پی ایس سے 1 جی بی پی ایس کی رفتار حاصل کررہے ہیں۔ صارفین بھی بڑی مقدار میں ڈیٹا استعمال کر رہے ہیں۔ کمپنی کا دعویٰ ہے کہ یہ ہندوستان میں واحد  ٹرو5 جینیٹ ورک ہے اور اس نے اپنے  ٹرو5 جی نیٹ ورک کی بہت سی خصوصیات درج کی ہیں۔
۔1۔اسٹینڈ اکیلے 5جی آرکیٹیکچر نیٹ ورک، 4جی نیٹ ورک پر انحصاری  صفر  ہے۔
۔2۔ 700 میگا ہرٹز، 3500 میگا ہرٹز اور 26  گیگا ہرٹز بینڈز میں 5 جی اسپیکٹرم کا سب سے بڑا اور بہترین مرکب۔
۔3 ۔کیریئر ایگریگیشن ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے،  جیو ان 5 جی فریکوئنسیوں کا ایک مضبوط “ڈیٹا ہائی وے” تیار کرتی ہے۔
10 نومبر سے، بنگلور اور حیدرآباد میں  جیو صارفین کو  جیو ویلکم آفر کے لیے مدعو کیا جانا شروع ہو گیا ہے۔ اس پیشکش میں، صارفین کو بغیر کسی اضافی قیمت کے 1 جی پی  پی ایس + رفتار اور لامحدود 5جی ڈیٹا ملے گا۔

Related posts

اوج فلک شکشا سینٹر کے طلبہ نے نمایاں نمبرات حاصل کئے، ہماری صدا ٹرسٹ نے بچوں کو سرٹیفیکٹ و میڈل سے نوازا

Hamari Duniya

راجستھان میں مسلمانوں کو آبادی کے حساب سے حصہ داری کو یقینی بنائے، کانگریس کے سینئر رہنما ڈاکٹر اعظم بیگ کی قیادت میں کانگریس کے اعلیٰ رہنماﺅں سے ملاقات

Hamari Duniya

سرنگ میں پھنسے مزدوروں کی جان بچانے والے وکیل حسن کے گھر پر بلڈوزرافسوس ناک

Hamari Duniya