18.1 C
Delhi
February 29, 2024
Hamari Duniya
کھیل

کھیل کود صرف مشغلہ نہیں بلکہ طبی ضرورت بھی ہے: نور اللہ خان

نئی دہلی،26 نومبر(ایچ ڈی نیوز)۔

کھیل کود اب مشغلہ نہیں ایک طبی ضرورت ہے۔ اور اس مصروف زندگی میں چند لمحات نکال کر خود کو صحت مند بنائے رکھنا ایک بڑا کام ہے۔

ان خیالات کا اظہار آج دہلی میں منعقد ٹی سی ایل نامی کرکٹ ٹورنامنٹ کے فائنل مقابلہ میں گریٹ انڈیا نیشنل اکیڈمی سدھارتھ نگر کے ڈائریکٹر اور معروف تعلیمی وسماجی کارکن  نوراللہ خان نے کیا۔ آپ نے مزید کہاکہ نوجوان نسل کا تجارت ومعیشت سمیت دیگر کاموں سے بھی دلچسپی رکھنا ضروری ہے۔ اور کھیل کود ایک بہترین ذریعہ ہے جہاں کبھی کبھار ایک اجتماعی شکل میں ہم اکٹھا ہوں اور ایک سماجی تصور بھی زندہ رکھیں۔

آنکھ کے مشہور سرجن ڈاکٹر سورج منجال نے مہمان خصوصی کی حیثیت سے شرکت کی اور آپ نے اپنے خطاب میں کہاکہ مجھے بہت خوشی ہے کہ جس طرح میں علاج کرکے خوش ہوتا ہوں ، آپ کو یہاں کھیلتے ہوئے بھی بہت خوشی ہورہی ہے۔

Noorullah khan ٹی سی ایل مقابلہ دس ٹیموں کے درمیان ہوا تھا۔ آج فائنل تھا۔ ایچ ٹی آئی رنر رہی اور ایچ ایم ایس ٹیم فاتح بنی ہے۔ فاتح ٹیم کے کپتان وسیم خان نے کہاکہ جیت پر ہمیں خوشی ہے اور آپ سب کی محبت نوازی کے ہم مشکور ہیں اور بڑی خوشی ہے کہ ہم سب ملکر ہر سال ایک محفل سجاتے ہیں۔ اس مقابلے کے انعقاد میں برکت خان، شفیق خان ، ابولللیث خان اور بطور خاص معین رضا کوآرڈینیٹر کی مسلسل جدوجہد شامل ہے۔

پروگرام میں فیاض خان، تاج محمد بھائی، ساجد خان، ضیاء الحق، امتیاز احمد، دی سائٹ اوینیو دہلی کے مارکیٹنگ مینیجر جناب سومیت جھا سمیت کافی شائقین کی موجودگی میں جاوید بھائی کے کلمات تشکر کے ساتھ ایوارڈ فنکشن کا اختتام ہوا۔

Related posts

۔38 برس کے ہوگئے سوئنگ کے سلطان، ہوگئی مبارکباد کی برسات

Hamari Duniya

انگلینڈ کے سابق کرکٹر نے بتائے کے ایل راہل کو فارم میں لوٹنے کے طریقے

Hamari Duniya

ومبلڈن کے فائنل میں ان دو اسٹار ٹینس کھلاڑیوں کے درمیان ہوگا زبردست مقابلہ

Hamari Duniya