36.1 C
Delhi
May 21, 2024
Hamari Duniya
Breaking News دہلی

شیلادکشت کے ذریعہ سنواری گئی دہلی کو اپنا ماڈل بتارہے ہیں کیجریوال:کانگریس

Press Conference Delhi Congress

نئی دہلی(ایچ ڈی نیوز)۔
کانگریس نے الزام لگایا ہے کہ دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال کا ترقیاتی ماڈل صرف ایک دھوکہ اورفریب ہے۔ اس حکومت نے ریاست کے لوگوں کو دھوکہ دیا ہے اور ترقی کی رفتار میں دہلی کو پیچھے کر دیا ہے۔
کانگریس کے سینئر لیڈر سندیپ دکشت نے ہفتہ کو پارٹی ہیڈکوارٹر میں منعقدہ ایک پریس کانفرنس کے دوران کہا کہ کجریوال اور عام آدمی پارٹی (اے اے پی) کے دیگر لیڈر جس تعلیمی ماڈل سے تعلق رکھتے ہیں وہ بھی مکمل طور پر ہوا ہوائی ہے۔ کانگریس لیڈر نے کہا کہ دہلی کی پچھلی کانگریس حکومت نے تعلیم، انفراسٹرکچر اور صحت وغیرہ کے میدان میں کجریوال سے بہتر کام کیا ہے۔ دہلی کی آپ حکومت شیلا دکشت حکومت کے 15 سال کے دوران حاصل کردہ کامیابیوں کو آگے بڑھانے میں ناکام رہی ہے۔
انہوں نے کہا کہ کیجریوال نے دعویٰ کیا تھا کہ دہلی حکومت نے گزشتہ برسوں میں 10 لاکھ سے زیادہ نوکریاں دی ہیں، لیکن رائٹ ٹو انفارمیشن (آر ٹی آئی) کی معلومات کے مطابق دہلی حکومت صرف 440 لوگوں کو سرکاری نوکریاں دینے میں کامیاب رہی ہے۔دکشت نے کہا کہ کیجریوال نے دعویٰ کیا تھا کہ وہ حکومت میں آنے کے بعد 500 نئے اسکول کھولیں گے لیکن وہ یہ وعدہ پورا نہیں کر سکے۔ جب کہ کانگریس کے دور حکومت میں 140 نئے اسکول کھولے گئے اور دہلی کے سرکاری اسکولوں میں اب بھی زیادہ بچے پڑھ رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ دہلی میں 20 ہزار اساتذہ کے عہدے خالی ہیں۔ یہاں کے اکثر سکولوں میں ہیڈ ماسٹر نہیں ہیں۔ لیکن AAP لیڈر دہلی کے تعلیمی ماڈل کی تعریف کرتے نہیں تھکتے ہیں۔

Related posts

ایودھیا میں بھارت رتن لتا منگیشکر میموریل چوک کا افتتاح

Hamari Duniya

یو جی سی نیٹ/ جے آر ایف فارسی میں اقراء خان کی شاندار کامیابی

Hamari Duniya

اعظم خان کے خاندان کی سیاست کا خاتمہ! اعظم خان کے بعد بیٹے عبداللہ اعظم کی اسمبلی رکنیت منسوخ

Hamari Duniya