33.1 C
Delhi
June 15, 2024
Hamari Duniya
Breaking News فلمی دنیا

فلم پٹھان میں دیپیکا نے ایسے رنگ کی پہنی بکنی کہ بھڑک اٹھیں ہندو شدت پسند تنظیمیں

Shahrukh Khan

ریلیز ہوتے ہی تنازعہ کا شکارہوگئی کنگ خان کی ’ پٹھان ‘ کی گیت بے شرم رنگ، لگے ایک نہیں کئی الزام
شاہ رخ خان ، دیپیکا پادوکون اور جان ابراہم کی آنے والی فلم پٹھان کی پہلی گیت ’ بے شرم رنگ ‘ پیر کو ریلیز ہوا۔ لیکن ریلیز ہونے کے بعد سے ہی اس گانے کو لے کر تنازعہ شروع ہو گیا ہے۔دیپیکا-شاہ رخ پر بنائے گئے اس گانے میں دونوں کے درمیان زبردست کیمسٹری دیکھی جا سکتی ہے۔ اس گانے کو شلپا راو¿ ، وشال شیکھر اور کارالیسا مونٹیریو نے گایا ہے۔ جبکہ اس کے بول کمار نے دیے ہیں۔ موسیقی وشال اور شیکھر نے ترتیب دی ہے جبکہ گانے کی کوریوگرافی ویبھوی مرچنٹ نے کی ہے۔
اس کے ریلیز ہونے کے بعد سے ایک طرف تو اس گانے کے بارے میں یہ الزامات لگائے جا رہے ہیں کہ یہ اصلی نہیں ہے تو دوسری طرف کچھ لوگ اس گانے میں دیپکا کے بھگوا لباس کو لے کر ناراض بھی ہیں۔ سوشل میڈیا پر گانا چوری کرنے کا الزام ہے۔ اگرچہ کچھ لوگوں کا یہ بھی کہنا ہے کہ پورا گانا نہیں بلکہ اس کا کچھ حصہ چوری ہو گیا ہے۔ الزام ہے کہ فرانسیسی موسیقار جین کے سپر ہٹ ٹریک ’ میکبا‘ کے کچھ حصے چوری کر کے اس گانے میں ڈالے گئے ہیں۔
اس کے ساتھ ہی گانے میں دیپیکا کے بھگوا رنگ کے لباس کو دیکھ کر لوگوں کی ناراضگی بڑھ رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس گانے کے ذریعے بھگوا رنگ کو بدنام کرنے کی کوشش کی جا رہی ہے۔ جس کی وجہ سے سوشل میڈیا پر فلم پٹھان کا بائیکاٹ کرنے کا مطالبہ کیا جا رہا ہے۔تاہم اس حوالے سے نہ تو میکرز کا کوئی آفیشل بیان سامنے آیا ہے اور نہ ہی اصل موسیقاروں نے اس پر کسی قسم کا ردعمل دیا ہے۔ یوٹیوب پر اب تک اس گانے کو 32 ملین سے زائد بار دیکھا جا چکا ہے۔
فلم پٹھان کی بات کریں تو یہ ایک ایکشن تھرلر فلم ہوگی۔ فلم کے ایکشن مناظر بھارت کے علاوہ اسپین ، متحدہ عرب امارات ، ترکی ، روس ، سائبیریا ، اٹلی ، فرانس اور افغانستان میں بھی فلمائے گئے ہیں۔ فلم میں شاہ رخ ، دیپیکا اور جان کے علاوہ اداکار آشوتوش رانا ، ڈمپل کپاڈیہ بھی اہم کرداروں میں نظر آئیں گے۔ سلمان خان اور ریتک روشن اسپیشل اپیئرنس میں ہوں گے۔ پٹھان کو سدھارتھ آنند نے ڈائریکٹ کیا ہے اور آدتیہ چوپڑا نے پروڈیوس کیا ہے۔ یہ فلم 25 جنوری 2023 کو ہندی ، تامل اور تیلگو میں ریلیز ہوگی۔ شائقین اس فلم کی ریلیز کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔

Related posts

غالب انسٹی ٹیوٹ کی جانب سے غالب ایوارڈ 2023کیلئے ناموں کا اعلان

Hamari Duniya

چندریان 3کا وکرم لینڈرکی چاند پر کامیاب لینڈنگ، اسرو کمانڈ سینٹر میں سائنسدانوں کی پوری ٹیم خوشی سے اچھل پڑی

Hamari Duniya

 مفتی الٰہی بخش کاندھلوی کی کرامات و قلمی تصانیف، علمی و ، فارسی ، عربی و تراجم کو ادبی نشست میں یاد کیا گیا

Hamari Duniya