44.1 C
Delhi
June 18, 2024
Hamari Duniya
Breaking News قومی خبریں

وزیرخارجہ ایس جے شنکر کا مالدیپ دورہ لایا رنگ، یواین ایس سی میں غیر مستقل نشست کیلئے بھارت کی امیدواری کی حمایت کا اعلان

S Jaishankar

نئی دہلی،25جنوری(ایچ ڈی نیوز)۔
بھارت کی مضبوط خارجہ پالیسی کی وجہ سے دنیا میں بھارت کو ابھرتے سورج کے طور پر دیکھا جا رہا ہے۔ امریکہ، روس، جرمنی، فرانس، مصر اور تقریباً دیگر تمام ممالک مختلف پلیٹ فارمز پر ہندوستان کی حمایت کر رہے ہیں۔ اس سلسلے میں مالدیپ نے بھی یو این ایس سی میں غیر مستقل نشست کے لیے ہندوستان کی امیدواری کی حمایت کی ہے۔ مالدیپ کی وزارت خارجہ نے ایک پریس ریلیز جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ ہندوستان کو یہ تعاون دینے کا فیصلہ وزیر خارجہ ایس جے شنکر کے 18 اور 19 جنوری کو مالدیپ کے دورے کے بعد لیا گیا ہے۔
وزیر خارجہ ایس جے شنکر کا مالدیپ کا دورہ رنگ لے آیا
مالدیپ کی حکومت نے یو این ایس سی میں غیر مستقل نشست کے لیے ہندوستان کی امیدواری کی حمایت کی ہے، جو جون 2027 میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے 21 ویں اجلاس کے دوران منعقد ہونا ہے۔ وزیر خارجہ ایس جے شنکر کے مالدیپ کے دورے کے بعد مالدیپ کی حکومت نے 2028-2029 کی مدت کے لیے یو این ایس سی میں غیر مستقل نشست کے لیے ہندوستان کی امیدواری کی حمایت کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ مالدیپ کی وزارت خارجہ نے ایک پریس ریلیز جاری کرتے ہوئے کہا کہ ہندوستان نے بین الاقوامی امن اور سلامتی کو برقرار رکھنے میں مضبوط اور موثر قیادت کا مظاہرہ کیا ہے۔ ہندوستان اقوام متحدہ کے چارٹر میں درج اقدار اور اصولوں کا بھی زبردست حامی رہا ہے۔ مالدیپ کی حکومت کو یقین ہے کہ ہندوستان اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں تمام ترقی پذیر ممالک کی آواز بنے گا اور آنے والے سالوں میں امن اور سلامتی سے متعلق عالمی مذاکرات میں بامعنی تعاون کرتا رہے گا۔
حمایت کے لیے مالدیپ کا شکریہ
مالدیپ میں ہندوستانی سفارت خانے نے ٹویٹ کیا ہے کہ ہم 2028-29 کے لیے یو این ایس سی کی غیر مستقل نشست کے لیے ہندوستان کی امیدواری کی حمایت کرنے کے فیصلے کے لیے حکومت مالدیپ کا شکریہ ادا کرتے ہیں۔ یہ ہماری مضبوط دو طرفہ شراکت داری اور بین الاقوامی فورمز پر باہمی تعاون اور ہم آہنگی کی ہماری گہری جڑی روایت کی عکاسی کرتا ہے۔
وزیر خارجہ 18اور19جنوری کو مالدیپ گئے تھے
مالدیپ کے اپنے دورے کے دوران وزیر خارجہ جے شنکر نے صدر ابراہیم محمد صالح سے ملاقات کی۔ وزیر خارجہ عبداللہ شاہد سے دوطرفہ تعلقات پر بھی تبادلہ خیال کیا۔ اس دوران ہندوستان اور مالدیپ کی سماجی و اقتصادی ترقی میں تعاون کے لیے دو طرفہ ترقیاتی تعاون سے متعلق معاہدوں پر دستخط کیے گئے۔ اپنے دورے کے دوران، جے شنکر نے مالدیپ کے صدر کے ساتھ ہنیمادھو بین الاقوامی ہوائی اڈے کے ترقیاتی پروجیکٹ کا سنگ بنیاد رکھنے کی تقریب میں شرکت کی۔ یہ منصوبہ دونوں ممالک کے عوام کو ایک دوسرے کے قریب لائے گا۔

Related posts

راجستھان میں بی جے پی کے تمام لیڈران صرف نفرت اور اشتعال انگیز باتیں کرتے ہیں: اشوک گہلوت

Hamari Duniya

سابق تجربہ کار کا چیئرمین پی سی بی کو جواب، روہت اور ویرات کو پاکستان لیگ میں بھیج دیا، پھر بھی پیسے نہیں اٹھا سکیں گے

Hamari Duniya News

غالب انسٹی ٹیوٹ کے زیر اہتمام غالب توسیعی خطبے کا انعقاد

غالب کی شخصیت اپنے دور کی بہترین بصیرت کی نمائندگی کرتی ہے۔ انھوں نے زندگی کے ہر پہلو کو ان آنکھوں سے دیکھا جو ہر کس و ناکس کو میسر نہیں ہوتی: پروفیسر صدیق الرحمٰن قدوائی:

Hamari Duniya