33.1 C
Delhi
June 15, 2024
Hamari Duniya
Breaking News بین الاقوامی خبریں

روسی صدر پوتن نے صدرجمہوریہ اور وزیراعظم کو نئے سال پر بھیجا پیغام، دنیا کو ہندوستان سے ہیں بڑی امیدیں

Russian President

ماسکو(ایچ ڈی نیوز)۔

روس کے صدر ولادیمیر پوتن نے جمعہ کو اس اعتماد کا اظہار کیا کہ ایس سی او اور جی-20 کی ہندوستان کی سربراہی دونوں ممالک کے درمیان کثیر جہتی تعاون کو فروغ دے گی اور پوری دنیا میں استحکام اور سلامتی کو مضبوط کرے گی۔
ہندوستان نے رسمی طور پر یکم دسمبر کو جی-20 اور 16 ستمبر کو شنگھائی تعاون تنظیم (ایس سی او) کی صدارت سنبھالی تھی۔ کریملن نے ایک بیان میں کہا کہ صدر جمہوریہ دروپدی مرمو اور وزیر اعظم نریندر مودی کو بھیجے گئے نئے سال کے پیغامات میں، پوتن نے کہا کہ روس اور ہندوستان 2022 میں اپنے سفارتی تعلقات کی 75 ویں سالگرہ منا رہے ہیں اور دوستی اور باہمی احترام کی مثبت روایات پر بھروسہ کرتے ہوئے دونوں ممالک اپنی خصوصی اسٹریٹجک شراکت داری کو جاری رکھے ہوئے ہیں۔
پوتن نے کہا کہ دونوں ممالک نے توانائی، فوجی ٹیکنالوجی اور تعاون کے دیگر شعبوں میں بڑے پیمانے پر تجارتی اور اقتصادی منصوبے کئے اور علاقائی اور عالمی ایجنڈے کے اہم مسائل کو حل کرنے کے لیے مربوط کوششیں کیں۔
انہوں نے کہا، ”مجھے یقین ہے کہ ہندوستان کی حال ہی شروع ہوئی ایس سی او اور جی-20 کی چیئرمین شپس ایشیا اور دنیا میں استحکام اور سلامتی کو مستحکم کرنے کے مفاد میں، ہمارے لوگوں کے فائدے کے لیے کثیر جہتی روس-ہندوستان تعاون کی تعمیر کے لیے نئے مواقع کھلیں گے۔ بھارت نے ابھی تک یوکرین پر روسی حملے پر تنقید نہیں کی ہے۔ بھارت کی جانب سے کہا گیا ہے کہ بحران کو بات چیت سے حل کیا جائے۔ ایس سی او میں چین، بھارت، قازقستان، کرغزستان، روس، تاجکستان، پاکستان اور ازبکستان شامل ہیں۔

Related posts

جے پور سلسلہ واربم دھماکہ سے بری کئے گئے مسلم نوجوانوں کے خلاف سپریم کورٹ جائے گی گہلوت حکومت

Hamari Duniya

تین ریاستوں میں کانگریس کی شکست کی وجہ سے اپنا توازن کھو بیٹھے ہیں بھوپیندر سنگھ ہڈا:سدیش کٹاریہ

Hamari Duniya

اپوزیشن اتحاد کیلئے خوشخبری، یہ بڑی پارٹی بنگلورو کی میٹنگ میں کرے گی شرکت

Hamari Duniya