33.1 C
Delhi
June 15, 2024
Hamari Duniya
Breaking News بزنس

ٹیرا بیوٹی نے نیا پرائیویٹ لیبل برانڈ ’نیل آور وے‘لانچ کیا

Tirabeauty

نئی دہلی، 2 مئی ۔ ٹیرا بیوٹی نے ایک بار پھر بیوٹی پروڈکٹس کے بازار میں ہلچل مچا دی ہے۔ ریلائنس ریٹیل سے جڑے ٹیراا بیوٹی نے ایک نیا پرائیویٹ لیبل برانڈ ’نیل آور وے‘ شروع کرکے اپنی خوبصورتی کی مصنوعات کی رینج کو مضبوط کیا ہے۔ اس نئی نیل پالش پروڈکٹ لائن میں، صارفین کو نیل کے رنگ اور دیکھ بھال کی مصنوعات کی وسیع رینج ملے گی۔ ان صارفین کے لیے جو ایک مکمل نظر چاہتے ہیں، ‘نیل اوور وے’ کی مصنوعات آفس سے لے کر شادی تک ہر چیز کے لیے بہترین میچ ہیں۔

Tirabeauty ‘نیل اوور وے’ کے بولڈ اور چمکدار رنگوں کے اس مجموعہ میں مختلف قسم کے نیل پالش شامل ہیں، جن کی جھلکیاں جیل ویل، سوئفٹ ڈرائی، بریتھ اوے اور ٹریٹ کوٹ نیل ہیں۔ پیشہ ورانہ اور ذاتی زندگی دونوں کو سہارا دیتے ہوئے، ‘نیل ہم آور وے’ مجموعہ میں پروڈکٹس کی ایک طویل قطار ہے جو خوبصورتی کے ساتھ ناخنوں کی پرورش اور حفاظت کرتی ہے۔ ناخن کی دیکھ بھال کی بہت سی عمدہ مصنوعات پروڈکٹ لائن اپ ہے۔ نو بمب بیس، کیوٹی کیئر اور ٹفن اپ سالیوشن سمیت کئی بہترین نیل کیئر پروڈکٹس لائن کا حصہ ہیں۔
اس رینج میں نیل پالش اور ناخن کی دیکھ بھال کی مصنوعات کے ساتھ نرم لیکن موثر نیل اینمل ریموور جیسے 2 ٹونڈ وینیشر اور ایسیٹون سے پاک اسکوئیکی کلین بھی شامل ہیں۔ مینیکیور سے محبت کرنے والوں کے لیے فرانسیسی ‘ایم اپ’ اور ‘ نیلڈ اٹ’ جیسی کٹس بھی دستیاب ہیں۔’ نیل آور وے‘ کلیکشن کی مصنوعات Tirabeauty.com پر آن لائن مل سکتی ہیں۔

Related posts

یوپی میں سرمایہ کاری کیلئے مکیش امبانی نے خزانہ کا منہ کھول دیا

Hamari Duniya

اسرائیلی وزیراعظم نیتن یاہو نے سعودی عرب سےمتعلق کیا اعلان کہ ہنگامہ برپا ہونا طے

Hamari Duniya

مولانا آزاد نیشنل اردو یونیورسٹی غریب طبقہ کیلئے ایک نعمت ہے:ایم ڈبلیو انصاری

Hamari Duniya