14.1 C
Delhi
February 29, 2024
Hamari Duniya
Breaking News فلمی دنیا

تم پر فخر ہے، عالمی کپ کے فائنل میں شکست کے بعد شاہ رخ نے ’ٹیم انڈیا‘ کا حوصلہ بڑھایا

Shahrukh Khan

فلم اداکار شاہ رخ خان بھی ورلڈ کپ 2023 ٹورنامنٹ میں بھارت اور آسٹریلیا کے درمیان کھیلا جانے والا فائنل میچ دیکھنے احمد آباد پہنچے تھے۔ فائنل میچ میں بھارت کی شکست کے بعد شاہ رخ خان نے سوشل میڈیا پر پوسٹ کر کے بھارتی ٹیم پر فخر کا اظہار کیا ہے۔
احمد آباد کے نریندر مودی اسٹیڈیم میں کھیلے گئے فائنل میچ کو دیکھنے کے لیے کئی مشہور شخصیات بھی موجود تھیں۔ بھارت کی شکست کے بعد شائقین اور مشہور شخصیات بھی مایوسی ہے۔ اس کے بعد بھی شائقین ہندوستانی ٹیم کے کھلاڑیوں کی پورے ورلڈ کپ میں اچھی کارکردگی پر تعریف کر رہے ہیں۔ فائنل میچ دیکھنے کے لیے کنگ خان شاہ رخ بھی موجود تھے۔ ہندوستان کی شکست کے بعد انہوں نے ایکس پر پوسٹ کیا کہ انہیں ہندوستانی ٹیم پر فخر ہے۔ شاہ رخ نے لکھا’ ہندوستانی ٹیم نے جس طرح سے یہ پورا ٹورنامنٹ کھیلا ہے وہ احترام کی بات ہے۔ انہوں نے اس مقابلے میں زبردست جوش اور عزم کا مظاہرہ کیا۔ یہ ایک کھیل ہے اور ہمیشہ ایک یا دو دن خراب ہوتے ہیں۔ بدقسمتی سے آج ایسا ہوا…لیکن ایسی کارکردگی کے لیے ٹیم انڈیا کا شکریہ جس سے ہمیں کرکٹ میں ہماری وراثت پر فخرہو گا …آپ نے پورے ہندوستان کو بہت خوش کیا۔ آپ کے لیے ڈھیروں پیار اور احترام۔
فائنل میں ٹیم انڈیا کی شکست کے بعد اداکارہ کاجول نے بھی سوشل میڈیا انسٹاگرام پر پوسٹ کیا۔ انھوں نے لکھا ،’ جو ہار کر جیت جاتا ہے اسے جادوگر کہتے ہیں۔ ٹیم انڈیا، تم نے بہت اچھا کھیلا۔ آسٹریلیا کو ایک اور ورلڈ کپ جیتنے پر مبارکباد۔
ورلڈ کپ میں مسلسل دس میچ جیتنے والی ہندوستانی ٹیم کو فائنل میں شکست کا سامنا کرنا پڑا۔ اس شکست کے بعد بھارتی کھلاڑیوں اور شائقین نے مایوسی کا اظہار کیا تاہم شائقین پورے ٹورنامنٹ میں بھارتی ٹیم کی اچھی اننگز کو سراہ رہے ہیں۔

Related posts

عالمی کپ میں بھارت نے نیوزی لینڈ کو بھی نہیں بخشا، 4 وکٹوں سے ہرا دیا

Hamari Duniya

بھگوڑا للت مودی کی لندن میں عیاشیاں،سشمیتا سین بعد اب سپر ماڈل پرآیا’ مودی‘ کا دل

Hamari Duniya

تبلیش پانڈے ایل آئی سی کے منیجنگ ڈائریکٹر مقرر 

Hamari Duniya