12.1 C
Delhi
February 23, 2024
Hamari Duniya
Breaking News قومی خبریں

’سیف گو ٹرینڈ گو‘ مہم، بیرون ممالک فرضی واڑہ کرنے والوں کی خیر نہیں

PM Narendra Modi
نئی دہلی (ایچ ڈی نیوز)۔
ملک کے وزیر اعظم نریندر مودی وزارت خارجہ کی’سیف گو ٹرینڈ گو‘ مہم کو مزید طاقت دینے کے لیے ایک یادگاری ڈاک ٹکٹ جاری کرنے جا رہے ہیں۔گو سیف ٹرینڈ گو مہم کا مقصد بیرون ملک ملازمت کے لیے سفر کرتے وقت محفوظ اور قانونی ذرائع استعمال کرنے کی اہمیت کے بارے میں عوامی بیداری کو بڑھانا ہے، تاکہ باخبر تارکین وطن بغیر کسی رکاوٹ کے جا سکیں اور بیرون ملک محفوظ رہ سکیں اور نتیجہ خیز بن سکیں۔ وزارت کی انوکھی مہم کو مزید تقویت دینے کے لیے، 9 جنوری کو، 17ویں پرواسی بھارتیہ دیوس کے موقع پر، وزیر اعظم نریندر مودی ہمارے مزدور طبقے کے تارکین وطن کی محفوظ اور قانونی نقل مکانی کے لیے ڈاک ٹکٹ جاری کریں گے۔
خارجہ امور کی وزارت خاص طور پر تارکین وطن کارکنوں کے کمزور طبقوں کی دھوکہ دہی اور غیر قانونی بھرتی کے بارے میں فکر مند ہے جو بنیادی طور پر خلیجی ممالک میں ہندوستانی افرادی قوت کی ایک بڑی تعداد ہے۔ اس میں مزدور، گھریلو شعبے کے کارکن، تعمیراتی کارکن، گھریلو خواتین، ڈرائیور، ریسٹورنٹ ورکرز اور دیگر بلیو کالر جاب کے زمرے شامل ہیں جن کی بھرتی کو 1983 کے ایمیگریشن ایکٹ کی دفعات کے مطابق منظم کیا جاتا ہے۔ ان کیساتھ دھوکہ دہی اور غیر قانونی نقل مکانی میں اضافے کے ساتھ، وزارت خارجہ غیر قانونی چینلز کے خطرات کے بارے میں تارکین وطن کو آگاہ کرنے کی مسلسل کوششیں کر رہی ہے۔
وزارت خارجہ کا کہنا ہے کہ 2015 سے ای-مائیگریٹ سسٹم کی آمد کے ساتھ اور تارکین وطن کارکنوں کی فلاح و بہبود کو مدنظر رکھتے ہوئے، ای سی آر تارکین وطن کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ صرف قانونی ذرائع یعنی ای-مائیگریٹ پورٹل کے ذریعے ہی بیرون ملک ہجرت کریں۔ پورٹل میں 200000 سے زیادہ بیرون ملک آجروں اور 2500 سے زیادہ رجسٹرڈ ریکروٹمنٹ ایجنٹس ہیں۔ پورٹل پر رجسٹرڈ اور غیر رجسٹرڈ ریکروٹمنٹ ایجنسیوں کی فہرست بھی ہے۔وزارت کئی ریاستی حکومتوں اور متعلقہ اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ تال میل بھی کر رہی ہے تاکہ محفوظ اور قانونی ذرائع اور بیرون ملک روزگار کے مواقع کے فوائد کے بارے میں معلومات فراہم کی جا سکیں۔ بیرون ملک ہندوستانی مشن بھی دھوکہ دہی اور غیر قانونی چینلز کے ذریعہ جعلی ملازمت کی پیشکشوں کے بارے میں مشورے کے ذریعہ ہندوستانی ملازمت کے متلاشیوں کو فعال طور پر حساس بنانے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔

Related posts

بی جے پی اقلیتی مورچہ پورے ملک میں اسنہ سمواد پروگرام منعقد کرے گا : جمال صدیقی

Hamari Duniya

ضمانت کے بعد رہائی میں تاخیر پر سپریم کورٹ سخت، متعدد  ہدایات جاری کیں

Hamari Duniya

دہلی فساد: کیا سلیم ملک کو ملے گی ضمانت، دہلی پولیس کو ہائی کورٹ کا نوٹس

Hamari Duniya