22.8 C
Delhi
February 24, 2024
Hamari Duniya
Breaking News قومی خبریں

ہندوستانیوں کافخر جموں وکشمیر کو نئی بلندیوں تک لے جائیں گے

Prime Minister Modi

نئی دہلی(ایچ ڈی نیوز)۔
وزیراعظم نریندر مودی نے آج (اتوار کو) جموں وکشمیر روزگار میلہ سے خطاب کیا۔ اس موقع پر انہوں نے کہا کہ جموں و کشمیر کو ہر ہندوستانی کا فخر ہے۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ ہمیں مل کر جموں و کشمیر کو نئی بلندیوں تک لے جانا ہے۔ جموں و کشمیر کے لوگ کرپشن سے نفرت کرتے ہیں۔ میں نے اس کے درد کو محسوس کیا ہے۔
وزیر اعظم نے کہا کہ جموں و کشمیر کے ہونہار نوجوانوں کے لیے آج کا دن بہت اہم ہے۔ انہوں نے تمام تین ہزار نوجوانوں کو مبارکباد دی جنہوں نے جموں و کشمیر میں 20 مختلف مقامات پر حکومت میں کام کرنے کے لیے تقرری لیٹر حاصل کیے ہیں۔
وزیر اعظم نے کہا کہ ان نوجوانوں کو مختلف محکموں جیسے پی ڈبلیو ڈی ، محکمہ صحت، محکمہ خوراک اور سول سپلائی ، حیوانات ، جل شکتی اور تعلیم و ثقافت میں خدمات انجام دینے کا موقع ملے گا۔ وزیر اعظم نے مزیدکہا کہ آنے والے دنوں میں 700 تقرری لیٹر دیگر محکموں کے حوالے کرنے کی تیاریاں زور و شور سے جاری ہیں۔جموں و کشمیر کی تاریخ میں 21 ویں صدی کی اس دہائی کی اہمیت کو اجاگر کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا، ”اب وقت آگیا ہے کہ پرانے چیلنجوں کو پیچھے چھوڑ کر نئے امکانات سے بھرپور فائدہ اٹھایا جائے۔ مجھے خوشی ہے کہ جموں و کشمیر کے نوجوان اپنی ریاست اور عوام کی ترقی کے لیے بڑی تعداد میں آگے آ رہے ہیں۔
ایک نئی شفاف اور حساس حکمرانی کے ذریعے جموں و کشمیر کی مسلسل ترقی پر تبصرہ کرتے ہوئے ، وزیر اعظم نے کہا،’ترقی کی تیز رفتاری کے لیے ، ہمیں ایک نئے نقطہ نظر، نئی سوچ کے ساتھ کام کرنا ہوگا۔’ انہوں نے کہا کہ 2019 سے اب تک تقریباً 30 ہزار سرکاری آسامیوں پر بھرتی ہو چکے ہیں جن میں سے 20 ہزار نوکریاں گزشتہ ڈیڑھ سال میں دی گئی ہیں۔ وزیر اعظم نے جموں و کشمیر کے لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا اور ریاستی انتظامیہ کے کام کی تعریف کی۔ مودی نے کہا-’ قابلیت کے ساتھ روزگار‘ کا منتر ریاست کے نوجوانوں میں نیا اعتماد پیدا کر رہا ہے۔
وزیر اعظم نے گزشتہ آٹھ سالوں میں روزگار اور خود روزگار کو فروغ دینے کے لیے مرکزی حکومت کی طرف سے اٹھائے گئے اقدامات پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے کہا کہ 22 اکتوبر سے ملک کے مختلف حصوں میں ’ روزگار میلہ ‘ کا انعقاد اسی کا تسلسل ہے۔ وزیر اعظم نے کہا اس مہم کے تحت پہلے مرحلے میں اگلے چند مہینوں میں مرکزی حکومت کی طرف سے 10 لاکھ سے زیادہ جوائننگ لیٹر دیے جائیں گے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت نے روزگار کو فروغ دینے کے لیے ریاست میں کاروباری ماحول کا دائرہ وسیع کیا ہے۔
انہوں نے کہا کہ نئی صنعتی پالیسی اور کاروباری اصلاحات کے ایکشن پلان نے کاروبار کرنے میں آسانی کی راہ ہموار کی ہے جس سے یہاں سرمایہ کاری کو زبردست حوصلہ ملا ہے۔ وزیراعظم نے کہا کہ جس رفتار سے ترقیاتی منصوبے چل رہے ہیں اس سے یہاں کی پوری معیشت بدل جائے گی۔ انہوں نے ان منصوبوں کی مثالیں پیش کیں جو کشمیر سے بین الاقوامی پروازوں تک ٹرینوں کے ذریعے رابطے کو بڑھاتے ہیں۔
وزیر اعظم نے کہا کہ سری نگر سے شارجہ کے لیے بین الاقوامی پروازیں شروع ہو چکی ہیں۔ یہاں کے کسانوں کو بھی بڑھتے ہوئے رابطے سے بہت فائدہ ہوا ہے کیونکہ اب جموں و کشمیر کے سیب کے کسانوں کے لیے اپنی پیداوار ریاست سے باہر بھیجنا آسان ہو گیا ہے۔ حکومت ڈرون کے ذریعے نقل و حمل کو فروغ دینے کے لیے کام کر رہی ہے۔
جموں و کشمیر میں سیاحوں کی تعداد میں ریکارڈ اضافہ پر وزیر اعظم نے کہا کہ ریاست میں بنیادی ڈھانچے کی ترقی اور کنیکٹیوٹی میں اضافہ کی وجہ سے ریاست میں سیاحت کے شعبے کو فروغ ملا ہے۔ وزیر اعظم نے کہا -’ہماری کوشش ہے کہ سرکاری اسکیموں کے فائدے بغیر کسی امتیاز کے سماج کے ہر طبقے تک پہنچیں۔

Related posts

انٹر نیٹ صارفین کو جیو نے بڑی خوشخبری دے دی

Hamari Duniya

آل انڈیا مسلم او بی آرگنائزیشن کے قومی صدر شبیر احمد انصاری کاوزیر اعظم سے رنگ ناتھ مشرا کمیشن کے نفاذ کا مطالبہ

Hamari Duniya

بٹلہ ہاؤس  میں یونانی دواؤں کے ایک اور  نئے مرکز’شفا یونانی دواخانہ‘کا افتتاح 

Hamari Duniya