33.1 C
Delhi
June 15, 2024
Hamari Duniya
علاقائی خبریں

نورجہاں چلڈرن ا سکول نے ہونہار طلباء کو اعزاز سے نوازا

Noor Jahan

اعظم گڑھ۔، 18 مئی (عبد الرحیم شیخ)۔

ہر سال کی طرح، نورجہاں چلڈرن اسکول کے طلباء نے سنٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (سی بی ایس ای) کے ذریعہ 13 مئی 2024 کو شائع کردہ امتحانی نتائج میں اپنی شاندار کارکردگی کو برقرار رکھا۔ جس میں سکول کا نتیجہ سو فیصد رہا۔ اس سلسلے میں ا سکول نے ایک پروقار تقریب کا اہتمام کیا اور ہونہار طلباء کو اعزازات اور انعامات سے نوازا۔ اسکول کی کلاس 12 کامرس کی طالبہ پریا یادو نے سب سے زیادہ 94 نمبر حاصل کرکے اسکول اور علاقے کا نام روشن کیا۔ دیگر طلباء میں ندھی پرجاپتی 91 فیصد، پریانشو سروج 91 فیصد، انشیکا سنگھ 90 فیصد، نندنی سنگھ 89 فیصد، آستھا سنگھ، ساکشی چورسیہ، عروج خان، تحریم، دیویانشو سنگھ وغیرہ نے اعزاز کے ساتھ امتحان پاس کیا۔ 12ویں جماعت میں، مضمون کے لحاظ سے، طلباء کی اکثریت نے 90 سے 100 کے درمیان نمبر حاصل کیے ہیں۔

کریتی رائے نے 10ویں جماعت میں 95 فیصد نمبر حاصل کرکے اسکول اور علاقے کا سر فخر سے بلند کیا۔ ا سکول کے منیجر حاجی اسرار احمد، چیئرمین حاجی محمد انیس، اسسٹنٹ منیجر محمد ہاشم اور والدین کی موجودگی میں طالبہ اور اس کے والدین کو 50 ہزار روپے کا چیک پیش کیا گیا۔ دیگر طلباء میں آمنہ 94، خوشی یادیو 93، محمد حسام 93، اسفر عالم 93، رشبھ یادیو 91، نیرج کمار کنوجیا 90، انشیکا سمن 90، عائزہ ثاقب 90، اتھروا برنوال اور دیگر نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

دسویں جماعت کے 100 سے زیادہ طلباء نے مختلف مضامین میں 90 سے 100 کے درمیان نمبر حاصل کیے ہیں۔ آخر میں ا سکول کے پرنسپل محمد قربان شیخ نے اپنے تمام اساتذہ، طلباء، معاون عملہ، والدین اور ا سکول مینجمنٹ کمیٹی کا تہہ دل سے شکریہ ادا کیا۔ طلباء کی محنت کو دیکھتے ہوئے، اسکول مینجمنٹ کمیٹی نے سی بی ایس ای اسکول کے کسی بھی ایسے طالب علم کو 11 ویں کلاس میں مفت داخلہ دینے کا فیصلہ کیا ہے جنہوں نے کلاس 10 ویں میں 90 فیصد سے زیادہ نمبر حاصل کیے ہیں اور کلاس کے دیگر طلباء کے لیے 3 ماہ کے پروبیشن میں۔ فیس معافی کے بارے میں بات کی۔

Related posts

‘دو روزہ تعلیمی بیداری کانفرنس’پر وقار طریقے سے اختتام پذیر ہوا

Hamari Duniya

طلباء کی حوصلہ افزائی کے لیے انعامات سے نوازا گیا

مدرسہ عظمت العلوم میں تقسیم انعامات و مسابقہ رمضان اجلاس کا انعقاد:

Hamari Duniya

قومی اردو شکشک کرمچاری سنگھ-مہاراشٹر کی ریاست مجلس عاملہ کا اعلان

Hamari Duniya