31.7 C
Delhi
May 24, 2024
Hamari Duniya
Breaking News قومی خبریں

وزیراعلیٰ نتیش کمار نے جے پی کے گاؤں کو دیا بڑا تحفہ

Nitish Kumar- JP Village

پٹنہ (ایچ ڈی نیوز)۔

وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے جمعہ کے روز لوک نائک جے پرکاش نارائن اسمرتی بھون اور لائبریری ، سیتاب دیارہ سے مین سڑک تک نئے تعمیر شدہ راستے کا افتتاح کیا۔ ایڈیشنل پرائمری ہیلتھ سنٹر سیتاب دیارہ کو پرائمری ہیلتھ سنٹر کے طور پر اپ گریڈ کرنے کا بھی اعلان کیا۔
اس موقع پر منعقدہ پروگرام سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ ہم بار بار لوک نائک جے پرکاش نارائن کے گاؤں سیتاب دیارہ کا دورہ کرتے رہے ہیں اور یہاں کی ہر چیز کو دیکھتے رہے ہیں تاکہ گاؤں کی ترقی صحیح طریقے سے ہو۔ لوک نائک جے پرکاش نارائن اسمرتی بھون اورلائبریری 18 جنوری 2018 کو لوک نائک جے پرکاش نارائن کی آبائی رہائش گاہ کے ساتھ بنائی گئی تھی۔
وزیر اعلیٰ نے کہا کہ لوک نائک جے پرکاش نارائن اسمرتی بھون اور لائبریری ، سیتاب دیارہ سے مین سڑک (نیشنل ہائی وے 19) تک 04 کروڑ 44 لاکھ روپے کی لاگت سے نئے تعمیر شدہ سڑک کا آج افتتاح کیا گیا ہے۔ لوک نائک جے پرکاش نارائن کی خواہش کے مطابق لوگوں کے بہتر علاج کی سہولت کے لیے سیتاب دیارہ میں ایک اضافی پرائمری صحت مرکز تعمیر کیا گیا۔ اب اس اضافی پرائمری ہیلتھ سنٹر کو پرائمری ہیلتھ سنٹر کے طور پر اپ گریڈ کیا جا رہا ہے۔ اس پرائمری صحت مرکز کا نام لوک نائک جے پرکاش نارائن کی اہلیہ آنجہانی پربھاوتی دیوی کے نام پر رکھا گیا ہے۔ اب اس پرائمری ہیلتھ سنٹر کا نام پربھاوتی دیوی پرائمری ہیلتھ سنٹر سیتاب دیارہ ہوگا۔ ڈاکٹروں کے ساتھ ساتھ یہاں نرسنگ سٹاف کی تعداد بھی بڑھائی جائے گی ، تاکہ یہاں کے لوگوں کو علاج کی بہتر سہولیات ہو سکے۔
وزیر اعلیٰ نے کہا کہ گھاگھرا ندی کے کناروں پر 35 کروڑ روپے کی لاگت سے کٹاؤروکنے کے کام کیے گئے ہیں۔ سیتاب دیارہ گاو?ں کو سیلاب سے بچانے کے لیے 65 کروڑ روپے کی لاگت سے رنگ ڈیم تعمیر کیا گیا ہے۔ اس کا ایک حصہ اتر پردیش میں آتا ہے۔ ہم نے اتر پردیش کے وزیر اعلیٰ کو ایک خط لکھ کر اتر پردیش میں لوک نائک جے پرکاش نارائن کے جائے پیدائش سیتاب دیارہ کے زیر التوائ کاموں کو مکمل کرنے کی درخواست کی ہے، تاکہ سیتاب دیارہ کے لوگوں کو آمدورفت اور گاو¿ں کےلوگوں کو سہولت مل سکے۔ اس سے نہ صرف بہار کے لوگوں کو بلکہ اتر پردیش کے لوگوں کو بھی سیتاب دیارہ تک پہنچنے میں آسانی ہوگی۔
انہوں نے کہا کہ لوک نائک جے پرکاش نارائن کی زندگی اور پورے انقلاب سے متعلق 500 اصل تصاویر لوک نائک جے پرکاش نارائن اسمرتی بھون اور لائبریری میں آویزاں کی گئی ہیں۔ نیز 800 کتابیں جمع کی گئی ہیں۔ اس سے باہر سے آنے والے لوگ لوک نائک جے پرکاش نارائن کے بارے میں بہتر جان سکیں گے۔
وزیر اعلیٰ نے کہا کہ ہم مہاتما گاندھی ، رام منوہر لوہیا اور لوک نائک جے پرکاش نارائن کے نظریات کو اپناتے ہوئے آگے بڑھ رہے ہیں۔ معاشرے کی بہتری کے لیے کام کرنا۔ معاشرے میں محبت اور بھائی چارے کی فضا ہونی چاہیے۔ ہندو مسلم اتحاد قائم ہوا۔ کل 8 اکتوبر کو لوک نائک جے پرکاش نارائن کی برسی ہے۔ ہم ان کے گاؤں سیتاب دیارہ میں خراج عقیدت پیش کریں گے اور وہاں کے ترقیاتی کام دیکھیں گے۔پروگرام کو نائب وزیر اعلیٰ تیجسوی پرسادیادو، محکمہ صحت کے ایڈیشنل چیف سکریٹری پرتیہ امرت نے بھی خطاب کیا۔

Related posts

حج کمیٹی آف انڈیا کی لاپروائی، مدینہ منورہ میں عازمین حج کو کئی طرح کے مسائل کا سامنا

Hamari Duniya

ڈونلڈ ٹرمپ کی واپسی، 2024میں بھی لڑیں گے صدارتی انتخابات

Hamari Duniya

تمام روکاوٹوں کے باوجود عمران مینار پاکستان میں جلسہ کرنے میں کامیاب، ہندوستانی معشت کی تعریف کی

Hamari Duniya