22.8 C
Delhi
February 24, 2024
Hamari Duniya
قومی خبریں

نتیش کابینہ کی میٹنگ میں 12 ایجنڈوں پر لگی مہر

پٹنہ، 12 دسمبر(ایچ ڈی نیوز)۔بہار کابینہ میں 12 ایجنڈوں پر مہر لگی ہے۔ وزیر اعلیٰ نتیش کمار کی زیر صدارت ریاستی کابینہ کی میٹنگ میں 12 فیصلوں پر اتفاق کیا گیا ہے۔ بھاگلپور میں واقع انجینئرنگ کالج میں کمپیوٹر سائنس اور انجینئرنگ کی تعلیم کے لیے 5 اضافی تعلیمی آسامیاں اور گیا انجینئرنگ کالج اور دربھنگہ انجینئرنگ کالج میں انجینئرنگ کورس کے لیے 2-2 اضافی آسامیاں یعنی کل 9 تعلیمی عہدوں کی تخلیق کو منظوری دی گئی ہے۔
دربھنگہ انجینئرنگ کالج میں فائر ٹکنالوجی اور سیفٹی کورس کے لیے 12 اضافی تعلیمی آسامیاں اور بختیار پور انجینئرنگ کالج میں اسی کورس کے لیے 6 اضافی تعلیمی آسامیاں سمیت 18 اضافی تعلیمی آسامیاں تخلیق کرنے کی منظوری دی گئی ہے ۔ اس کے علاوہ پٹنہ ہائی کورٹ کے قیام میں بنچ سکریٹریوں کے 64 منظور شدہ عہدوں میں سے 10 عہدوں کو اپ گریڈ کیا گیا ہے اور بنچ سکریٹری کیڈر کی تشکیل نو کی منظوری دی گئی ہے۔
بہار کابینہ نے سرکاری ملازمین کے لیے مسابقتی امتحان میں شرکت کے لیے مواقع کی حد کو منظوری دے دی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ پی ایم سی ایچ میں گرین سینٹر پاور سب اسٹیشن کی تنصیب کے لیے 2 ارب 55 کروڑ 89 لاکھ 71 ہزار روپے کی اسکیم کی منظوری دی گئی ہے ۔ انسٹی ٹیوٹ آف ڈیولپمنٹ مینجمنٹ کے عارضی کیمپس کے قیام کے لیے مجموعی طور پر 98 کروڑ 3500000 کی گرانٹ کی منظوری دی گئی ہے ۔ کابینہ کی میٹنگ میں بہار اسپورٹس اتھارٹی، پٹنہ کے بہتر کام کے لیے ضمنی قوانین کے مسودے اور تجویز کو منظوری دی گئی ہے۔ بہار میونسپل پلاسٹک ویسٹ مینجمنٹ ترمیمی ماڈل بائی لاز 2022 کو منظوری دے دی گئی ہے۔

Related posts

مدرسہ خدیجة الكبرى گرلس کالج نوگڑھ میں ناظم ضلعی جمعیت اہلِ حدیث کی تشریف آوری،اعزازسے نوازا گیا

Hamari Duniya

آپ کتنے ظالم ہیں! آپ اقلیت لفظ بھی نہیں بول سکتے:انڈین یونین مسلم لیگ کے رکن پارلیمنٹ ای ٹی محمد بشیر نے اقلیتوں کے مسائل کو اٹھایا

Hamari Duniya

شردھا قتل: برآمد ہڈیوں کی ڈی این اے جانچ کے بعدنیا انکشاف

Hamari Duniya