44.1 C
Delhi
June 18, 2024
Hamari Duniya
Breaking News دہلی

ملک کے ہرشہری کومساوی حقوق حاصل ہیں: پروفیسر شیخ عقیل احمد

NCPUL

قومی اردو کونسل میں 74 ویں یوم جمہوریہ کے موقعے پر تقریب پرچم کشائی

نئی دہلی،26جنوری ( ایچ ڈی نیوز)۔
آج کا دن یعنی یوم جمہوریہ ہمارے ملک کے لیے تاریخی اہمیت کا حامل ہے کیونکہ آج ہی کے دن دستور ہند کا نفاذ عمل میں آیا تھا۔ یہ بات قومی اردو کونسل کے ڈائرکٹر پروفیسر شیخ عقیل احمد نے آج یہاں 74 ویں یوم جمہوریہ کے موقع پر پرچم کشائی کی تقریب کے دوران اظہار خیال کرتے ہوئے کہی۔
انہوں نے کہا کہ ہندوستانی جمہوریت میں ملک کے ہرشہری کومساوی اختیارات و حقوق حاصل ہیں، ساتھ ہی ہم سب پر یکساں ذمے داری بھی عائد ہوتی ہے کہ جمہوریت کا ہر ممکن تحفظ کریں۔ انھوں نے کہا کہ آج کے دن ملک کے تمام باشندوں کو یہ عہد کرنا چاہیے کہ وہ ہندوستان کو ایک مثالی جمہوری ملک بنانے میں اپنا کردار ادا کریں گے اور وطن عزیز کی تعمیر و ترقی کے لیے ہر ممکن کوشش کریں گے۔ انھوں نے کہا کہ ہمارا ملک ساری دنیا میں ایک عظیم جمہوری ملک کے طورپرجانا جاتا ہے جس میں بے پناہ تہذیبی و ثقافتی تنوع ہے، تہذیبی و مذہبی رنگارنگی ہندوستان کی خوب صورتی ہے جسے برقرار رکھنا ہم سب پر لازم ہے۔
ڈاکٹر عقیل احمد نے مزید کہا کہ اردو زبان سے بھی جمہوریت کا گہرا تعلق ہے۔ جمہوری افکار و اقدار کے فروغ اور اشاعت میں اردو صحافت و شاعری نے جوخدمات انجام دی ہیں وہ ناقابل فراموش ہیں۔ اردو کے جمہوری مزاج نے ملک کی سالمیت اوریکجہتی کو فروغ دینے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ آج بھی اردو زبان اپنی اس ڈگر پر قائم ہے اور ملک کی جمہوری روح کی حفاظت میں پیش پیش ہے۔
قبل ازاں قومی اردو کونسل کے صدردفترمیں پرچم کشائی کی تقریب کا انعقاد تزک واحتشام کے ساتھ کیا گیا۔ کونسل کے ڈائرکٹر پروفیسر شیخ عقیل احمد نے پرچم کشائی کی۔کونسل کے عملے نے قومی ترانہ گایا اورترنگے کو سلامی دی۔

Related posts

پہلا دو روزہ کل نیپال مسابقہ حفظ قرآن کریم اختتام پذیر

Hamari Duniya

حکومت مخالف مظاہرے میں شدت سے اسرائیلی وزیر اعظم خوفزدہ،نیتن یاہو کی اہلیہ بیوٹی پارلر میں محصور

Hamari Duniya

ٹی-20 ورلڈ کپ کیلئے میتھیو ہیڈن پاکستانی ٹیم کے مینٹور مقرر

Hamari Duniya