33.1 C
Delhi
June 15, 2024
Hamari Duniya
قومی خبریں

ایم ایل سی کی گاڑی پلٹی ، 3 گاڑیاں آپس میں ٹکرائی

پٹنہ ، 19 دسمبر (ایچ ڈی نیوز)مظفر پور میں اتوار کی شام 3 گاڑیاں آپس میں ٹکرا گئیں ۔ اس دوران سیتامڑھی کی ایم ایل سی ریکھا کماری کی گاڑی وہاں سے گزر رہی تھی۔ ان کی گاڑی بھی حادثے کا شکار گاڑیوں سے بچانے کے لیے سڑک پر الٹ گئی۔ اسے معمولی چوٹیں بھی آئیں۔ اس کے ساتھ دیگر گاڑیوں میں سوار 3 افراد بھی زخمی ہوئے۔ یہ حادثہ ترکی میں پٹنہ-مظفر پور مین سڑک پر پیش آیا۔
واقعہ کے بعد موقع پر کہرام مچ گیا۔ موقع پر جمع لوگوں نے ایم ایل سی کو باہر نکالا ۔ اس کے ساتھ ہی لوگوں نے ترکی او پی تھانہ کو معاملے کی اطلاع دی۔ واقعے کی اطلاع پر پہنچی ترکی پولیس نے جائے وقوعہ کا جائزہ لیا۔
زخمیوں کو علاج کے لیے اسپتال بھیج دیا گیا۔ حادثے میں ملوث گاڑیوں کو قبضے میں لے لیا گیا۔ بتایا گیا کہ ایم ایل سی اپنی کار میں پٹنہ سے آرہے تھے۔ ادھر ترکی کے قریب دو گاڑیاں آپس میں ٹکرا گئیں۔ حادثے کا شکار گاڑیوں کو بچانے کی کوشش میں ان کی گاڑی سڑک پر ہی الٹ گئی۔
اسی دوران پیچھے سے آ رہی ایک اور گاڑی بھی ٹکرا گئی۔ واقعہ کے بعد موقع پر کہرام مچ گیا۔ بتایا جا رہا ہے کہ اس واقعے میں 4 گاڑیوں کو نقصان پہنچا ہے۔ ایک گاڑی کو بری طرح نقصان پہنچا۔ جس کی وجہ سے سڑک جام ہوگیا۔
معاملے کے ترکی انچارج روی پرکاش نے بتایا کہ ایک ہی لین میں کچھ گاڑیاں آپس میں ٹکرا گئیں۔ ایم ایل سی کی گاڑی بھی اسے بچانے کی کوشش میں الٹ گئی ۔ انہیں بحفاظت نکال لیا گیا ہے۔ معمولی چوٹ آئی۔ واقعے کی تحقیقات کی جارہی ہیں۔
افضل

Related posts

ڈاکٹر شمس اقبال نے قومی اردو کونسل کے ڈائرکٹر کا چارج سنبھالا

Hamari Duniya

ملک کے سماجی تانے بانے سے چھیڑچھاڑ، ملک کے جمہوری ڈھانچہ کے لئے ایک بڑاخطرہ:مولانا سید ارشد مدنی

Hamari Duniya

جماعت اسلامی ہند مہاراشٹر کایک روزہ میڈیا ورک شاپ کا کامیاب انعقاد

Hamari Duniya