44.1 C
Delhi
June 18, 2024
Hamari Duniya
Breaking News کھیل

ممتاز خان نے ایف آئی ایچ ویمنز رائزنگ اسٹار آف دی ایئر کا ایوارڈ جیتنے کے بعد دکھایا بڑا دل

Mumtaz Khan Hockey Plyer

بنگلورو(ایچ ڈی نیوز)
ہندوستان کی نوجوان فارورڈ ممتاز خان کو منگل کو ایف آئی ایچ اسٹار ایوارڈز 2021-22 میں ایف آئی ایچ ویمنز رائزنگ اسٹار آف دی ایئر ایوارڈ سے نوازا گیا۔ 19 سالہ ممتاز ، جن کا تعلق لکھنو¿ سے ہے نے ایف آئی ایچ ہاکی ویمنز جونیئر ورلڈ کپ جنوبی افریقہ 2021 میں ہندوستان کے لیے کلیدی کردار ادا کیا ہے، انہوں نے ٹورنامنٹ کے گروپ مرحلے میں ملائیشیا کے خلاف ہیٹ ٹرک سمیت 8 گول اسکور کیے۔
ایوارڈ جیتنے کے بعد ممتاز نے عالمی ہاکی باڈی سے اظہار تشکر کیا اور ایوارڈ کو ہندوستانی خواتین کی ہاکی ٹیم کے نام وقف کیا۔ میں ایف آئی ایچ ہاکی انڈیا اور دنیا بھر کے تمام ہاکی شائقین کا شکریہ ادا کرنا چاہوں گی کہ انہوں نے مجھے ایسا اعزاز دیا۔ مجھے یقین نہیں آتا کہ میں نے یہ ایوارڈ جیتا ہے۔ یہ ہماری پوری ٹیم کی محنت ہے۔میں یہ ایوارڈ اپنی ٹیم کے نام کرتا ہوں۔ممتازایف آئی ایچ ویمنز ہاکی فائیو اے سائیڈ 2022 میں ہندوستان کی سب سے زیادہ گول کرنے والی کھلاڑی تھیں ، جہاں انہوں نے میزبان سوئٹزرلینڈ کے خلاف ہیٹ ٹرک سمیت 4 میچوں میں 5 گول کیے تھے۔
ممتاز نے کہا کہ میں اپنے ساتھی ساتھیوں کا شکر گزار ہوں جنہوں نے ہمیشہ مجھے سپورٹ کیا، میں اپنے کوچز کا بھی شکر گزار ہوں جنہوں نے مجھے مسلسل سپورٹ کیا اور میری رہنمائی کرتے رہے اور مجھے بہت سے مواقع فراہم کئے۔اب فی الحال بنگلورو کے ایس اے آئی سینٹر میں ہندوستانی خواتین کی ہاکی ٹیم کے کیمپ کا حصہ ، ممتاز کا اصرار ہے کہ ابھی محنت شروع ہوئی ہے اور یہ ایوارڈ اس بات کی علامت ہے کہ وہ صحیح سمت میں آگے بڑھ رہی ہیں۔انہوں نے کہا،’میرے خیال میں یہ ایوارڈ اس بات کی علامت ہے کہ میں نے گزشتہ ایک سال کے دوران تربیتی بنیادوں پر جو محنت کی ہے، انہوں نے مجھے بطور کھلاڑی بہت بہتر بنانے میں مدد کی ہے۔ لیکن یہ میرے کیریئر کا صرف آغاز ہے۔ میں اپنے کھیل کو بہتر بنانے کے لیے سخت محنت کرتا رہوں گا۔

Related posts

نیدر لینڈ جنوبی افریقہ کو لے ڈوبا، پاکستان کے سیمی فائنل میں پہنچنے کیلئے اگر مگر ختم

Hamari Duniya

پاکستان:دوران نماز مسجد میں خود کش دھماکہ،امام سمیت 28شہید،100 سے زائد زخمی

Hamari Duniya

نیشنل گیمز بیڈمنٹن:سائی پرنیت اور آکرشی کشیپ نے خطاب پر کیاقبضہ

Hamari Duniya