12.1 C
Delhi
February 23, 2024
Hamari Duniya
Breaking News قومی خبریں

ملکارجن کھڑگے نے گجرات سے اپنی انتخابی مہم کا آغاز کردیا،ریموٹ کنٹرول پر دیا بڑا بیان

Malkarjun Khadge

احمد آباد (ایچ ڈی نیوز)۔
کانگریس پارٹی کے قومی صدر کے امیدوار ملکارجن کھڑگے نے جمعہ کو گجرات کے سابر مرتی سے اپنی انتخابی مہم کا آغاز کردیا ہے ہے۔ احمد آباد میں کانگریس لیڈروں سے ملاقات کی اور الیکشن میں ان سے حمایت مانگی۔ کھڑگے نے کانگریس کارکنوں کو مشورہ دیا کہ وہ میں کے بجائے ’ہم لوگ‘کے جذبے سے کام کریں۔
کانگریس کے قومی صدر کے عہدے کے لیے مہم چلانے کے لیے احمد آباد پہنچے ملکارجن کھڑگے نے گجرات کانگریس کے عہدیداروں سے حمایت طلب کی اور کہا کہ یہاں اسمبلی کا الیکشن ہے ، اس لیے وہ حمایت حاصل کرنے کے لیے یہاں آئے ہیں۔ کھڑگے نے کہا کہ وہ انتخابات اور تنظیموں میں 50 سال سے کم عمر کے لوگوں کو 50 فیصد ریزرویشن دینے کی کوشش کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ جہاں الیکشن ہوں گے وہاں سب کو متحد رکھنے کی کوشش کروں گا۔ کانگریس لیڈر نے صرف گاندھی کی آواز ، نہرو کے نظریہ اور سردار کے اتحاد کی بات کی۔
کانگریس لیڈر ملکارجن کھڑگے نے بھی احمد آباد میں صحافیوں سے بات چیت کی۔ انہوں نے کہا کہ وہ احمد آباد سے انتخابی مہم کا آغاز کر رہے ہیں۔ انہوں نے ریموٹ کنٹرول صدر کے معاملے پر بی جے پی پر حملہ کیا۔ انہوں نے کہا کہ بہت سے لوگ جھوٹا پروپیگنڈہ کر رہے ہیں کہ ریموٹ کنٹرول ضروری ہے ، لیکن کانگریس میں ریموٹ کنٹرول کا کوئی نظام نہیں ہے۔ کانگریس میں سب مل کر فیصلہ کرتے ہیں۔ انہوں نے الزام لگایا کہ بی جے پی میں وزیر اعظم کی پسند کے مطابق قومی صدر بنایا جاتا ہے۔ کھڑگے نے کہا کہ سونیا گاندھی کے پاس وزیر اعظم بننے کا موقع تھا ، لیکن انہوں نے وزیر اعظم کے عہدے کے لیے ماہر اقتصادیات ڈاکٹر منموہن سنگھ کا انتخاب کیا۔
کانگریس لیڈر کھڑگے احمد آباد میں قیام کے دوران سابرمتی میں گاندھی آشرم پہنچے۔ انہوں نے کہا کہ وہ گاندھی آشرم سے آشیرواد لے کر مہم شروع کر رہے ہیں۔ وہ حیدرآباد سے آتے ہیں ، وہ علاقہ جسے 1948 میں سردار پٹیل اور نہرو نے آزاد کرایا تھا۔ انہوں نے کہا کہ وہ ایوان کے انتخابات میں سب کی حمایت حاصل کرنے آئے ہیں۔ کھڑگے نے کہا کہ وہ خود الیکشن نہیں لڑ رہے ہیں ، لیکن گاندھی خاندان کے الیکشن لڑنے سے انکار کرنے کے بعد بڑے لیڈروں اور کانگریس کے نمائندوں نے انہیں الیکشن لڑنے کا حکم دیا ہے۔

Related posts

پنجاب میں بدعنوانی کے الزام میں ڈیڑھ سال میں 3 وزرا کی چھٹی

Hamari Duniya

کب منعقد ہوگی غسل کعبہ کی تقریب، جانئے کب کب نبیﷺ کعبہ کو غسل دیتے تھے

Hamari Duniya

بھارت کے اس اسٹار کھلاڑی کو میدان میں دیکھنے کیلئے مداحوں کو چھ ماہ تک کرنا ہوگا انتظار

Hamari Duniya