36.1 C
Delhi
May 21, 2024
Hamari Duniya
بزنس

ریلائنس انڈسٹریز کے چیئرمین مکیش امبانی کو’ لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ‘

Mukesh Ambani awarded

 جیو کے میتھیو اومن کو پاتھ بریکر آف دی ایئر کا ایوارڈ ملا
نئی دہلی، 22 مارچ۔ ریلائنس انڈسٹریز کے چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر مکیش ڈی امبانی کو وائس اینڈ ڈیٹا کی جانب سے ہندوستان کے ٹیلی کام سیکٹر میں منفرد شراکت کے لیے باوقار لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ سے نوازا گیا۔ ریلائنس  جیو انفوکومکے صدر میتھیو اومن کو سال 2023 کے لیے ‘ پاتھ بریکر آف دی ایئر ایوارڈ’ سے نوازا گیا۔ اومن کو یہ ایوارڈ ملک میں 5جی  کے تیزی سے رول آؤٹ میں اہم کردار ادا کرنے پر ملا۔

مکیش امبانی کی قیادت کی تعریف کرتے ہوئے، میتھیو اومن نے کہا، “ہمیں وائس اینڈ ڈیٹا  کے ذریعہ مکیش دھیرو بھائی امبانی کو لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ  دیئے جانے سے  ہم  فخر  محسوس   کررہے ہیں۔ ان کی قیادت میں، کمپنی نے ٹیلی کام، ریٹیل، میڈیا اور کھیلوں کے شعبوں میں زبردست ترقی حاصل کی ہے۔” آج کی ڈیجیٹل دنیا میں کردار انقلابی ہوگا۔ ایک صنعت اور ایک قوم کے طور پر، ہمارا تعاون منفرد ہوگا اور تمام ہندوستانیوں کے لیے ایک زیادہ مساوی اور پائیدار مستقبل کا باعث بنے گا۔
ریلائنس جیو نے وائس اینڈ ڈیٹا ایوارڈز کی تقریب میں نیٹ ورک انفراسٹرکچر، کثیر لسانی انٹرنیٹ، کمیونیکیشن پلیٹ فارم، بزنس پروسیس انوویشن، نیٹ ورک سروسز اور آئی او ٹی سمیت مختلف زمروں میں چھ مزید ایوارڈز حاصل کیے۔ میتھیو اومن کو نیرج متل اور گوپال وٹل کے ساتھ مشترکہ طور پر پاتھ بریکر آف دی ایئر کا ایوارڈ ملا ہے۔ اومن نے صنعت سے وابستہ نیرج متل اور گوپال وٹل کو مبارکباد دی۔

Related posts

کچرے سے کھلونے بنائے گی مودی سرکار،’سوچھ ٹوائی کیتھون‘کا آغاز

Hamari Duniya

’میک ان انڈیا، میک فار دی ورلڈ‘: موبائل فون مینوفیکچرنگ نے ایک بے مثال کامیابی کی کہانی رقم کی

Hamari Duniya

ریلائنس فاؤنڈیشن نے اوڈیشہ ٹرین حادثے کے متاثرین کیلئے 10 نکاتی ریلیف پیکیج کا اعلان کیا

Hamari Duniya