31.7 C
Delhi
April 15, 2024
Hamari Duniya
Breaking News بزنس

لائف انشورنس کارپوریشن آف انڈیا کی نئی اسکیم ’ایل آئی سی کی امرت بال‘(اسکیم 874) کا آغاز

LIC

نئی دہلی،17 فروری(ایچ ڈی نیوز)۔
لائف انشورنس کارپوریشن آف انڈیا نے ایک نیا منصوبہ،’ایل آئی سی کا امرت بال‘، ڈاکٹر وویک جوشی، سکریٹری، مالیاتی خدمات، وزارت خزانہ، حکومت ہند کے ہاتھوں لانچ کیا۔ یہ پلان 17.02.2024 سے فروخت کے لیے دستیاب ہوگا۔ ایل آئی اسی امرت بال کے لیے منفرد شناختی نمبر (یو اآئی این)یو آئی این ہے: 512N365V01
ایل آئی سی کا امرتبال ایک فرد، بچت، زندگی کا بیمہ منصوبہ ہے۔ یہ منصوبہ خاص طور پر اس لیے ڈیزائن کیا گیا ہے کہ بچے کی اعلیٰ تعلیم اور دیگر ضروریات کو پورا کرنے کے لیے کافی فنڈز رکھے جائیں۔ یہ ہر پالیسی سال کے آغاز سے لے کر پالیسی کی مدت کے اختتام تک 80 روپے فی ہزار کی شرح سے فکسڈ اضافے کے ذریعے دولت جمع کرتا ہے، بشرطیکہ پالیسی نافذ ہو۔داخلے کے وقت کم از کم عمر 0سال (30 دن مکمل) ہے۔ داخلے کے وقت زیادہ سے زیادہ عمر 13 سال (پچھلی سالگرہ) ہے۔ میچورٹی پر کم از کم عمر 18 سال اور میچورٹی پر زیادہ سے زیادہ عمر 25 سال ہے۔ 5، 6 یا 7 سال کی مختصر پریمیم ادائیگی کی شرائط دستیاب ہیں۔
محدود پریمیم کی ادائیگی کے لیے پالیسی کی کم از کم مدت 10 سال اور واحد پریمیم کی ادائیگی – 5 سال ہے۔ محدود/سنگل پریمیم کی ادائیگی کے لیے زیادہ سے زیادہ پالیسی کی مدت 25 سال اورایل آئی -پی او ایس پیایس پی وی- سی پی ایس سی کے ذریعے خریدی گئی پالیسیوں کے لیے 20 سال ہے۔
کم از کم بیمہ شدہ رقم روپے 2,00,000/- روپے اور زیادہ سے زیادہ بنیادی بیمہ کی رقم کی کوئی حد نہیں۔ میچورٹی کی تاریخ پر، جاری پالیسیوں کے لیے مقررہ اضافے کے ساتھ میچورٹی پر بیمہ کی رقم قابل ادائیگی ہوگی۔ سیٹلمنٹ آپشن کے ذریعے میچورٹی رقم 5، 10 یا 15 سال کی قسطوں میں لینے کا آپشن بھی دستیاب ہے۔تجویز کنندہ کے پاس واحد پریمیم اور محدود پریمیم ادائیگی میں سے ہر ایک کے تحت دستیاب دو اختیارات کے مطابق “موت پر بیمہ کی رقم” کا انتخاب کرنے کا اختیار ہوگا۔ رسک کور کی مدت کے دوران، “موت پر بیمہ شدہ رقم” کے ساتھ کمائی گئی مقررہ رقم نافذ پالیسی اضافہ موت کے فائدہ کے طور پر قابل ادائیگی ہوگا۔ایل آئی سی کا پریمیم ویور بینیفٹ رائڈر اہلیت کی شرائط کے تحت اضافی پریمیم ادا کر کے دستیاب ہے۔ چھوٹ زیادہ بنیادی بیمہ کی رقم اور آن لائن فروخت کے تحت مکمل ہونے والی پیشکشوں کے لیے ہے۔
قرض پالیسی کی مدت کے دوران شرائط کے ساتھ دستیاب ہوگا۔ یہ اسکیم ایک غیر منسلک، غیر شریک اسکیم ہے۔ اسکیم کو ایجنٹوں/ دیگر بیچوانوں کے ذریعے آف لائن کے ساتھ ساتھ ویب سائٹ www.licindia.in کے ذریعے براہ راست آن لائن خریدا جا سکتا ہے۔

Related posts

گرو شری گورکھ ناتھ کالج آف نرسنگ مشرقی یوپی کا پہلا مینٹیور انسٹی ٹیوٹ منتخب

Hamari Duniya

قومی کھیلوں میں سروسز کی ٹیم 128 تمغوں کے ساتھ سرفہرست

Hamari Duniya

ہیومن ویلفیئر فاونڈیشن نے دہلی کے 80یتیم بچوں میں اسکالر شپ تقسیم کی

Hamari Duniya