22.8 C
Delhi
February 24, 2024
Hamari Duniya
Breaking News فلمی دنیا

کترینہ کیف کی فلم’ فون بھوت‘ کا ٹریلر جلد ہوگا ریلیز

Katrina Kaif film

ایشان کھٹر، کٹرینہ کیف اور سدھانت چترویدی کی آنے والی ہارر کامیڈی فلم ‘فون بھوت’ ان دنوں خبروں میں ہے۔ فلم کا ٹریلر 10 اکتوبر کو ریلیز ہونے والا ہے۔ دوسری جانب فلم کے ستارے بھی فلم کی تشہیر میں مصروف ہیں۔ دریں اثنا، جمعہ کو اداکارہ کٹرینہ کیف نے اپنے آفیشل انسٹاگرام پر ایک ویڈیو شیئر کی، جس میں وہ اپنے ساتھی اداکار سدھانت چترویدی اور ایشان کھٹر کے ساتھ نظر آ رہی ہیں۔ اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے کٹرینہ نے لکھا – ‘رے آپ کو کیا لگ رہا ہے کہ آپ کہاںجا رہے ہیں!’۔
ویڈیو میں سدھارتھ چترویدی اور ایشان کھٹر کے چہرے کے تاثرات دیکھتے ہی بنتے ہیں، وہ کٹرینہ سے کافی خوفزدہ نظر آ رہے ہیں۔ سوشل میڈیا پر مداح اس مزیدار ویڈیو کو بہت پسند کر رہے ہیں اور فلم کی ریلیز کو لے کر کافی پرجوش ہیں۔
‘فون بھوت’ ایک ہارر کامیڈی فلم ہے جس میں ایکشن بھی ہوگا۔ رپورٹس کے مطابق فلم کی کہانی ایک ایسی دکان کی ہوگی جہاں بھوتوں سے متعلق ہر مسئلہ کو روکا جاتا ہے۔ فلم میں سدھانت اور ایشان دونوں بھوت پکڑنے والے کا کردار ادا کریں گے۔فلم میں تینوں مرکزی اداکار پہلی بار ایک دوسرے کے ساتھ اسکرین شیئر کرتے نظر آئیں گے۔ فلم کے ہدایت کار گرمیت سنگھ ہیں۔ فلم کو رتیش سدھوانی اور فرحان اختر مشترکہ طور پر پروڈیوس کریں گے۔ فلم کی کہانی روی شنکرن اور جسوندر سنگھ باتھ نے لکھی ہے، فلم رواں سال 4 نومبر کو ریلیز ہوگی۔

Related posts

ریلیز سے پہلے پٹھان کی کمائی کی رقم سن کر ’بائیکاٹ گینگ‘ کے چھوٹ جائیں گے پسینے

Hamari Duniya

انڈین بینک نے قرضوں پر سود کی شرح میں کتنافیصد کیا اضافہ؟

Hamari Duniya

گجرات کے جوناگڑھ میں کیوں آگ بگولہ ہوگئے لوگ،ایک کی موت، پولس کی کئی گاڑیاں نذرآتش

Hamari Duniya