22.8 C
Delhi
February 24, 2024
Hamari Duniya
Breaking News بزنس

انڈین بینک نے قرضوں پر سود کی شرح میں کتنافیصد کیا اضافہ؟

انڈین بینک

نئی دہلی(ایچ ڈی نیوز)۔

پبلک سیکٹر انڈین بینک نے قرضوں پر سود کی شرح میں اضافہ کردیا ہے۔ انڈین بینک نے مختلف مدتوں کے قرضوں کے لیے فنڈز پر مبنی شرح سود (ایم سی ایل آر) کی معمولی لاگت میں 0.25 فیصد تک اضافہ کیا ہے۔ انڈین بینک کے ایم سی ایل آر میں اس اضافے سے قرض کی ای ایم آئی شرح بڑھ جائے گی۔ نئی قیمتوں کا اطلاق منگل سے ہو گیا ہے۔

انڈین بینک نے اسٹاک مارکیٹ کو مطلع کیا کہ مختلف مدت کے قرضوں کے لیے ایم سی ایل آر میں 0.25 فیصد تک اضافہ کیا گیا ہے۔ اس اضافے کے بعد انڈین بینک کی راتوں رات ایم سی ایل آر کی شرح 0.25 فیصد بڑھ کر 7.75 فیصد ہوگئی ہے۔ ایک ماہ سے چھ ماہ کی مدت کے لیے ایم سی ایل آر کی شرح میں 0.20 فیصد اضافہ کیا گیا ہے، جو بڑھ کر 7.70 ہو گیا ہے۔ بینک نے اسی طرح معیاری ایم سی ایل آر شرح میں ایک سال کی مدت کے لیے 0.10 فیصد اضافہ کیا ہے، جو اب 8.20 فیصد سے بڑھ کر 8.30 فیصد ہو گیا ہے۔ دراصل، کار، پرسنل اور ہوم لون کی شرح صرف ایک سال کے ایم سی ایل آر کی بنیاد پر طے کی جاتی ہے۔ اس اضافے کے بعد قرض کی ای ایم آئی شرح بڑھ جائے گی۔

قابل ذکر ہے کہ ریزرو بینک آف انڈیا (آر بی آئی) نے پچھلی بار پالیسی سود کی شرح میں 0.35 فیصد اضافہ کیا تھا، جس کے بعد کئی بینکوں نے قرض کی شرح سود میں اضافہ کیا تھا، لیکن اب نئے سال کے موقع پر انڈین بینک نے بھی قرض میں شرح سود میں اضافہ کردیا ہے۔

Related posts

ڈاکٹر محمد نجیب قاسمی سنبھلی کی تین کتابوں کا اجرائ

Hamari Duniya

مکہ میں اسلامی کانفرنس کا آغاز، اتحاد کو فروغ دینے اور انتہا پسندی سے نمٹنے کا عزم

Hamari Duniya

گجرات کے نوجوان پر ڈورے ڈال رہی ہے عام آدمی پارٹی،جاری کیا’رکروٹمنٹ کیلنڈر‘

Hamari Duniya