33.1 C
Delhi
June 22, 2024
Hamari Duniya
Breaking News کھیل

جنوبی افریقہ سے شکست کے باوجود خواتین ٹیم کے حوصلے بلند ہیں دیپتی شرما

Depti Sharma

 لندن، 3 فروری (ایچ ڈی نیوز)۔
جنوبی افریقہ نے جمعرات کو ہندوستانی خواتین کرکٹ ٹیم کو 5 وکٹوں سے شکست دے کر ٹرائنگولر ٹی 20 سیریز جیت لی۔ ٹائٹل کا مقابلہ ہارنے کے بعد، ہندوستانی آل راونڈر دیپتی شرما نے کہا کہ وہ آئی سی سی ویمنز ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں جانے والی اس سیریز سے مثبت چیزیں لینا چاہیں گی۔ خواتین کا ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ 10 فروری سے شروع ہوگا۔شرما نے میچ کے بعد پریس کانفرنس میں کہا، “سیریز سے بہت ساری مثبت چیزیں ملی ہیں۔ ہم نے باولنگ اور بیٹنگ یونٹ کے طور پر اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

ہمیں ورلڈ کپ میں ان چیزوں کو جاری رکھنے کی ضرورت ہے۔ان کا مزید کہنا تھا کہ ’چاہے ہم انگلینڈ کھیلیں یا کوئی اور ٹیم، ہمیں صرف ان چیزوں پر توجہ مرکوز کرنی ہوگی جو ہم نے یہاں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا اور وہاں اسے جاری رکھیں گے۔”ظاہر ہے کہ جنوبی افریقہ میں ہوم کنڈیشنز ہیں، لیکن ایک ٹیم کے طور پر، ہم نے سہ فریقی سیریز میں جو کچھ کیا ہے، ہمیں اس پر قائم رہنا ہے اور اپوزیشن کے بارے میں نہیں بلکہ اپنی ٹیم کے بارے میں سوچنا ہے، ہم اور کیا کر سکتے ہیں؟

” “شرما، جنہیں پانچ میچوں میں نو وکٹیں لینے پر سیریز کی بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا، نے کہا کہ انہیں جنوبی افریقہ میں وکٹوں سے بہت مدد ملی۔انہوں نے کہا کہ ہم جنوبی افریقہ میں ایسی وکٹوں پر کھیلے ہیں جہاں اسپنرز کو باری ملتی ہے، یہ تمام میچز جو ہم نے سہ فریقی سیریز میں کھیلے، وکٹ نے ہماری بہت مدد کی۔ان کا مزید کہنا تھا کہ ‘ہرمن پریت کور نے مجھے یہ بھی کہا کہ مجھے صرف اپنی پوزیشن کا انتخاب کرنا چاہیے اور صورتحال کے مطابق بولنگ کرنا چاہیے اور مجھے لگتا ہے کہ ہم نے اچھی گیند بازی کی اور پلان کے مطابق بولنگ کی۔’25 سالہ دیپتی نے اپنے کیریئر میں اب تک 87 ٹی 20 انٹرنیشنل میچوں میں 96 وکٹیں حاصل کی ہیں۔بھارت اپنی ورلڈ کپ مہم کا آغاز 12 فروری کو کیپ ٹاو¿ن کے نیو لینڈز میں پاکستان کے خلاف کرے گا۔

Related posts

ٹی 20 ورلڈ کپ:اس کمزور ٹیم سے بھی ہارگیا پاکستان، 130رن نہیں بناپائی پوری ٹیم

Hamari Duniya

امریکہ میں پاکستانی وزیرخزانہ کے خلاف چور چور کے نعرے

Hamari Duniya

سماجی کارکن ڈاکٹرجاوید فاروقی کی طرف سے منعقدہ عید ملن تقریب میں کئی مشہور شخصیات نے شرکت کی

Hamari Duniya