31.7 C
Delhi
May 24, 2024
Hamari Duniya
Breaking News قومی خبریں

بھارت نے جی 20 اجلاس میں دنیا کو دیا کاربن کم کرنے کا منتر

G-20 meeting
بنگلورو، 08 فروری(ایچ ڈی نیوز)۔
جی-20 انرجی ٹرانزیشن ورکنگ گروپ کی میٹنگ میں، ہندوستان نے صاف توانائی تک عالمگیر رسائی کے قیام پر اصرار کیا۔ساتھ ہی جی 20 کے اراکین نے کاربن کے اخراج کو کم کرنے کے لیے اقدامات کرنے پر اتفاق کیا۔ مرکزی وزیر توانائی آر۔ کے سنگھ نے جی 20 میٹنگ کے موقع پر اپنے سری لنکائی ہم منصب کے ساتھ دو طرفہ میٹنگ کی۔
بنگلورو،۷ فروری۔ ہندوستان کی جی -20 کی صدارت میں جی-20 کے انرجی ٹرانزیشن ورکنگ گروپ کی پہلی میٹنگ کے دوسرے دن، پآج یہاں  کاربن کے اخراج کو کم کرتے ہوئے صاف توانائی کی طرف بڑھنے پر ایک سنجیدہ بحث ہوئی۔ تین روزہ اجلاس اتوار کو بھارت کی سلیکون ویلی بنگلورو میں شروع ہوا۔ اجلاس کے دوسرے دن، جی -20 ممبران نے ‘توانائی کی حفاظت اور متنوع سپلائی چینز’ کے موضوع پر تبادلہ خیال کیا۔ اس کے ساتھ ساتھ رکن ممالک نے توانائی کی کارکردگی، صنعتوں سے کاربن کے اخراج میں کمی اور توانائی کے استعمال پر کنٹرول جیسے موضوعات پر بھی اپنے خیالات کا اظہار کیا۔
G-20 meeting
میٹنگ کے دوران ہندوستان نے صاف توانائی تک عالمی رسائی کے قیام پر زور دیا۔ مرکزی وزارت انرجی، نئی اور قابل تجدید توانائی اس میٹنگ میں شراکت دار کا کردار ادا کر رہی ہے۔ انرجی اور نئی اور قابل تجدید توانائی کے مرکزی وزیر آر۔ کے سنگھ نے جی-20 میٹنگ کے موقع پر اپنے سری لنکائی ہم منصب کنچن وجے سیکرا کے ساتھ دو طرفہ میٹنگ کی۔ بجلی کی وزارت کے سکریٹری آلوک کمار اور ایڈیشنل سکریٹری اجے تیواری نے بھی میٹنگ میں شرکت کی، جس میں باہمی تعاون کے علاوہ اس شعبے سے متعلق مسائل پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ ای ای ایس ایل نے انڈونیشیا-ملائیشیا-تھائی لینڈ گروتھ ٹرائنگل جوائنٹ بزنس کونسل (آئی ایم ٹی۔ جی ٹی۔ جے بی سی ) ملائیشیا کے ساتھ ایک مفاہمت نامے پر دستخط کیے تاکہ خطے میں توانائی کی کارکردگی اور پائیدار طریقوں کو اپنانے کو فروغ دیا جا سکے۔ اس اسٹریٹجک شراکت داری کے حصے کے طور پر، ای ای ایس ایل اپنے پورٹ فولیو سے توانائی کی کارکردگی کے منتخب پروگراموں کو کامیاب نفاذ کے ثابت شدہ ٹریک ریکارڈ کے ساتھ انجام دینے کے لیے تکنیکی مشورے، پراجیکٹ مینجمنٹ سپورٹ، معاہدہ اور عمل درآمد میں معاونت فراہم کرے گا۔
اتوار کو، اجلاس کے پہلے دن، ہندوستان کی جی 20 صدارت میں، ‘کاربن کی سطح میں کمی؛ یوٹیلائزیشن اینڈ سٹوریج’ ( سی سی یو ایس)-ٹیکنالوجی ڈرا بیکس اینڈ انٹرنیشنل کوآپریشن” کی نقاب کشائی کی گئی۔ تقریب میں این ٹی پی سی کے فلیگ شپ پراجیکٹ کا تھری ڈی ماڈل جو فلیو گیس کاربن ڈائی آکسائیڈ سے میتھانول کی ترکیب پر مبنی ہے، نمائش کے لیے پیش کیا گیا۔ انرجی اور نئی اور قابل تجدید توانائی کے وزیر آر کے سنگھ نے  سی سی یو ایس  پر بین الاقوامی سیمینار کا مقام دورہ کیا اور این ٹی پی سی کی طرف سے اٹھائے گئے اقدامات پر تبادلہ خیال کیا۔

Related posts

نیپال میں جیت کی جانب بڑھ رہا ہے حکمراں کانگریس اتحاد

Hamari Duniya

بھگتوں کے ارمانوں پر پانی پھر گیا، ’لال سنگھ چڈھا‘ کامیاب ترین قرار

Hamari Duniya

پرانی دہلی کے مہاویر واٹیکا کمیونٹی ہال میں نان ویج پیش کرنے پرپابندی،معاملہ گرمایا

Hamari Duniya