22.8 C
Delhi
February 24, 2024
Hamari Duniya
Breaking News کھیل

جمعہ سے دہلی میں شروع ہورہا ہے انڈیا۔ آسٹریلیا کے درمیان دوسرا ٹسٹ،چتیشور پجارا 100 واں ٹیسٹ کھیلنے کیلئے پرجوش

Cheteshwar Pujara

نئی دہلی، 16 فروری ( ایچ ڈی نیوز)۔
تجربہ کار بلے باز چیتشور پجارا نے کہا کہ جب انہوں نے اپنے کریئر کا آغاز کیا تو کبھی سوچا بھی نہیں تھا کہ وہ ہندوستان کے لیے 100 ٹیسٹ میچ کھیلیں گے۔پجارا، جنہوں نے ہندوستان کے ساتھ 13 سالہ شاندار کیریئر کا لطف اٹھایا ہے، جمعہ کو دہلی میں اپنا 100 واں ٹیسٹ کھیلنے کے لیے تیار ہیں۔
آسٹریلیا کے خلاف بارڈر گواسکر ٹرافی کا دوسرا ٹیسٹ 17 سے 21 فروری تک دہلی کے ارون جیٹلی اسٹیڈیم میں کھیلا جائے گا۔ دہلی دسمبر 2017 کے بعد اپنے پہلے ٹیسٹ میچ کی میزبانی کر رہا ہے۔ بارڈر گواسکر ٹرافی سیریز میں ہندوستان کو 1-0 کی برتری حاصل ہے۔ چیتیشور پجارا نے جمعرات کو میچ سے پہلے کی پریس کانفرنس میں کہا، “جب میں نے کرکٹ کھیلنا شروع کیا اور پھر اپنا (ٹیسٹ) ڈیبیو کیا تو میں نے سو ٹیسٹ میچ کھیلنے کے بارے میں کبھی نہیں سوچا تھا۔ یہ سیریز شروع ہوئی اور پھر مجھے احساس ہوا کہ میں اپنا ٹیسٹ کھیلوں گا۔ 100 واں ٹیسٹ میچ۔ کیریئر میں آپ ہمیشہ اتار چڑھاو سے گزرتے ہیں اور آپ کو ان ادوار سے لڑنا پڑتا ہے۔
ہندوستان کو ٹیسٹ رینکنگ میں اپنی برتری برقرار رکھنے اور جون میں ہونے والے ورلڈ ٹیسٹ چمپئن شپ کے فائنل کے لیے کوالیفائی کرنے کے ایک قدم کے قریب آنے کے لیے جمعہ سے دہلی میں آسٹریلیا کے خلاف دوسرا ٹیسٹ جیتنا ہوگا۔ فائنل کے لیے کوالیفائی کرنے کے لیے ہندوستان کو سیریز 3-1 یا 3-0 سے جیتنا ہوگی۔
جب پجارا 17 فروری سے دہلی میں شروع ہونے والے دوسرے ٹیسٹ میں آسٹریلیا کے خلاف میدان میں اتریں گے تو وہ ہندوستان کے لیے 100 ٹیسٹ کھیلنے والے صرف 13ویں کھلاڑی بن جائیں گے۔ سچن تیندولکر نے کرکٹ میں سب سے زیادہ ٹیسٹ میچ کھیلے ہیں۔ وہ طویل فارمیٹ میں 200 میچ کھیلنے والے واحد کرکٹر ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ابھی بہت کچھ حاصل کرنا ہے۔ اس ٹیسٹ میچ اور اس کے بعد اگلا میچ جیت کر ہم ڈبلیو ٹی سی فائنل کے لیے کوالیفائی کر لیں گے۔ میرا خواب ہندوستانی ٹیم کے لیے ڈبلیو ٹی سی فائنل جیتنا ہے، جو کہ آخری فائنل میں نہیں ہوا تھا۔ لیکن امید ہے کہ ایک بار ہم کوالیفائی کر لیں گے۔ اس کی طرف بڑھیں گے اور بڑھیں گے۔پجارا اب تک 99 ٹیسٹ کھیل چکے ہیں۔ انہوں نے 2010 میں شروع ہونے والے اپنے 13 سالہ طویل ٹیسٹ کیریئر میں 44.15 کی اوسط سے 7,021 رن بنائے ہیں۔ ان کے فارمیٹس میں کل 19 سنچریاں اور 34 نصف سنچریاں ہیں، ان کا بہترین اسکور 206* ہے۔ گزشتہ سال انہوں نے پانچ میچوں میں 45.44 کی اوسط سے 409 رن بنائے تھے۔ پچھلے سال، انہوں نے اپنے بلے سے ایک سنچری اور تین نصف سنچریاں بنائیں، جس میں ان کا بہترین اسکور 102* تھا۔
پجارا نے اپنے دوستوں، خاندان اور کوچوں کی حمایت کے لیے بھی شکریہ ادا کیا، خاص طور پر ان کے والد اروند، جو بچپن سے ہی ان کے کوچ رہے ہیں اور جب وہ جمعہ کو اپنے 100ویں ٹیسٹ میچ میں کھیلیں گے تو وہاں موجود ہوں گے۔ پجارا نے کہا یہ میرے اور میرے خاندان کے لیے بہت معنی رکھتا ہے۔ میرے والد نے میرے کرکٹ کیریئر میں بہت اہم کردار ادا کیا ہے۔ انہوں نے بچپن سے ہی مجھے تربیت دی ہے، اس لیے وہ بہت پرجوش ہیں اور کل میری بیوی بھی یہاں آئے گی۔ جس نے میری بہت مدد کی ہے۔

Related posts

اکھلیش یادو بی جے پی پر برس پڑے، کہا ریاست کو کئی دہائیوں پیچھے دکھیل دیا

Hamari Duniya

‘بھارت ممکنہ طور پر عظیم قوت بن جائے گا’، مغربی ممالک اس تعلق سے سنجیدہ پیشن گوئیاں کر رہے ہیں: مارٹن وولف

Hamari Duniya

اے ایم یو کے نئے وائس چانسلر کیلئے پینل بننے پر سپریم کورٹ کے وکیل ارشاد احمد نے کیا استقبال

Hamari Duniya