33.1 C
Delhi
May 20, 2024
Hamari Duniya
Breaking News قومی خبریں

ایودھیا میں بھارت رتن لتا منگیشکر میموریل چوک کا افتتاح

Lata Mangeshkar Chowk

ایودھیا میں ہر چوراہے کو بنایا جائے گا مزین، سنتوں اور عظیم لوگوں کی یاد میں رکھا جائے گا نام:وزیراعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ
لکھنو¿(ایچ ڈی نیوز)۔
’رام نام‘ کی دھن سے رام بھکتوں کے ذہنوں کو جگانے والی سوار کوکیلا لتا منگیشکر کی یادیں اب ہمیشہ کے لیے رام نگری ایودھیا سے جڑی گئی ہیں۔ ایودھیا میں رام جنم بھومی مندر کی طرف جانے والی مرکزی سڑک کے قریب واقع نیا گھاٹ چوک اب ’لتا منگیشکر چوک‘ کے نام سے جانا جائے گا۔ لتا منگیشکر کی 93 ویں یوم پیدائش کے موقع پر وزیراعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ اور مرکزی ثقافت و سیاحت کے وزیر جی کشن ریڈی نے بدھ کو اس اسمرتی چوک کا افتتاح کیا۔
اس خاص موقع پر وزیر اعلیٰ نے کہا کہ ’کام کے تئیں شکرگزاری‘کا احساس ہماری سناتن ثقافت اور روایت میں شامل ہے۔ لتا جی کو بھگوان شری رام کے سب سے زیادہ بھجن گانے کا فخر حاصل ہے، اس لیے آج اس چوک کو وزیر اعظم نریندر مودی کی تحریک سے لتا جی کی شکر گزاری کے نشان کے طور پر سجایا گیا ہے۔ سنتوں، بہت سے عوامی نمائندوں اور مقامی لوگوں کی موجودگی میں وزیر اعلیٰ نے کہا کہ جو بھی رام کاز میں حصہ لے گا، ان کی یاد ایودھیا میں محفوظ رکھی جائے گی۔ اگلے ایک سال کے اندر ایودھیا کے تمام چوک چوراہوں کو خوبصورت بناتے ہوئے ان کا نام مہارشی وشیشٹھ، رام انوج اچاریہ، گوسوامی تلسی داس وغیرہ کے نام پر رکھا جائے گا۔ یہی نہیں بلکہ چوراہوں کا نام بھی شری رام جنم بھومی تحریک میں شامل عظیم لوگوں کے نام پر رکھا جائے گا۔بھارت رتن لتا کی 93 ویں یوم پیدائش پر ریاست کے لوگوں کی جانب سے خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ لتا دیدی نے ہمارے عقیدے کی علامت شری رام اور شری کرشن کے بھجن گائے اور موسیقی کی سادھنا کو قابل احترام بنایا۔ حب الوطنی کے ترانے اپنی آواز سے سجائے۔ انہوں نے اپنی پوری زندگی فن اور موسیقی کے لیے وقف کر دی، ایودھیا کا یہ اسمرتی چوک ہمیں ہمیشہ ان سے جوڑے رکھے گا۔ لتا جی کی یاد میں چوک بیوٹیفکیشن کے لیے وزیر اعظم مودی کی تحریک کو اہم عنصر قرار دیتے ہوئے وزیر اعلیٰ نے وزیراعظم کا شکریہ ادا کیا۔
بس تھوڑی دیر انتظار کرو، رام للا جلد ہی بیٹھ جائے گا
تقریب میں وزیر اعلیٰ نے شری رام جنم بھومی مندر کی تعمیر کی تیاریوں اور رام للا کے درشن کے لیے عام لوگوں کی بے تابی کا بھی ذکر کیا۔ ایودھیا سے اپنے گہرے تعلق کا ذکر کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ 2017 کے بعد جب وہ یہاں آتے تھے تو سنت مہنت پوچھتے تھے کہ مندر کب بنے گا اور میں کہتا تھا کہ بھگوان امتحان لے رہا ہے، ذرا صبر کرو۔ آخر کار 500 سال کا انتظار ختم ہوا اور وزیراعظم نے مندر کا سنگ بنیاد رکھا‘ اب مندر بن رہا ہے اور بہت جلد سب کا انتظار ختم ہو جائے گا۔
لتا جی روح کو چھو لینے والی جادوگر تھیں : جی کشن ریڈی
مرکزی ثقافت اور سیاحت کے وزیر جی۔ کشن ریڈی نے کہا کہ بھارت رتن لتا جی گیتوں کے ذریعے روح کو چھونے والی جادوگر تھیں۔ ان کی آواز میںاے میرے وطن کے لوگوں آج کی نسل کو حب الوطنی کے جذبات سے بھر دیتا ہے۔ لتا دیدی کی زندگی ہم سب کے لیے ایک تحریک ہے۔ خود کو تیلگو اسپیکر ہونے کے بارے میں بات کرتے ہوئے مرکزی وزیر نے لتا جی کے تیلگو گانوں کو بھی یاد کیا اور کہا کہ لتا جی نے مختلف زبانوں میں مختلف تاثرات کے ساتھ 30 ہزار سے زیادہ گانے گائے ہیں۔ انہوں نے ایودھیا کی مجموعی ترقی کے لئے وزیر اعظم مودی کی ترغیب سے وزیر اعلی یوگی کی طرف سے کی جا رہی کوششوں پر بھی خوشی کا اظہار کیا۔

Related posts

 قومی کونسل کا ممبئی اردو کتاب میلہ2024 اردو میلے کی تاریخ میں ایک سنگ میل ثابت ہوگا: ڈاکٹر ظہیرقاضی

Hamari Duniya

عدالتیں ملک کے قوانین پر عمل نہیں کررہی ہیں،عدالتی فیصلے پروپیگنڈوں سے متاثر

Hamari Duniya

وزرات آیوش کا تاریخی قدم:روایتی جڑی بوٹیوں کی مصنوعات کے کوالٹی کنٹرول کےلئے لیبارٹری کو بہتر بنانے کا فیصلہ

Hamari Duniya