31.7 C
Delhi
May 24, 2024
Hamari Duniya
Breaking News قومی خبریں

گجرات کا مشہور بین الاقوامی پتنگ میلہ 2023 جی 20 پر مبنی ہوگا

Gujarat Kite International festival
گاندھی نگر(ایچ ڈی نیوز)۔
کورونا کی وبائی بیماری کی وجہ سے 2 سال کے وقفے کے بعد، بین الاقوامی پتنگ میلہ احمد آباد اور پورے گجرات کے دیگر شہروں میں شاندار انداز میں شروع ہورہا ہے ۔جی 20 کے تھیم کے ساتھ بین الاقوامی پتنگ میلہ کا انعقاد گجرات ٹورازم کارپوریشن کے ذریعے احمد آباد میں 8 سے 14 جنوری 2023 تک کیا جائے گا۔ احمد آباد میں منعقد ہونے والے بین الاقوامی پتنگ میلے میں پتنگ بازی کے شوقین اور جی 20 ممالک کے شرکاء کے ساتھ ساتھ دنیا بھر سے دیگر شرکاء بھی حصہ لیں گے۔ بین الاقوامی پتنگ میلے کا افتتاح گجرات کے گورنرآچاریہ دیوورت 8 جنوری کو صبح 8 بجے احمد آباد کے سابرمتی ریور فرنٹ پر کریں گے۔ اس موقع پر گجرات کے وزیر اعلیٰ بھوپیندر پٹیل اور وزیر سیاحت شری ملو بھائی بیرا بھی موجود ہوں گے۔
ایک مذہبی پروگرام آدتیہ وندنا پہلے دن سورج کی شمالی نصف کرہ میں واپسی کا خیرمقدم کرنے کے لیے سوریانمسکر کی شاندار کارکردگی کے ساتھ مقرر ہے۔ اس سال مختلف ممالک کے پتنگ کے شوقین افراد ایک ہی وقت میں زیادہ سے زیادہ پتنگیں اڑانے کا گنیز ورلڈ ریکارڈ حاصل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ بین الاقوامی پتنگ میلے کے دوران تمام شرکاء جی 20لوگو کے ساتھ پرنٹ شدہ ٹی شرٹس اور کیپس پہن کر پریڈ میں پرفارم کریں گے۔
اس سال گجرات کے آسمانوں کوجی ۲۰ پریذیڈنسی آف انڈیا کے لوگو کی شکل میں خصوصی پتنگوں سے سجایا جائے گا۔ اس کے علاوہ، بین الاقوامی پتنگ میلے کے زائرین “ایک زمین، ایک خاندان، ایک مستقبل” کے تھیم کے ساتھ جی 20 لوگو والے خصوصی جی20 فوٹو بوتھ پر تصاویر اور سیلفیز بھی لے سکیں گے۔انٹرنیشنل کائٹ فیسٹیول میں ایک پویلین ہوگا جس میں دنیا بھر سے پتنگ بازی اور پتنگ بازی کی تاریخ کی نمائش ہوگی۔ پتنگ سازی اور فلائنگ ورکشاپ کا بھی انعقاد کیا جائے گا۔ انٹرنیشنل کائٹ فیسٹیول کے دوران شرکاء شام کو کئی ثقافتی پروگراموں کا بھی مشاہدہ کریں گے۔ ہندوستان نے دسمبر 2022 میں جی20 کی صدارت سنبھالی ہے اور جی 20 کو ایک شراکتی تقریب بنانے کے وزیر اعظم کے وژن کے مطابق، ہندوستان کے لوگوں کے لئے G20 کا کیا مطلب ہے اس کی سمجھ میں اضافہ کرنے کے لیے کئی تقریبات کا انعقاد کیا جا رہا ہے۔ گروپ آف ٹوئنٹی (جی20) بین الاقوامی اقتصادی تعاون کا ایک اہم فورم ہے۔ 

Related posts

ٹی 20عالمی کپ 2022کا فائنل:جانئے ملبورن کا تازہ اپ ڈیٹ

Hamari Duniya

معروف ادارہ ’دی نیوکالج‘ تعلیمی اور تحقیقی سرگرمیوں میں اول، این اے اے سی کی طرف سے ملا اے پلس پلس گریڈ

Hamari Duniya

دبئی کے نام بہت بڑی کامیابی، ان معاملوں میں دنیا بھر میں بنا نمبر ون شہر

Hamari Duniya