33.1 C
Delhi
June 15, 2024
Hamari Duniya
Breaking News قومی خبریں

گرو شری گورکھ ناتھ کالج آف نرسنگ مشرقی یوپی کا پہلا مینٹیور انسٹی ٹیوٹ منتخب

Grushree Gorakhnath

گورکھپور(ایچ ڈی نیوز)۔
نرسنگ کی تعلیم اور تربیت کے میدان میں ایک منفرد شناخت بنانے والے گرو شری گورکھ ناتھ کالج آف نرسنگ کو ایک تاریخی کامیابی ملی ہے۔ مہایوگی گورکھ ناتھ یونیورسٹی سے منسلک، اس نرسنگ کالج کو اتر پردیش اسٹیٹ میڈیکل فیکلٹی نے ایک منٹیور انسٹی ٹیوٹ کے طور پر منتخب کیا ہے۔ گرو شری گورکھ ناتھ کالج آف نرسنگ منٹیور انسٹی ٹیوٹ کا درجہ ملنے کے بعد قومی تعلیمی پالیسی ( این ای پی )کے مطابق معیاری تعلیم اور تربیت کی غرض سے مشرقی اتر پردیش کے دیگر نرسنگ کالجوں/ اداروں کے لیے سرپرست ادارے کے طور پر کام کرے گا۔نرسنگ سیکٹر کو طبی اور صحت کے نظام کا سنگ بنیاد سمجھا جاتا ہے۔ وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ اس علاقے میں معیار کی بہتری اور مضبوطی کے لیے مسلسل کوشاں ہیں۔ ریاست کے 12 نرسنگ کالجوں/انسٹی ٹیوٹ کو اترپردیش ریاستی میڈیکل فیکلٹی کے ذریعہ مینٹیور انسٹی ٹیوٹ کے طور پر مقرر کیا گیا ہے، تاکہ ریاست میں نرسنگ ایجوکیشن-ٹریننگ اداروں کو وسائل سے لے کر قابل اساتذہ کی دستیابی کو بہتر بنایا جا سکے۔ مجموعی طور پر نرسنگ سیکٹر کے طور پر 12 کالجوں کو منتخب کیا گیا ہے جن میں لکھنو? اور گونڈا میں ایک ایک کالج کے بعد، ریاست میں صرف گرو شری گورکھ ناتھ کالج ا?ف نرسنگ کو مینٹیور انسٹی ٹیوٹ کے طور پر منتخب کیا گیا ہے۔ ان نرسنگ کالجوں کو مشیروں کے طور پر منتخب کیا گیا ہے جنہوں نے انڈی

گروشری گورکھناتھ کالج
گروشری گورکھناتھ کالج

ن نرسنگ کونسل اور اتر پردیش اسٹیٹ میڈیکل فیکلٹی کے مقرر کردہ تمام معیارات کو پورا کیا ہے۔ ریاستی میڈیکل فیکلٹی کے ماہرین کے ذریعہ وسائل، تکنیکی، تعلیمی عملے وغیرہ کی تفتیش کے بعد گرو شری گورکھ ناتھ کالج آف نرسنگ کو مینٹیور انسٹی ٹیوٹ کے طور پر منتخب کیا گیا ہے۔

ایک سرپرست کے طور پر، گرو شری گورکھ ناتھ کالج آف نرسنگ، گورکھپور، اور مشرقی شمال کے کئی اضلاع میں کام کرنے والے نرسنگ کالجوں/ اداروں کی نگرانی کرتے ہوئے، انہیں معیار میں بہتری کے لیے مشورہ دیے گا تاکہ پورے ملک کے لیے قابل نرسنگ عملہ تیار کیا جا سکے۔ ایک طرح سے، ان کا کردار نرسنگ کی تعلیم کی نگرانی کے لیے اتر پردیش اسٹیٹ میڈیکل فیکلٹی کے شراکت کے طور پر ہوگا۔ اس کامیابی پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے، گرو شری گورکھ ناتھ کالج آف نرسنگ کی پرنسپل ڈاکٹر ڈی ایس اجیتھا نے کہا کہ اتر پردیش اسٹیٹ میڈیکل فیکلٹی کی ذمہ داری کو نبھاتے ہوئے، کالج ریاست میں نرسنگ کی تعلیم کو اپ گریڈ کرنے کے لیے کام کرنے کے لیے پرعزم ہے۔
گرو شری گورکھ ناتھ کالج آف نرسنگ تمام معیارات پر بہترین ہے ۔گرو شری گورکھ ناتھ کالج آف نرسنگ گرو شری گورکھ ناتھ انسٹی ٹیوٹ آف میڈیکل سائنسز کا ایک حصہ ہے۔ اس کا قیام سال 2009 میں برہمالن گورکشاپیٹھادھیسوار مہنت اویدھ ناتھ کی رہنمائی میں کیا گیا تھا۔ فی الحال مہایوگی گورکھ ناتھ یونیورسٹی سے منسلک، اس کالج کا شمار اتر پردیش کے نرسنگ کالجوں میں ہوتا ہے۔ یہاں اے این ایم، جی این ایم، بی ایس سی (نرسنگ)، پوسٹ بیسک بی ایس سی (نرسنگ) اور ایم ایس سی (نرسنگ) جیسے کورسز ہیں۔مہایوگی گورکھ ناتھ یونیورسٹی کے وائس چانسلر میجر جنرل ڈاکٹر اتل باجپائی بتاتے ہیں کہ گرو شری گورکھناتھ کالج آف نرسنگ انڈین نرسنگ کونسل اور اتر پردیش اسٹیٹ میڈیکل فیکلٹی کے طے کردہ تمام پیرامیٹرز پر بہترین ہے۔ اسی عمدگی کی وجہ سے اسے بطور سرپرست انسٹی ٹیوٹ منتخب ہونے کا اعزاز حاصل ہوا ہے۔ کالج تجربہ کار اور قابل فیکلٹی، بہترین فزیکل انفراسٹرکچر، لائبریری سے لیس ہے۔ سب سے اہم بات یہ ہے کہ طلبا کی صلاحیت کو نکھارنے کیلئے یہاں تمام طرح کے وسائل موجود ہیں۔

Related posts

لائبریریوں میں رکھی کتابوں کو اگر بچانا ہے تو ہمیں پرائمری و ہائی اسکول کے بچوں کا رشتہ کتابوں  سے جوڑنا ہوگا. مرزا عبدالقیوم ندوی

Hamari Duniya

وزیراعظم کے ہاتھوں ملک میں5جی خدمات کا آغاز

Hamari Duniya

قاری مشتاق احمد کا فیض پوری دنیا میں جاری ہے: بلال حسنی ندوی

Hamari Duniya