18.1 C
Delhi
February 29, 2024
Hamari Duniya
بزنس

ریلائنس کے مجموعی منافع میں زبردست اضافہ

Jio reliance
نوکروڑسے زیادہ صارفین ٹرو جیو 5جی نیٹ ورک سے جڑے ہوئے ہیں
 جیو نے 47 کروڑ صارفین کی تعداد کو عبور کیا

نئی دہلی، 19 جنوری – جب ریلائنس کے چیئرمین مکیش امبانی نے اکتوبر 2022 میں ریلائنس جیو  کے تھرڈ 5جی  نیٹ ورک کے رول آؤٹ کا اعلان کیا، کسی کو اندازہ نہیں تھا کہ ریلائنس جیو کا 5جی  رول آؤٹ دنیا کا تیز ترین 5جی ہوگا ۔ رول آؤٹ کی تصدیق ہو جائے گی۔ ملک بھر میں دستیاب ریلائنس جیو کے تین 5 جی نیٹ ورکس سے 9 کروڑ سے زیادہ صارفین جڑے ہوئے ہیں۔ یہ بات ریلائنس انڈسٹریز کے تیسری سہ ماہی کے نتائج میں سامنے آئی ہے۔

کمپنی نے کہا کہ جیو نیٹ ورک پر ڈیٹا کی کل کھپت 31.5 فیصد بڑھ کر 38.1 بلین جی بی ہو گئی ہے اور ریلائنس جیو کے پورے ڈیٹا ٹریفک کا تقریباً ایک چوتھائی اب جیو 5جی نیٹ ورک پر منتقل ہو چکا ہے۔ اس کے مطابق، 9 بلین گیگا بائٹس سے زیادہ کا ڈیٹا ٹریفک بوجھ اب جیو کے 5جی  نیٹ ورک کے ذریعے سنبھالا جا رہا ہے ۔ ریلائنس جیو پر ٹاک ٹائم بھی بڑھ کر 1.37 ٹریلین منٹ ہو گیا ہے۔

ریلائنس جیو انفوکوم کے چیئرمین آکاش ام امبانی نے اس موقع پر کہا کہ جیو نے دنیا کا تیز ترین 5جی  رول آؤٹ مکمل کر لیا ہے اور اب یہ ہندوستان بھر میں دستیاب ہے۔ جیو ایئر فائبر کو صارفین کی طرف سے خاص طور پر ٹائر 3 اور 4 ٹاؤنز اور دیہی علاقوں میں اچھا ردعمل ملا ہے۔ اگلی نسل کے نیٹ ورکس، ڈیجیٹل ٹیکنالوجیز اور تمام کسٹمر گروپس کے لیے تیار کردہ مصنوعات میں جیو کی سرمایہ کاری آنے والے سالوں میں پائیدار ترقی کو یقینی بنائے گی۔

ریلائنس جیو نے بھی اقتصادی محاذ پر شاندار نتائج پیش کیے ہیں۔جیو کا خالص منافع بڑھ کر 5,445 کروڑ روپے ہو گیا ہے۔ تاہم، فی صارف کمپنی کی ماہانہ اوسط آمدنی میں کوئی خاص اضافہ نہیں ہوا۔ لیکن صنعت کے ماہرین کا خیال ہے کہ اس کی بڑی وجہ 5جی نیٹ ورک پر کی جا رہی ٹیسٹنگ ہے جس کے لیے صارفین سے کوئی رقم وصول نہیں کی جا رہی ہے۔ جیو کے صارفین کی تعداد بھی 47 کروڑ سے تجاوز کر گئی ہے۔

Related posts

ریلائنس جیو کا ’اے آئی بیسڈ سکل ڈیولیپمنٹ‘ سالیوشن زبان کی رکاوٹوں کو توڑ ے گا

Hamari Duniya

ریلائنس جیو نے’جیو ایئرفائبر‘ 8 شہروں میں لانچ کیا،  بلا کیبل ملے گی الٹرا ہائی سپیڈ

Hamari Duniya

ٹاٹاپاور-ڈی ڈی ایل سرسبز مستقبل کے مدنظر کیا پہلے انرجی آفرنگ کانکلیو کا انعقاد

Hamari Duniya