31.7 C
Delhi
May 24, 2024
Hamari Duniya
بین الاقوامی خبریں متحدہ عرب امارات

ابوظہبی میں زیر تعمیر مندر کا جائزہ لینے پہنچے وزیر خارجہ جے شنکر

Dr. SJ Shankar

ابوظہبی: عرب ممالک میں پہلا ہندو مندر متحدہ عرب امارات کے دارالحکومت ابوظہبی میں زیر تعمیر ہے۔ متحدہ عرب امارات کے تین روزہ دورے پر ہندوستانی وزیر خارجہ ایس۔ جے شنکر زیر تعمیر مندر پہنچے۔ انہوں نے تعمیراتی کام کا جائزہ لیا اور مندر کی تیزی سے تعمیر پر خوشی کا اظہار کیا۔
وزیر خارجہ جے شنکر متحدہ عرب امارات کے تین روزہ دورے پر پہنچ گئے ہیں۔ دریں اثنا، گنیش چترتھی پر، جے شنکر سوامی نارائن فرقہ کے ذریعہ بنائے جانے والے مندر کو دیکھنے ابوظہبی پہنچے۔ اس کے بعد جے شنکر نے ٹویٹ کیا اور کہا کہ گنیش چترتھی پر مجھے ابوظہبی میں زیر تعمیر مندر دیکھنے کا شرف حاصل ہوا۔ تیز رفتار ترقی دیکھ کر خوشی ہوئی۔ انہوں نے موقع پر موجود سوامی نارائن فرقہ کے پیروکاروں اور عقیدت مندوں اور کارکنوں سے ملاقات کی۔ وزیر خارجہ نے اس مندر کو امن، رواداری اور ہم آہنگی کی علامت قرار دیا۔ انہوں نے ان تمام ہندوستانیوں کی کوششوں کی تعریف کی جنہوں نے اس مشہور مندر کی تعمیر میں تعاون کیا۔
جے شنکر کے زیر تعمیر مندر کے دورے کے بعد، متحدہ عرب امارات میں ہندوستانی سفارت خانے نے ڈاکٹر ایس۔ جے شنکر کے سفر کی مبارک شروعات بتائی۔ سفارت خانے نے لکھا کہ وزیر خارجہ نے ابوظہبی مندر کا دورہ کیا اور اس کے پیچیدہ فن تعمیر میں ایک اینٹ رکھی۔ قابل ذکر ہے کہ متحدہ عرب امارات کے دارالحکومت ابوظہبی میں واقع سوامی نارائن مندر کی تعمیر سوامی نارائن سنستھا کی طرف سے کی جا رہی ہے۔ 2018 میں ابوظہبی کے علاقے ابو مریقہ میں مندر کی سنگ بنیاد کی پوجا کی تقریب میں دنیا بھر سے ہزاروں عقیدت مندوں، خیر خواہوں اور مہمانوں نے شرکت کی تھی۔

Related posts

پاکستان میں جمعہ کو بڑے فیصلے کی روایت برقرار،پاکستان میں کہرام

Hamari Duniya

قطر نے پھر دکھادیا کہ وہ اسلام اور قرآن کی توہین برداشت نہیں کرے گا

Hamari Duniya

نہیں کم ہورہی ہیں ٹرمپ کی مشکلیں ،اب اس معاملے میں عائد ہوا فرد جرم، چلے گا کیس

Hamari Duniya