31.7 C
Delhi
May 24, 2024
Hamari Duniya
Breaking News دہلی

آرایس ایس کے ایجنڈے پر چل پڑے کیجریوال،کرنسی پر مورتیوں کی تصویر شائع کرنے کا کیا مطالبہ

CM Kejriwal

نئی دہلی(ایچ ڈی نیوز)۔
ایسا لگ رہا ہے کہ عام آدمی پارٹی اور آرایس ایس کا ایجنڈا ایک ہی ہے۔بی جے پی اور عام آدمی پارٹی دونوں اپنے کو بڑا ہندو ثابت کرنے کے لئے حدسے تجاوز کرنے لگے ہیں۔یہ دونوں پارٹیاں ہندتوا کا ایجنڈا اپنانے کے چکر میں یہ بھول جاتی ہیں کہ وہ ایک ایسے ملک کا حصہ ہیں جس کا آئین سیکولر اور جمہوری ہے۔اب گجرات انتخابات سے عین قبل دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے ہندوتوا کارڈ کھیل دیا ہے۔ وزیراعلیٰ کیجریوال نے ہندوستانی کرنسی پر گاندھی جی کے ساتھ بھگوان گنیش اور دیوی لکشمی کی تصویر لگانے کا بھی مطالبہ کیا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ اگر ایک طرف گاندھی جی کی تصویر اور دوسری طرف لکشمی گنیش جی کی تصویر ہوگی تو پورے ملک کو ان کا آشیرواد ملے گا۔
کیجریوال نے مزید کہا کہ لکشمی کو خوشحالی کی دیوی سمجھا جاتا ہے۔ ایک ہی وقت میں، گنیش تمام رکاوٹوں کو دور کرتے ہیں۔ اس لیے ان دونوں کی تصویر ہونی چاہیے۔ دہلی کے وزیر اعلیٰ نے مزید کہا کہ ہم تمام نوٹوں کو تبدیل کرنے کی بات نہیں کر رہے ہیں ، بلکہ چھاپے گئے نئے نوٹوں کی بات کر رہے ہیں۔ یہ ان پر شروع کیا جا سکتا ہے اور آہستہ آہستہ نئے نوٹ گردش میں آئیں گے۔
دہلی کے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ ایسا کیوں ہے کہ آزادی کے 75 سال گزر چکے ہیں لیکن ملک اب بھی ترقی پذیر ملک ہے اور غریب ملک سمجھا جاتا ہے ؟ انہوں نے مزید کہا کہ ہم سب چاہتے ہیں کہ ہندوستان ایک ترقی یافتہ ملک بنے اور ہندوستان ایک امیر ملک بنے۔ ہم سب چاہتے ہیں کہ ہر ہندوستانی اور ہندوستان کا ہر خاندان ایک امیر خاندان بن جائے۔
کیجریوال نے بدھ کو ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ ہم سب دیکھ رہے ہیں کہ ہماری معیشت انتہائی نازک دور سے گزر رہی ہے۔ ہم دیکھ رہے ہیں کہ ڈالر کے مقابلے روپیہ دن بدن کمزور ہوتا جا رہا ہے۔ اس سب کا خمیازہ عام آدمی کو اٹھانا پڑتا ہے۔ اس میں بہتری لانے کے لیے میں مرکزی حکومت سے بڑا فیصلہ لینے کی اپیل کرتا ہوں۔کیجریوال یہ بھول گئے کہ اس ملک میںہندوو¿ں کے ساتھ ساتھ دوسرے مذاہب کے لوگ بھی رہتے ہیں اور یہ ملک جتنا ہندووں کا ہے اتنا ہی دوسرے مذاہب کے لوگوں کا بھی ہے۔اور ہر مذہب کے لوگ اپنے اپنے عقیدے کے اعتبار سے ہی عبادات کرتے ہیں۔کیجریوال کو لگتا ہے کہ گنیش اور لکشمی کی تصویر کرنسی پر شائع کردینے بھرسے ہی ہندوستان سپر پاور بن جائے گا۔

Related posts

علامہ اقبال : بے مثال اور ہمہ گیر شخصیت

Hamari Duniya

پاکستان میں سیاسی ڈرامے نے نیا موڑ لے لیا، عمران خان کو رہا کرنے کا حکم

Hamari Duniya

 عتیق -اشرف قتل کیس پرسپریم کورٹ نے یوپی حکومت سےپوچھ لیا ایسا سوال جس سے یوگی حکومت کے ہاتھ پاؤں پھول جائیں گے

Hamari Duniya