22.8 C
Delhi
February 24, 2024
Hamari Duniya
Breaking News دہلی

ملک میں بھائی چارہ قائم کرنے کےلئے سرو سماج وکاس مہاسنگھ کا قیام

Tariq Siddiqui

نئی دہلی(ایچ ڈی نیوز)
دریا گنج انصاری روڈ پر طاہر صدیقی کے گھر پر ایک اہم میٹنگ کا اہتمام کیا گیاجس میں دہلی این سی آر کے نامور لوگوں نے شرکت کی۔اجلاس کا مقصد یہ تھا کہ وہاں موجود لوگوں نے ملک میں پسماندہ برادری کی بے ہودگی اور بے ہودگی کے معاملے پر اپنی رائے کا اظہار کیا۔ اور پسماندہ معاشرے کو کس طرح بیدار کیا جائے، اسے ایک پلیٹ فارم پر کیسے لایا جائے اور حکومتوں سے اپنے حقوق کیسے حاصل کیے جائیں اس پر بات چیت ہوئی۔ ساتھ ہی اس موقع پر ایک تنظیم تشکیل دی گئی جس کا نام ’سرو سماج وکاس مہاسنگھ ‘رکھا گیا۔

طاہر صدیقی کو فاونڈر چیئر مین،سینئر سحافی معروف رضا کو جنرل سیکریٹری اور ہریش گاندھی کو خزانچی منتخب کیا گیا۔کمیٹی میں ۵ نائب صدور اور ۵ جوائنٹ سکریٹری ہوں گے جن کا انتخاب کور گروپ چیئر مین کے مشور ے سے کرے گی۔ لیگل سیل، میڈیکل سیل اور ایجوکیشنل سیل بھی قائم کیا جائے گا۔ اس کے علاوہ 31 افراد پر مشتمل کور کمیٹی کا انتخاب کیا گیاجس میں ملک کے تمام مشہور لوگ شامل ہیں۔
اجلاس میں یہ بھی فیصلہ کیا گیا کہ کسی بھی معاملے کا فیصلہ کور کمیٹی کی رائے سے ہی کیا جائے گا۔جلد ہی ریاستی سطح کی کمیٹیوں کا بھی انتخاب کیا جائے گا اور اس طرح اس کا کام پورے ملک میں پھیلا دیا جائے گا تاکہ ا پسماندہ معاشرہ اپنے حقوق کے لیے بیدار ہو، ایک پلیٹ فارم پر آ سکے، اپنے حقوق مانگ سکے اور حاصل کر سکے۔ اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ سب سے پہلے تعلیم اور صحت کے شعبے میں کام کیا جائے گا۔ تاکہ پسماندہ سماج کے نوجوان اپنے پیروں پر کھڑے ہو کر ملک کی ترقی اور بہبودی کے لیے کندھے سے کندھا ملا کر کام کر سکیں۔

دہلی-این سی آر کے معروف چہرے فیروز بخت، سجاد انصاری ایڈووکیٹ، راکیش پرجاپتی، طارق صدیقی، ڈاکٹر مشتاق انصاری، چودھری ریاست، فاروق ایڈووکیٹ، شاہد صدیقی، عرفان قریشی، ڈاکٹر ایاز ہاشمی، رحیم الدین، اختر انصاری، انصاری، عرفان قریشی ودیگر شامل ہیں۔ نیاز منصوری پپو، نفیس منصوری، ہریش پرجاپتی، عبدالرحمان، لیاقت حسین، منیش کمار، امیت کمار وغیرہ بھی شامل تھے۔میٹنگ میں یہ بھی فیصلہ کیا گیا کہ منتخب لوگوں کی ایک ٹیم پورے ملک کا دورہ کرے گی اور تمام مذاہب کے لوگوں کو جوڑنے کا کام کرے گی اور سرو سماج وکاس مہاسنگھ جلد ہی بڑی تعداد کے ساتھ دہلی میں اپنی اگلی میٹنگ کرے گی۔

Related posts

سعودی عرب میں خشک سالی ، سعودی شاہ کی تمام شہریوں سے نماز استسقاءادا کرنے کی اپیل

Hamari Duniya

آپ ایم پی راگھو چڈھا بھی راجیہ سبھا سے معطل

Hamari Duniya

میڈیا ٹرائل کی کسی صورت اجازت نہیں دی جا سکتی، سپریم کورٹ شدید برہم

Hamari Duniya