12.1 C
Delhi
February 23, 2024
Hamari Duniya
Breaking News قومی خبریں

ہم نے ایک ٹریلین اکنامی کا ہدف مقرر کیا ہے: وزیراعلیٰ یوگی کا اعلان

وزیراعلیٰ یوگی

نئی دہلی(ایچ ڈی نیوز)۔
اتر پردیش کو ملک کی ترقی کا گروتھ انجن بنانے کے عزم کے ساتھ، وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے “اتر پردیش گلوبل انویسٹرس سمٹ -2023 کے انعقاد کا باضابطہ اعلان کیا ہے۔ منگل کو نئی دہلی کے سشما سوراج پرواسی بھارتی بھون میں منعقدہ ایک عظیم الشان تقریب میں، قومی اور بین الاقوامی صنعت کی نامور شخصیات، صنعتی تنظیموں کے نمائندوں، کئی پبلک سیکٹر کمپنیوں کے نمائندوں وغیرہ کی باوقار موجودگی میں صنعتی سرمایہ کاروں کو اتر پردیش میں سرمایہ کاری کی دعوت دی۔ جی آئی ایس 2023 کے لوگو کی نقاب کشائی کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ اتر پردیش آج وزیر اعظم نریندر مودی کی رہنمائی میں ایک ترقی پسند تبدیلی کے سفر کے سر پر ہے۔ وزیر اعظم کاخود انحصار ہندوستان کا وڑن اس تبدیلی کا بنیادی عنصر ہے۔

ہندوستان کو $5 ٹریلین کی معیشت بنانے کے وزیر اعظم کے ویڑن کے بعد، اتر پردیش نے خود کو $1 ٹریلین کا ہدف مقرر کیا ہے۔ اسی سلسلے میں، ہماری حکومت 10 سے 12 فروری 2023 تک لکھنو? میں ایک عالمی سرمایہ کار سمٹ کا انعقاد کر رہی ہے، تاکہ ملک اور دنیا ریاست میں دستیاب بے پناہ کاروباری مواقع سے فائدہ اٹھا سکے۔ وزیراعلیٰ نے کہا کہ سرمایہ کاروں کا یہ سمٹ عالمی صنعتی دنیا کو اقتصادی ترقی میں تعاون کے لیے ایک متحد پلیٹ فارم فراہم کرنے میں مفید ثابت ہوگا۔ انہوں نے کہا کہ اس تین روزہ عالمی کانفرنس میں عالمی معیار کے پالیسی ساز، کارپوریٹ دنیا کی اعلیٰ قیادت، کاروباری وفود، ماہرین تعلیم، تھنک ٹینکس اور دانشور شرکت کریں گے اور کاروباری امکانات اور شراکت داری کے مواقع پر اجتماعی طور پر ذہن سازی کریں گے۔ اتر پردیش ایک عظیم مقصد کے ساتھ اس منفرد تقریب کے لیے دنیا بھر سے سرمایہ کاروں کو مدعو کر رہا ہے۔
انہوں نے کہا کہ اس بار ریاست نے اس سمٹ کے ذریعے 10 لاکھ کروڑ کی عالمی سرمایہ کاری کا ہدف مقرر کیا ہے۔سربراہی اجلاس کی اب تک کی تیاریوں کے بارے میں معلومات دیتے ہوئے وزیراعلیٰ نے کہا کہ اب تک تقریباً 21 ممالک نے سمٹ کی شاندار تقریب میں ہمارے ساتھ شرکت کے لیے اپنے جوش و خروش کا اظہار کیا ہے۔ یہ بتاتے ہوئے خوشی ہو رہی ہے کہ ہالینڈ، ڈنمارک، سنگاپور، یونائیٹڈ کنگڈم اور ماریشس عالمی سرمایہ کاروں کے سربراہی اجلاس کے لیے شراکت دار ممالک کے طور پر ہمارے ساتھ شراکت کریں گے۔ اس کے علاوہ ریاستی حکومت 18 ممالک اور ہندوستان کے 07 بڑے شہروں میں روڈ شو منعقد کر رہی ہے تاکہ دنیا بھر سے صنعتی سرمایہ کاروں کو سمٹ میں مدعو کیا جا سکے۔ وزیراعلیٰ نے مختلف ممالک کے سفیروں/ہائی کمشنرز سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آپ سب آئیں، شرکت کریں اور گلوبل سمٹ کو کامیاب بنائیں۔ وزیر اعلیٰ نے باوقار پبلک سیکٹر یونٹس کی اعلیٰ انتظامیہ اور حکومت ہند کے افسران کا بھی ان کے تعاون پر شکریہ ادا کیا۔
تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ نے کہا کہ اتر پردیش نے گزشتہ برسوں میں قابل پالیسی تعاون اور عالمی معیار کا بنیادی ڈھانچہ فراہم کرکے اپنے کاروباری ماحول کو بڑے پیمانے پر بہتر کیا ہے۔ فعال سرمایہ کاروں کے رابطے اور ہینڈ ہولڈنگ کے لیے، ہماری حکومت نے مفاہمت کی یادداشتوں (ایم او یو) پر دستخط کرنے اور ان کے نفاذ کی نگرانی کے لیے “نویش سارتھی” کے نام سے ایک نیا آن لائن سسٹم تیار کیا ہے، ساتھ ہی ایک آن لائن انسینٹیو مینجمنٹ سسٹم بھی چلا گیا ہے۔ ریاست کی تازہ ترین صنعتی پالیسی اور سیکٹرول پالیسی کا تعارف کراتے ہوئے انہوں نے کہا کہ اتر پردیش حکومت نے مختلف شعبوں میں مختلف پروجیکٹ شروع کیے ہیں جن میں آئی ٹی؍ آئی آئی ٹی ای ایس، ڈیٹا سینٹر، ای ایس ڈی ایم، دفاع اور ایرو اسپیس، الیکٹرک وہیکل، گودام اور لاجسٹکس، سیاحت، ٹیکسٹائل شامل ہیں۔

Related posts

نیوز کلک کے دفتر اور صحافیوں کے ٹھکانوں پر ای ڈی کا چھاپہ ماری، ابھیسار شرما اور ارملیش یواے پی اے کے تحت گرفتار

Hamari Duniya

بنگال کی ممتا بنرجی حکومت کا سورو گانگولی کو بڑا تحفہ

Hamari Duniya

نتیش کمار کا بڑا اعلان، چھوڑ یں گے وزیراعلیٰ کا عہدہ

Hamari Duniya