22.8 C
Delhi
February 24, 2024
Hamari Duniya
Breaking News قومی خبریں

ہماچل میں بارش نے مچا ئی تباہی ، بہہ گیا پنجاب اور ہماچل کو جوڑنے والا ریلوے کا پل

Chakki-river-Railway-Bridge

شملہ(ایچ ڈی بیورو)
ہماچل پردیش میں مسلسل ہورہی بارش نے تباہی مچا رکھی ہے۔ پنجاب اور ہماچل کو جوڑنے والا ریلوے کا چکی پل شدید بارش کے باعث بہہ گیا ہے۔ چکی ندی کا تاریخی پل تاش کے پتوں کی طرح بکھر گیا ہے۔ کانگڑا میں چکی ریلوے پل کے غیر محفوظ ہوجانے کی وجہ سے ریلوے خدمات اگست کے پہلے ہفتے سے ہی روک دی گئی تھیں۔شدید بارش کی وجہ سے جگہ جگہ لینڈ سلائیڈنگ ہو رہی ہے جس کی وجہ سے سڑکوں پر ٹریفک متاثر ہو رہی ہے۔
شدید بارش کے باعث مٹی کے تودے گرنے سے کئی مکانات کو نقصان پہنچا ہے۔ دھرم شالہ-کانگڑا این ایچ پر سکوہ میں ملبہ گرنے سے سڑک تین گھنٹے تک بند رہی۔ ضلع منڈی میں نوہالی روڈ کے راستے پدھر-جوگندر نگر پر پہاڑی ملبہ گرنے سے ٹریفک بھی متاثر ہے۔وہیں شدید بارش کی وجہ سے، ہماچل پردیش میں چمبا بھرمور پٹھان کوٹ قومی شاہراہ پر ایک بس کھائی میں گرنے سے بال بال بچ گئی۔ چمبہ کے ڈلہوزی سے پٹیالہ جا رہی بس سڑک کے ایک حصے کو نقصان پہنچنے کی وجہ سے آج یعنی ہفتہ کی صبح کھائی میں گرنے سے بچ گئی۔
محکمہ موسمیات کے مطابق آئندہ تین روز کے دوران ہلکی سے درمیانی بارش کا سلسلہ جاری رہنے کا امکان ہے۔ آئی ایم ڈی نے کانگڑا ، کلو ، منڈی ، شملہ ، سولن ، سرمور ، اونا ، ہمیر پور اور بلاس پور اضلاع میں موسلادھار بارش کی پیش گوئی کی ہے۔
ہماچل پردیش کے منڈی ضلع میں مسلسل بارش کی وجہ سے ہفتہ 20 اگست کو اسکول بند ہیں۔ ضلع کے ڈپٹی کمشنر سہ ضلع مجسٹریٹ ارندم چودھری نے جمعہ کی شام ہی حکم جاری کرتے ہوئے کہا کہ منڈی میں گزشتہ دو دنوں سے جاری بارش اور اگلے 24 گھنٹوں میں موسلادھار بارش کی پیش قیاسی کے پیش نظر کالجوں اور کالجوں کو چھوڑ کر بند رہیں گے۔ منڈی ضلع کے آئی ٹی آئیز، 20 اگست کو تمام سرکاری اور نجی تعلیمی ادارے بند رہیں گے۔

Related posts

اسد الدین اویسی کے خاندان پر غموں کا پہاڑ ٹوٹ پڑا،رشتہ دار نے خود کو گولی مارکرخودکشی کرلی

Hamari Duniya

خوش قسمت ہوں!

Hamari Duniya

چین کے اسپتال میں آگ لگنے سے 21 افراد جل کر خاک ہوگئے

Hamari Duniya