33.1 C
Delhi
July 15, 2024
Hamari Duniya
Breaking News فلمی دنیا کھیل

آئی پی ایل 2024 کی افتتاحی تقریب میں یہ بڑے ستارے اپنا جلوہ بکھیریں گے

IPL 2024

کرکٹ کے شائقین آئی پی ایل کے 17ویں سیزن کے لیے پرجوش ہیں۔ آئی پی ایل کا یہ نیا سیزن 22 مارچ سے شروع ہوگا۔ اس کی افتتاحی تقریب ایم اے چدمبرم اسٹیڈیم، چنئی میں منعقد کی گئی ہے۔ ہر سال بالی ووڈ کی مشہور شخصیات اپنی پرفارمنس سے آئی پی ایل کی افتتاحی تقریب کی زینت میں اضافہ کرتی ہیں۔ اس سال بھی آئی پی ایل 2024 کا آغاز دھوم دھام سے ہوگا اور کئی مشہور شخصیات موجود ہوں گی۔
میڈیا رپورٹس کے مطابق بالی ووڈ کے مشہور گلوکار اے آر رحمان اور سونو نگم اس سال آئی پی ایل کی تقریب میں شرکت کریں گے۔ اس سال آئی پی ایل کی افتتاحی تقریب میں اے آر رحمان اور سونو نگم کی سریلی آوازیں اسٹیڈیم میں گونجیں گی۔ اس کے ساتھ ہی بالی ووڈ کے سپر کھلاڑی اکشے کمار اور ٹائیگر شراف بھی اپنی خاص پرفارمنس سے اس موقع کو خوش آمدید کہیں گے۔ آئی پی ایل کی افتتاحی تقریب 22 مارچ کو شام 6:30 بجے شروع ہوگی۔
آئی پی ایل 2024 میں پہلا میچ چنئی سپر کنگز اور رائل چیلنجرز بنگلور کے درمیان کھیلا جائے گا۔ شائقین اسٹار اسپورٹس پر آئی پی ایل 2024 کے میچز دیکھ سکیں گے۔ کرکٹ سے محبت کرنے والے جیو سنیما پر آئی پی ایل کی لائیو سٹریمنگ بھی دیکھ سکتے ہیں۔

Related posts

اے ایم یو کے نئے وائس چانسلر کیلئے پینل بننے پر سپریم کورٹ کے وکیل ارشاد احمد نے کیا استقبال

Hamari Duniya

دہلی شراب گھوٹالے کی آنچ پہنچی تلنکانہ کے وزیراعلیٰ کے گھر، سی بی آئی کرے گی پوچھ گچھ

Hamari Duniya

دہلی مبینہ شراب گھوٹالہ: وزیراعلیٰ اروند کیجریوال گرفتار،آپ نے سپریم کورٹ سے رجوع کیا

Hamari Duniya