33.1 C
Delhi
May 20, 2024
Hamari Duniya
فلمی دنیا

برہماسترا کا کلیکشن توڑے گا ریکارڈ،ٹاپ 10لسٹ میں سنجو اور پدماوت سے ہے ٹکر

Barhmastra

’برہماسترا‘ میں ایان مکھرجی نے مائی تھولوجی کے ساتھ فکشن ملاکرہتھیاروں کا جو یونیورس بنایا ہے وہ فینس کو کافی پسند آرہا ہے۔ اس کا ثبوت فلم کا باکس آفس کلیکشن ہے۔ ’ برہماسترا‘ کی ریلیز سے ایک ہفتہ پہلے تک لوگوں کو شک تھا کہ شاید یہ فلم باکس آفس پر زبردست کامیابی حاصل نہیں کر پائے گی۔ لیکن رنبیر کپور اور عالیہ بھٹ کی فلم کے لیے جس طوفانی رفتار سے ٹکٹیں آن لائن بک ہوئیں، اسے دیکھ کر فلمی بزنس کے ماہرین کی بھی آنکھیں کھلی کی کھلی رہ گئیں۔
’ برہماسترا‘ نے پہلے دو دنوں میں ہندوستان میں باکس آفس پر 77 کروڑ روپے سے زیادہ کا بزنس کیا ہے۔ ’ برہماستر‘ کے ہندی ورژن نے جمعہ اور ہفتہ کو ایک ساتھ 70 کروڑ روپے کی کمائی کی ہے۔ فلم نے جمعہ کے مقابلے ہفتہ کو تقریباً 5 کروڑ روپے زیادہ کمائے ہیں۔ ایڈوانس بکنگ کے اعداد و شمار بتاتے ہیں کہ’ برہماسترا‘ کی ترقی باکس آفس پر جاری رہے گی اور یہ ہفتہ کے مقابلے اتوار کو زیادہ کمانے والی ہے۔
رنبیر-عالیہ کی فلم کے اتوار کے لیے 7 لاکھ 40 ہزار سے زائد ٹکٹ ایڈوانس فروخت ہو چکے ہیں۔ آن لائن ایڈوانس بکنگ کے ساتھ، فلم نے 22.57 کروڑ روپے کا مجموعی کلیکشن بنایا ہے۔ ہفتہ کو یہ تعداد 20.10 کروڑ تھی۔ جیسا کہ ایڈوانس بکنگ سے واضح ہے۔’برہماسترا‘ کا طوفانی کریز اتوار کو بھی جاری ہے۔
ریلیز کے تیسرے دن ایک بار پھر’ برہماسترا‘ کے شوز میں اضافہ کر دیا گیا ہے اور آج شوز کی کل تعداد 14500 سے زیادہ ہے۔ فلم کی دیوانگی کچھ ایسی ہے کہ کچھ سینما گھروں میں آج صبح ڈھائی گھنٹے تک فلم کے شوز جاری ہیں۔ ’ برہماسترا‘ کی ترقی کو دیکھتے ہوئے ماہرین کا اندازہ ہے کہ آج یہ فلم 45 کروڑ کا ہندسہ چھو سکتی ہے۔ اس کے مطابق فلم کا اوپننگ ویک اینڈ کلیکشن ( برہماسترا فرسٹ ویک اینڈ کلیکشن) 120 کروڑ روپے تک پہنچ سکتا ہے۔
فلم جس طرح بڑھ رہی ہے اسے دیکھتے ہوئے ’ برہماسترا‘ رنبیر کپور کی دوسری فلم ہو سکتی ہے ، جس کی اوپننگ کلیکشن 120 کروڑ تک جائے گی۔ اس کے ساتھ ہی ’ برہماسترا‘ سب سے زیادہ اوپننگ ویک اینڈ کلیکشن کے ساتھ ہندی فلموں کی ٹاپ 10 فہرست میں شامل ہو جائے گی۔
اگر ہم اوپر ذکر کئے گئے اندازے کے مطابق ’برہماستر‘ کے اوپننگ ویک اینڈ کلیکشن کو دیکھیں تو رنبیر کی فلم اس فہرست میں 8-9 نمبر پر آ سکتی ہے۔ اگر تھیٹرز ، دوپہر شام کے شوز میں قبضہ بڑھتا ہے تو رنبیر اس فہرست میں اوپر جا سکتے ہیں۔

Related posts

مینا کماری سے تعلقات کی خبروں نے دھرمیندر سے چھین لیا’پاکیزہ‘

Hamari Duniya

شعیب ملک اور ثانیہ مرزا کے رشتوں میں دراڑ بننے والی عائشہ عمر نے توڑی خاموشی

Hamari Duniya

اچانک سوشل میڈیا پر کیوں وائرل ہونے لگا شاہ رخ خان کا پاکستانی کھلاڑیوں کی تعریف والا ویڈیو

Hamari Duniya