36.1 C
Delhi
May 21, 2024
Hamari Duniya
Breaking News قومی خبریں

۔۔۔تو ہر بچہ پیدا ہونے سے پہلے اپنی ماں سے پوچھتا کہ اعظم خان سے پوچھ لو نکلنا ہے یا نہیں،بیان پر ہنگامہ

نئی دہلی،(ایچ ڈی نیوز)۔

اپنے بیانیہ سے ہمیشہ سرخیوں میں رہنے والے اعظم خان نے ایک اور ایسا بیان دے دیا ہے کہ پھر سرخیوں میں آگئے ہیں۔ اور اپنے اس بیان کی وجہ سے ان کی پریشانیاں بھی بڑھ سکتی ہیں۔ ان کے اس بیان سے خواتین میں شدید ناراضگی ہے۔ جس کی وجہ سے ان خواتین نے رام پور میں اعظم خان کے خلاف کیس بھی درج کرایا ہے۔ اور پولس نے اس معاملے میں کارروائی بھی شروع کردی ہے۔

Global Management consultant
سعودی عرب میں کیریئر سنوارنے کے خواہشمند فوری رابطہ کریں

اعظم خان نے 29 نومبر کو شطرخانہ میں ایک ریلی کو خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ آج جو میرے اور ہمارے لوگوں کے ساتھ ہو رہا ہے، اس کا انتقام لینے کے لیے کوئی ضرور پیدا ہوگا۔ اگر چہ میں اس دن رہوں یا نہ رہوں لیکن آپ تو رہیں گے ہی

بی جے پی حکومت پر حملہ بولتے ہوئے انہوں نے کہا کہ جیسا سلوک ان کے ساتھ ہورہا ہے اگر ویسا وہ چار حکومتوں میں رہتے ہوئے کرتے تو بچے ماں کے پیٹ سے پیدا ہونے سے پہلے پوچھتے کہ  پوچھ لو اعظم خان سے باہر نکلنا بھی ہے یا نہیں۔

واضح رہے کہ متنازعہ بیان دینے کی وجہ سے عدالت نے اعظم خان کو تین سال کی سزا سنائی ہے۔ جس کی وجہ سے ان کی اسمبلی کی رکنیت بھی منسوخ کردی گئی ہے۔چاسی وجہ سے رامپور شہر سیٹ پر ضمنی انتخاب ہورہا ہے۔ اور اعظم خان ایس پی امیدوار عاصم رضا کیلئے تشہیر کررہے ہیں۔

Related posts

ریلائنس جیو نے ایک اور سرپرائز دے دیا، اب روبوٹ دیں گے مریضوں کو بستر پر دوا اور کھانا

Hamari Duniya

کشمیر سے منی پور تک ملک خوف و دہشت کے سائے میں

Hamari Duniya

فائنل میں پہنچ گیا پاکستان، آخری وقت میں فارم میں لوٹے بابر اور رضوان

Hamari Duniya