44.1 C
Delhi
June 18, 2024
Hamari Duniya
Breaking News دہلی قومی خبریں

اروند کیجریوال نے قومی مشن ’میک انڈیا نمبر-1‘کا آغاز کیا

Arvind Kejriwal

ہندوستان کو دنیا کا سب سے مضبوط ملک بنانا ہمارا مشن ہے، آئیے مل کر ہندوستان کو نمبر ایک بنائیں:کیجریوال
نئی دہلی(ایچ ڈی بیورو)۔
ملک بھر میں عام آدمی پارٹی کو مضبوط کرنے اور قومی سیاست میں ایک متبادل کے طو رپر اپنے آپ کو پیش کرتے ہوئے دہلی کے وزیراعلیٰ اروند کیجریوال نے آج تال کٹورا اسٹیڈیم میں قومی مشن ’میک انڈیا نمبر 1‘کا آغاز کردیا ہے۔ عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر نے کہا کہ ہندوستان کو دنیا کا سب سے مضبوط ملک بنانا ہمارا مشن ہے۔ آئیے مل کر ہندوستان کو نمبر 1بنائیں۔ اس کے لیے ہمیں ملک میں سب کو اچھا اور آزاد بنانا ہوگا۔ تعلیم اور صحت کی سہولیات، ہر نوجوان کو روزگار، ہر عورت کو عزت اور تحفظ اور کسانوں کو ان کی فصلوں کی پوری قیمت دینا، ان پانچ چیزوں کو یقینی بنانا ہو گا۔ میں ملک کے 130 کروڑ لوگوں سے اس قومی مشن میں شامل ہونے کی اپیل کرتا ہوں۔ یہ کسی پارٹی کا مشن نہیں ہے۔ بی جے پی اور کانگریس سمیت ملک کے سبھی لوگ ،پارٹی کے لوگ ساتھ آئیں۔ ہمیں لڑنے کی ضرورت نہیں ہے،ہم نے لڑ کر75سال ضائع کر دیئے۔ آپ کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ ہندوستان دنیا کی قیادت کرسکتا ہے، لیکن شرط یہ ہے کہ ملک کے130کروڑ عوام کو ساتھ لے کر باگ ڈور سنبھالنی ہوگی۔ ملک ان پارٹیوں اور ان لیڈروں پر اعتماد کیا لیکن انہوں نے ملک کو75سال پیچھے کردیا۔اب ان لیڈروں میں سے کچھ اپنے گھر والوں سے پیار ہے، اورکچھ اپنے دوستوں کے پیارے بنے ہوئے ہیں۔ کسی کو کرپشن کرنی ہے، کسی کو ملک کو لوٹنا ہے۔ میں ملک کے کونے کونے میں جاؤں گا اور لوگوں کو جوڑوں گا۔ جب 130کروڑ لوگ اس مشن میں شامل ہوں گے تو ہندوستان بہترین اور طاقتور ملک بن جائے گا۔اسے کوئی نہیں روک سکتا۔
عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج تال کٹورا اسٹیڈیم سے’میک انڈیا نمبر 1‘مشن کا آغاز کیا۔ آپ کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ آج میں بہت خوش ہوں۔ کیونکہ میں آج جو اعلان کرنے جا رہا ہوں، وہ کروڑوں ہندوستانیوں کا بہت پرانا ہے۔ یہ ایک خواب ہے اور اس خواب کی تکمیل کا آغاز ہونے والا ہے۔ ہمارے ملک کا ہر ہندوستانی چاہتا ہے کہ ہندوستان دنیا کا نمبر ایک ملک بن جائے۔ ہر ہندوستانی چاہتا ہے کہ ہندوستان کا شمار دنیا کے امیر ممالک میں ہو۔ ہر ہندوستانی چاہتا ہے کہ ہندوستان ایک طاقتور ملک بنے۔ ہر ہندوستانی چاہتا ہے کہ ہندوستان بہترین ہو۔ایک ملک بنیں۔ ہندوستان ایک عظیم ملک ہے۔ہندوستانی تہذیب کئی ہزار سال پرانی ہے۔ ایک وقت تھا جب پوری دنیا میں ہندوستان کا ڈنکا بجتا تھا۔ ہمیں ہندوستان کو دوبارہ دنیا کا نمبر ایک ملک بنانا ہے۔ آج ہم ایک قومی مشن کا آغاز کرنے جا رہے ہیں۔ اس مشن کا نام میک انڈیا نمبر-1 ہے۔ ملک کے 130 کروڑ روپےلوگوں کو اس مشن میں شامل ہونا چاہیے۔ اس ملک کے ہر شہری کو اس مشن سے جڑنا ہوگا۔ ہندوستان کو دنیا کا نمبر ایک ملک بنانا اس ملک کے ہر شہری کا خواب رہا ہے۔
آپ کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ بہت سے لوگ مجھ سے پوچھتے ہیں کہ کیا ہندوستان دنیا کی قیادت کرسکتا ہے؟کیوں نہیں کر سکتے ہمارے ملک میں بہترین انجینئر، ڈاکٹر، وکیل، سائنسدان اور کسان موجود ہیں۔ ہمارے ملک میں کس چیز کی کمی ہے؟ لیکن شرط یہ ہے کہ ملک کے 130 کروڑ عوام کو اب اکٹھا ہونا پڑے گا۔ اب ملک کے 130 کروڑ عوام کو مل کر باگ ڈور سنبھالنی ہوگی، وہ ملک کو اپنے بھروسے پر نہیں چھوڑ سکتے۔ ملکی انجینئر،ڈاکٹروں، مزدوروں، کسانوں سمیت تمام ذاتوں اور مذاہب کے لوگوں کو اکٹھا ہونا پڑے گا۔ 75 سال پہلے جب پورا ملک اکٹھا ہوا تو ہم نے انگریزوں کو بھگا دیا۔ آج 75 سال بعد اگر ہم 130 کروڑ لوگ اکٹھے ہو جائیں تو ملک کو دنیا کا نمبر ایک ملک بننے سے کوئی نہیں روک سکتا۔ 130 کروڑ لوگ ہمارا ایک خاندان، ایک ٹیم ہے۔ ہم سب کو ایک خاندان کی طرح مل کر سوچنا ہے۔ ہمارا کوئی بھی بچہ اچھی تعلیم سے محروم نہ رہے۔ ہمارا ملک دنیا کا نمبر ون ملک تب ہی بنے گا جب ہم اپنے ہر بچے کو اچھی تعلیم دیں گے۔ ملک بھر میں روزانہ 27 کروڑ بچے سرکاری اسکول جاتے ہیں۔ ہمیں اپنے ہر بچے کو اچھی اور مفت تعلیم فراہم کرنی ہے۔ انتظامات کرنا ہوں گے۔ کوئی کتنا ہی غریب گھر میں پیدا ہو، وہ ملک کے کسی بھی کونے میں رہتا ہے۔ ہم یہ نہیں کہہ سکتے کہ ہم پہاڑوں اور قبائلی علاقوں میں اسکول نہیں کھول سکتے۔ ملک کے کونے کونے میں اسکول کھولنے ہوں گے۔ اس بات سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کو اس کے لیے کتنی ہی رقم خرچ کرنی پڑے۔ لیکن سب سے پہلے ہمیں ملک کے ہر بچے کے لیے کرنا ہے۔اچھی تعلیم کا بندوبست کرنا ہوگا۔ اگر ہم اپنے بچوں کو اچھی تعلیم دیں۔ ہر بچہ پڑھائی کے بعد کوئی ڈاکٹر، کوئی انجینئر، کوئی بزنس مین، کوئی کام کرے گا۔ ہر بچہ تعلیم حاصل کر کے غریب سے امیر خاندان بنائے گا اور جب ہر خاندان غریب سے امیر ہو جائے گا تو ہندوستان کا نام امیر ممالک میں لکھا جائے گا۔
ہندوستان کو امیر بنانے کی پانچویں بات کا ذکر کرتے ہوئے عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروند کیجریوال نے کہا کہ آج کسان کا بیٹا کسان نہیں بننا چاہتا۔ وہ کسان کیوں نہیں بننا چاہتا؟ہمارا ملک کسانوں کی اکثریت والا ملک ہے۔ ہمیں ملک میں ایسا نظام بنانا ہو گا کہ کسانوں کو ان کی فصل کی پوری قیمت ملے، تاکہ کسانوں کے گھروں میں خوشحالی آئے اور کسانوں کو عزت ملے۔ ایسا انتظام کرنا پڑے گا کہ کسان کا بیٹا فخر سے کہے کہ میں بھی کسان بننا چاہتا ہوں۔ ہمارے ملک کے کسانوں کو ان کی فصلوں اور ان کے لیےمزدوری کی پوری قیمت ادا کرنی ہوگی، تاکہ ہر کسان کا بیٹا فخر سے کھیتی باڑی کر سکے۔ اس کے علاوہ اور بھی بہت کچھ کرنا باقی ہے۔ لیکن یہ پانچ چیزیں بہت اہم کام ہیں۔ اگر ہم اپنے ملک کو آگے بڑھانا چاہتے ہیں تو یہ سب کچھ کرنا ہوگا۔ آج اس پلیٹ فارم کے ذریعے میں ملک کے 130 کروڑ عوام سے اپیل کرتا ہوں کہ اس ملک کے مشن کو “اپنا۔”میک انڈیا نمبر-1” سے جڑیں۔ جس دن ملک کے 130 کروڑ لوگ قومی مشن ‘میک انڈیا نمبر 1’ کے ساتھ شامل ہوجائے، ہندوستان کو دنیا کا نمبر ایک ملک بننے سے کوئی نہیں روک سکتا۔ ہمارا کسی پارٹی سے کوئی تعلق نہیں۔ یہ مشن ایک قومی مشن ہے۔ یہ ملک کو آگے لے جانے کا مشن ہے۔ یہ پارٹی کا مشن ہے۔ اس لیے میں بی جے پی اور کانگریس سمیت تمام پارٹیوں کے تمام لوگوں سے ایک ساتھ آنے کی اپیل کرنا چاہتا ہوں۔ ملک کے تمام محب وطن اور وہ لوگ جو چاہتے ہیں کہ ہندوستان کا نام دنیا میں رہے اور ہندوستان دنیا کا نمبر ایک ملک بن جائے، ان تمام لوگوں کو اس ملک کے مشن میں شامل ہونا چاہئے۔

Related posts

پاکستان نے جنوبی افریقہ کو عالمی کپ میں ہرا دیا

Hamari Duniya

مرزا غالب اردو شاعری کا تابندہ ستارہ،451 ویں یوم وفات پر’یوم غالب‘کا انعقاد

Hamari Duniya

مرکزی حکومت نے دہلی حکومت کو پھر مفلوج بنادیا، ایل جی ہی ہوں گے دہلی کے باس

Hamari Duniya