22.8 C
Delhi
February 24, 2024
Hamari Duniya
Breaking News فلمی دنیا

۔(یوم پیدائش پر خصوصی)۔۔۔جب پہلی مرتبہ انوشکا کو دیکھتے ہی گھبرا گئے تھے وراٹ کوہلی

Anushka-Virat

نئی دہلی(ایچ ڈی نیوز ڈیسک)۔
ہندوستان کے سابق کپتان وراٹ کوہلی آج ( 5 نومبر ) اپنی 34ویں سالگرہ منا رہے ہیں۔ کنگ کوہلی اس وقت آسٹریلیا میں ٹی20 ورلڈ کپ 2022 کھیل رہے ہیں۔ میدان میں چھکے مارنے والے کوہلی کی محبت کی کہانی کافی دلچسپ اور فلمی ہے۔ جب ان کی پہلی بار بالی ووڈ اداکارہ انوشکا شرما سے ملاقات ہوئی تو وہ گھبرا گئے۔یہ بات خود کوہلی نے ایک انٹرویو میں کہی تھی۔ لیکن رفتہ رفتہ دونوں کے درمیان قربتیں بڑھتی گئیں اور آج کوہلی-انوشکا ایک پرفیکٹ کپل مانے جاتے ہیں۔ دنیا بھر میں ان کے لاکھوں مداح ہیں۔ وراٹ کوہلی کی محبت کی کہانی جاننے کا تجسس اب بھی لوگوں میں برقرار ہے۔
مداحوں کو بتاتے چلیں کہ وراٹ کوہلی اور انوشکا شرما پہلی بار 2013 میں ملے تھے۔ دونوں کی ملاقات ایک اشتہار کی شوٹنگ کے دوران ہوئی تھی۔ کوہلی اور انوشکا ایک شیمپو برانڈ کے ٹی وی اشتہار کی شوٹنگ کر رہے تھے۔ تب کوہلی نے ہندوستانی کرکٹ ٹیم میں اپنی شناخت بنائی تھی۔ اس کے ساتھ انوشکا نے بالی ووڈ میں بھی کئی فلمیں کیں۔
وراٹ کوہلی نے ایک انٹرویو میں بتایا تھا کہ وہ انوشکا سے پہلی ملاقات میں بہت نروس ہو گئے تھے۔ انوشکا کو دیکھتے ہی انہوں نے گھبراہٹ کوختم کرنے کے لیے فوراً ایک لطیفہ سنا دیا۔ یہ مذاق حالات کو ٹھیک کرنے کے بجائے مزید خراب کردیا تھا۔
دراصل ، انوشکا شرما ان سے لمبی لگ رہی تھیں اور انہوں نے اونچی ایڑی بھی پہن رکھی تھی۔ اس معاملے پر وراٹ کوہلی نے مذاق کیا۔ انہوںنے کہا تھا کہ تمہیں نہیں لگتا کہ یہ ایڑیاں تھوڑی بڑی ہیں۔ یہ سنتے ہی انوشکا نے کہا ، معاف کیجئے گا۔ کوہلی کے مذاق کی وجہ سے وہاں عجیب صورتحال پیدا ہو گئی تھی۔ لیکن معاملہ حل ہو گیا اور دونوں کے درمیان اچھی دوستی ہو گئی۔کوہلی اور انوشکا کے درمیان 2014 میں قربتیں بڑھ گئیں۔
رپورٹس کے مطابق اس دوستی کا ثبوت سال 2014 میں ملا جب کوہلی اور انوشکا کے درمیان قربتیں بڑھ گئی تھیں۔ اسی سال جنوبی افریقہ کے دورے سے واپسی پر کوہلی سیدھے ممبئی میں انوشکا کے گھر گئے۔ جبکہ انوشکا بھی ٹیم انڈیا کے نیوزی لینڈ کے دورے پر وراٹ کے ساتھ نظر آئیں۔ وراٹ نے ملبورن میں سنچری بنائی تو انہوں نے انوشکا کو فلائنگ کس دیا جو اس وقت اسٹیڈیم میں موجود تھیں۔ اس کے بعد سے دونوں ایک دوسرے کے قریب آگئے ہیں۔
شادی سے پہلے کوہلی اور انوشکا کئی سالوں تک ایک دوسرے کو ڈیٹ کرتے رہے۔ اپنی پہلی ڈیٹ پر دونوں باہر کھانا کھانے گئے۔ اس پر بات کرتے ہوئے کوہلی نے اسے روایتی تاریخ قرار دیا اور کہا کہ دونوں کو ایک دوسرے کے ساتھ وقت گزارنا پسند ہے۔
کئی سالوں تک ڈیٹنگ کے بعد، وراٹ-انوشکا 11 دسمبر 2017 کو شادی کے بندھن میں بندھ گئے۔ دونوں نے اٹلی کے ایک پرتعیش ریزورٹ میں شادی کی۔ اس وقت بہت کم لوگوں کو دونوں کی شادی کا علم ہوا۔ شادی میں دونوں خاندانوں کے چند منتخب افراد ہی شریک ہوئے۔
وراٹ کوہلی ایک بیٹی کے باپ بھی ہیں۔ اس کا نام وامیکا ہے۔ کوہلی اور انوشکا دونوں ہی اپنی بیٹی کے بارے میں بہت محتاط ہیں۔ وامیکا کی اب تک ایسی کوئی تصویر سامنے نہیں آئی ہے جس میں ان کا چہرہ نظر آ رہا ہو۔ انوشکا نے 11 جنوری 2021 کو وامیکا کو جنم دیا۔

Related posts

وزیراعظم ہمارے من کی بات بھی سنو، انصاف ملنے تک لڑائی جاری رہے گی

Hamari Duniya

سعودی عرب میں عازمین حج کے ساتھ بھول کر بھی نہ کریں یہ کام، ورنہ دینا پڑے گا بھاری جرمانہ

Hamari Duniya

غریب ہندوؤں کو کمبل اور مٹھائی تقسیم کرکے منائی گئی دیوالی

Hamari Duniya