12.1 C
Delhi
February 23, 2024
Hamari Duniya
Breaking News دہلی قومی خبریں

امریکہ کے’ نیویارک ٹائمز‘ میں دہلی کے اسکولوں کی خبرشائع ہونے پر خوشی سے جھوم اٹھے وزیراعلیٰ

Arvind Kejriwal

نئی دہلی(ایچ ڈی بیورو)
امریکہ کے اخبار نیویارک ٹائمز میں دہلی کے ’ایجوکیشن ماڈل‘پر ایک رپورٹ شائع کی گئی ہے۔ دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال جس کی وجہ سے کافی خوش نظر آرہے ہیں۔ ان کاکہنا ہے امریکہ کے سب سے بڑے اخبار نیویارک ٹائمز کے صفحہ اول پر دہلی کے’تعلیم ماڈل‘کی تعریف کی گئی ہے اوراس میں منیش سسودیا کی تصویر بھی شائع کی گئی ہے۔انہوں نے کہا کہ یہ ہندوستان کے لیے فخر کی بات ہے۔ وزیراعلیٰ نے اس کے لئے ہندوستان کے لوگوں کو مبارک دی اور الزام عائد کیا کہ دہلی کا ’ایجوکیشن ماڈل کی دنیا میں ہورہی تعریف بی جے پی کی مودی حکومت کو پسند نہیں آیا اس لئے انہوں نے اسی دن سی بی آئی کو منیش سسودیا کے گھر بھیج دیا۔ ہم سی بی آئی کو خوش آمدید کہتے ہیں۔ ہم مکمل تعاون کریں گے۔ پہلے بھی کئی چھاپے مارے گئے، کچھ نہیں نکلا، اب بھی کچھ نہیں نکلے گا۔ پوری دنیا دہلی کے تعلیم اور صحت کے ماڈل پر بحث کر رہی ہے۔ وہ اسے روکنا چاہتے ہیں۔ اس لیے دہلی کے وزیر صحت اور وزیر تعلیم کے خلاف چھاپوں اور گرفتاریوں کے لیے کارروائی کی جا رہی ہے۔ ان 75 سالوں میں جس نے بھی اچھا کام کرنے کی کوشش کی اسے روک دیا گیا۔ اس لیے ہندوستان پیچھے رہ گیا، لیکن ہم دہلی کے اچھے کاموں کو رکنے نہیں دیں گے۔ اس دوران وزیر اعلی اروند کیجریوال نے ہم وطنوں کو مس کال نمبر 9510001000 جاری کیا ہے اس میں اپنا تعاون کریں۔ہندوستان کو دنیا کا نمبر ایک ملک بنانے کے لیے ہم سب مل کر اس مشن میں شامل ہونے کے لیے 9510001000 پر مس کال کرنے کی اپیل کی۔ ہمیں ملک کے 130 کروڑ لوگوں کو جوڑنا ہے۔ اگر ہم ان پارٹیوں اور لیڈروں کے بھروسے پر ملک چھوڑ دیں گے تو اگلے 75 سال بھی ملک ترقی نہیں کر سکے گا۔ لہذا ملک کے 130کروڑوں لوگوں کو اکٹھا ہونا ہے۔
وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج ایک ڈیجیٹل پریس کانفرنس میں کہا کہ امریکہ دنیا کا سب سے طاقتور اور امیر ترین ملک ہے۔نیویارک ٹائمز امریکہ کا سب سے بڑا اخبار ہے۔ نیویارک ٹائمز میں خبریں شائع کرنا بہت مشکل کام ہے۔ دہلی کے تعلیمی ماڈل کی خبر کل کے نیویارک ٹائم کے صفحہ اول پر شائع ہوئی ہے۔ دنیا کاسب سے طاقتور ملک کے سب سے بڑے اخبار کے صفحہ اول پر دہلی کے تعلیمی ماڈل کی خبر شائع ہوئی ہے۔ اس خبر میں لکھا گیا ہے کہ ہندوستان میں دہلی کے اندر تعلیمی انقلاب برپا ہو رہا ہے۔ دہلی کے سرکاری اسکول بہت پرتعیش ہو گئے ہیں۔ دہلی میں اب لوگ دہلی کی حکومت کے پرائیویٹ اسکولوں سے اپنے بچوں کا نام کٹوا کر سرکاری اسکولوں میں داخلہ لے رہے ہیں اور دہلی کے سرکاری اسکولوں میں پڑھنے والے غریب بچے ایک اچھا کیریئر بنا رہے ہیں اور اپنے خاندان کی غربت دور کر رہے ہیں۔ دہلی کے بارے میں دنیا کے سب سے طاقتور ملک کے سب سے بڑے اخبار نیویارک ٹائمز کے صفحہ اول پر پورے ہندوستان کے بارے میں ایسی اچھی خبریں چھاپنا۔ایسی اچھی خبریں شائع کرتے ہوئے ہر ہندوستانی کا سینہ چوڑا ہوتا ہے۔ میں تمام ہندوستانیوں کو بہت بہت مبارکباد دینا چاہتا ہوں۔
وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے کہا کہ ہندوستان 75 سال پہلے آزاد ہوا تھا۔ لوگ پوچھتے ہیں کہ ان 75 سالوں میں ہمارے بعد کئی چھوٹے چھوٹے ملک آزاد ہوئے، ہم سے آگے نکل گئے۔ دوسرے ممالک ہم سے آگے نکل گئے، ہندوستان کیوں پیچھے رہ گیا، جب کہ ہندوستان کے لوگ اتنے ذہین ہیں، ہندوستان کیوں پیچھے رہ گیا؟پورے ہندوستان کے لوگ یہ جاننا چاہتے ہیں، ہندوستان کے لوگ یہی پوچھ رہے ہیں۔انہوں نے کہا کہ پچھلے 7 سالوں میں نیویارک ٹائمز کے صفحہ اول پر آنا اور دہلی کے اندر تعلیمی انقلاب برپا کرنا کوئی آسان کام نہیں تھا۔ منیش سسودیا پر یہ پہلا چھاپہ نہیں ہے۔ پچھلے 7 سالوں میں منیش جی پر بھی کئی بار چھاپے مارے گئے ہیں۔ منیش جی پر کئی جھوٹ بولے گئے ہیں۔ مجھ پر کئی بار چھاپے مارے، ستیندر جین، کیلاش گہلوت اوران لوگوں نے ہمارے کتنے لوگوں پر چھاپے مارے لیکن کچھ نہیں ملا۔ پھر بھی کچھ نہیں ملے گا۔ سی بی آئی اپنا کام کر رہی ہے، گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے۔ سی بی آئی کو اپنا کام کرنے دیں۔ سی بی آئی کو اوپر سے حکم ہے کہ انہیں ہراساں کیا جائے۔ اوپر سے حکم ہے کہ رکاوٹیں کھڑی کی جائیں۔ رکاوٹیں آئیں گی لیکن کام نہیں رکے گا۔ رکاوٹیں جس کی وجہ سے کام کو کسی بھی صورت میں رکنے کی اجازت نہیں ہونی چاہیے۔

Related posts

آخر کارشعیب ملک نے دوسری شادی کرلی،ثانیہ مرزا نے دیئے طلاق لینے کے اشارے

Hamari Duniya

راہل گاندھی نے کرناٹک میں جیت کی اصلی وجہ بتادی

Hamari Duniya

سعودی ولی عہدمحمد بن سلمان ارجنٹائن کے خلاف ملی جیت پر سجدہ ریز ہوگئے

Hamari Duniya