14.1 C
Delhi
February 29, 2024
Hamari Duniya
Breaking News کھیل

النصر ایف سی سے معاہدے کے بعد پہلی مرتبہ سعودی عرب پہنچ گئے کرسٹیانو رونالڈو

کرسٹیانو رونالڈو

ریاض(ایچ ڈی نیوز)۔
پرتگالی سپر اسٹار کرسٹیانو رونالڈو سعودی عرب کے کلب النصر ایف سی کے ساتھ 200 ملین یورو سے زائد مالیت کے معاہدے کے بعد منگل کو ریاض پہنچے۔ دفاعی سعودی پرو لیگ کلب نے آج شام کے لیے پرتگالی فارورڈ کے لیے ایک پریزنٹیشن تقریب کا اہتمام کیا ہے۔پانچ بار کے بیلن ڈی اور فاتح 37سالہ رونالڈو پیر کو دیر سے دارالحکومت پہنچے اور اپنے وفد کے ساتھ ایک لگژری ہوٹل میں قیام پذیر ہیں۔
کلب حکام کے مطابق رونالڈو منگل کی شام ریاض میں النصر کے 25,000 گنجائش والے مرسول پارک اسٹیڈیم میں دکھائی دیں گے۔ یہاں وہ مداحوں سے خطاب کریں گے۔ رونالڈو نے سعودی عرب کے کلب النصر ایف سی کے ساتھ جون 2025 تک معاہدہ کر لیا ہے۔النصر ایف سی 1955 میں ریاض میں قائم کی گئی۔ یہ سعودی عرب کا سب سے قدیم فٹ بال کلب ہے اور اس نے نو سعودی پریمیئر لیگ ٹائٹل جیتے ہیں۔آپ کو بتاتے چلیں کہ رونالڈو اپنے پرانے کلب ریال میڈرڈ کے لیے سب سے زیادہ گول کرنے والے کھلاڑی ہیں۔

رونالڈو نے 2009 میں ہسپانوی کلب جوائن کیا تھا اور اس وقت وہ مانچسٹر یونائیٹڈ سے ہسپانوی کلب چلے گئے تھے۔ رونالڈو نے ریال میڈرڈ کے ساتھ نو سال گزارے۔ رونالڈو دو لا لیگا چمپئن شپ اور چار چیمپئنز لیگ بھی جیت چکے ہیں۔ 2018 میں ، وہ اس کلب کو چھوڑ کر اطالوی کلب جووینٹس میں چلا گیا۔ پھر وہاں سے مانچسٹر یونائیٹڈ چلے گئے۔

Related posts

بھارت جوڑو یاترا خیر و خوبی کے ساتھ اختتام پذیر

Hamari Duniya

ایشیاکپ کا مہا مقابلہ بغیر کسی نتیجے کے منسوخ

Hamari Duniya

عالمی کپ میں پاکستان کے ساتھ ہوگیا بڑا کھیل، شعیب اختر آئی سی سی پر برس پڑے

Hamari Duniya