18.1 C
Delhi
February 29, 2024
Hamari Duniya
فلمی دنیا

اب بھارتی شہری بن گئے اکشے کمار،مداحوں کو سنائی خوشخبری

Akshay Kumar

بالی ووڈ کے کھلاڑی کمار یعنی اکشے کمار ہمیشہ مختلف وجوہات کی وجہ سے خبروں میں رہتے ہیں۔ وہ بالی ووڈ میں معروف اداکار کے طور پر جانے جاتے ہیں۔ اگرچہ وہ اکثر کینیڈا کی شہریت رکھنے پر تنقید کا نشانہ بنتے رہے ہیں لیکن اکشے کمار کو بالآخر ہندوستانی شہریت مل گئی ہے۔ یہ خوشخبری انہوں نے خود پوسٹ کرکے اپنے مداحوں کو دی ہے۔
یوم آزادی کے موقع پر اکشے کمار نے ٹویٹ کیا ہے جس میں اکشے نے اپنے مداحوں کے ساتھ بھارتی شہریت ملنے کی خوشخبری شیئر کی ہے۔ انہوں نے تصویر کے کیپشن میں لکھا ، ” دماغ اور شہریت دونوں ہندوستانی ہیں۔ یوم آزادی مبارک جئے ہند۔
فلم انڈسٹری کے بہت سے لوگوں نے اکشے کمار کے ہندوستانی شہری بننے پر انہیں نیک خواہشات کا اظہار کیا ہے۔ اکشے کے کچھ مداحوں نے انہیں مبارکباد دیتے ہوئے تبصرہ کیا ہے کہ ٹرول کرنے والوں کا منہ ہمیشہ کے لیے بند ہو گیا ہے۔دراصل اکشے کمار کے پاس کینیڈا کی شہریت تھی ، اسی وجہ سے انہیں ’کینیڈا کمار‘ کہہ کر تنقید کا نشانہ بنایا گیا۔ اس وقت اکشے نے بتایا تھا کہ انہوں نے کینیڈا کی شہریت کیوں قبول کی۔ وہ کہتے تھے ، ” کئی سال پہلے میری فلمیں اچھی نہیں چل رہی تھیں۔ اس وقت مجھے لگا کہ مجھے کہیں اور کام کرنا چاہئے۔ اس کے بعد میں نے کینیڈا میں رہنے والے اپنے دوست کو فون کیا۔ اس وقت اس نے مجھے کینیڈا میں سیٹل ہونے کا مشورہ دیا۔ ان دنوں بہت سے لوگ کام کے لیے کینیڈا آ رہے ہیں اور ان میں زیادہ تر ہندوستانی ہیں۔ اس کے بعد مجھے لگا کہ میری قسمت میرے ساتھ نہیں ہے۔ مجھے اس کے لیے کچھ کرنا ہوگا۔ میں وہاں سے کینیڈا چلا گیا۔ شہریت کے لیے درخواست دی اور شہریت مل گئی۔

Related posts

مسلم تنظیموں نے آج کرناٹک بند کا اعلان کیا، کہا- ہائی کورٹ کا فیصلہ شریعت کے خلاف ہے۔

Hamari Duniya News

 منت میں بچوں کے ساتھ فٹ بال کھیلتے نظر آئے کنگ خان

Hamari Duniya

بالی ووڈ اداکار نصیرالدین شاہ کیوں مانگ رہے ہیں معافی؟

Hamari Duniya