36.1 C
Delhi
May 21, 2024
Hamari Duniya
Breaking News

معروف ادا کارہ سوارا بھاسکر نےاس مسلم لیڈر سے رچائی شادی

ممبئی، 16 فروری (ایچ ڈی نیوز)۔

بالی ووڈ اداکارہ سوارا بھاسکر اور سماج وادی پارٹی (ایس پی) رہنما فہد احمد شادی کے بندھن میں بندھ گئے۔ سوارا بھاسکر نے خود اپنے سوشل میڈیا اکاونٹ پر ویڈیو میں یہ معلومات شیئر کی ہیں۔

اداکارہ سوارا بھاسکر جو ملک کے سماجی اور سیاسی معاملات پر اپنے واضح موقف اور واضح رائے کی وجہ سے مسلسل سرخیوں میں رہتی ہیں، نے اپنے مداحوں کو حیرانی میں ڈال دیا ہے۔

سوارا نے خود ٹویٹ کرکے اس شادی کی معلومات دی ہے۔ انگریزی میں ٹویٹ میں لکھا گیا، “کبھی کبھی آپ دور دور تک کسی ایسی چیز کی تلاش کرتے ہیں جو آپ کے بالکل قریب ہو۔ ہم محبت کی تلاش میں تھے لیکن ہمیں پہلے دوستی ملی، اور پھر ہم نے ایک دوسرے کو پایا! میرے دل میں خوش آمدید فہد ضرار احمد، یہ آمریت ہے لیکن یہ تمہارا ہے!”

فہد احمد نے سوارا بھاسکر کے ٹوئٹ کو ری ٹویٹ کرتے ہوئے لکھا، “میں کبھی نہیں جانتا تھا کہ آمریت اتنی خوبصورت ہو سکتی ہے۔ میرا ہاتھ تھامنے کے لیے شکریہ، پیار۔

سوارا نے اپنے ٹویٹ کے ساتھ ایک ویڈیو بھی شیئر کیا ہے۔ اس ویڈیو میں انہوں نے فہد کے ساتھ محبت کی دلکش یادوں کا کولیج پیش کیا ہے۔ ایک ساتھ کی گئی تفریح، ایک ساتھ گزارے گئے لمحات، دونوں کی بے ساختہ اظہار، یہ ویڈیو ان تمام لمحات کو اپنے اندر سمیٹ لیتی ہے۔

فہد سماج وادی پارٹی کے مہاراشٹر یوتھ ونگ کے ریاستی صدر اور سماجی کارکن ہیں۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق وہ پچھلے سال ہی ایس پی میں شامل ہوئے تھے۔ دونوں کی ملاقات 2020 میں ایک احتجاج کے دوران ہوئی تھی۔ اس موومنٹ میں دونوں نے پہلی سیلفی ایک ساتھ لی۔ انہوں نے ایک ٹویٹ میں کہا کہ ہم نے اسپیشل میرج ایکٹ کے تحت 6 جنوری 2023 کو عدالت میں شادی کا رجسٹریشن کرایا ہے۔

 

Related posts

جرمن چانسلر اولاف شولس نے بھارت کی جم کرتعریف کی 

Hamari Duniya

بین الاقوامی شہرت یافتہ شاعرہ ڈاکٹر نسیم نکہت نے دنیا کو الوداع کہہ دیا

Hamari Duniya

جمعیۃ علمائ ہند کا منی پورمیں چارمسلمانوں کی ہلاکت پر وزیر داخلہ کو مکتوب

Hamari Duniya