44.1 C
Delhi
June 18, 2024
Hamari Duniya
Breaking News دہلی قومی خبریں

دہلی حکومت گرانے کےلئے ممبران اسمبلی کو20سے25کروڑ روپے کی پیشکش ،کئی ایم ایل اے رابطے سے باہر

Sanjay Singh

نئی دہلی(ایچ ڈی بیورو)۔
دہلی میں سیاسی ہنگامے کے درمیان عام آدمی پارٹی کے کئی ممبران اسمبلی کے رابطے میں نہیں ہونے کی خبر سامنے آرہی ہے۔پارٹی ذرائع کا کہنا ہے کہ کئی ممبران اسمبلی سے رابطہ نہیں ہوپارہا ہے۔بتادیں کہ آج دہلی کے وزیراعلیٰ اروند کیجریوال کے گھر پر پارٹی ممبران اسمبلی کی میٹنگ ہے۔ اس سے قبل عام آدمی پارٹی کے سینئر رہنما نے پریس کانفرنس کرکے دعویٰ کیا تھا کہ دہلی حکومت گرانے کے لیے بی جے پی آپ کے ایم ایل اے کو 20-25کروڑ روپے کی پیشکش کررہی ہے۔ عام آدمی پارٹی کے سینئر لیڈر سنجے سنگھ نے کہا کہ بی جے پی نے سب سے پہلے سی بی آئی کے ذریعے نائب وزیر اعلی منیش سسودیا کے خلاف فرضی مقدمہ درج کرایا اور انہیں بی جے پی میں شامل کرانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ یہی کوشش اب دہلی کے ایم ایل اے پر بھی شروع ہو گئی ہے، پی ایم مودی تحقیقاتی ایجنسیوں سے دھمکیاں دے کر اور پیسوں کی پیشکش کر کے دہلی کے ایم ایل اے کو دہلی حکومت کو گرانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ دہلی کے ایم ایل اے اجے دت، ایم ایل اے سنجیو جھا، ایم ایل اے سومناتھ بھارتی، ایم ایل اے کلدیپ پر کوشش کی گئی۔عام آدمی پارٹی کے ایم ایل اے اور نائب وزیر اعلیٰ منیش سسودیا سامنے آ رہے ہیں اور بتا رہے ہیں کہ انہیں بی جے پی میں شامل کرنے کی کوشش کی جا رہی ہے لیکن ثبوت کافی ہیں۔ وزیراعلیٰ اروند کیجریوال کو ملک اور دہلی کی فکر ہے۔ جبکہ پی ایم نریندر مودی کو سی بی آئی-ای ڈی کے ذریعے ایم ایل اے کو توڑنا ہے۔اور حکومت گرانے کی فکر ہے۔
ایم ایل اے سومناتھ بھارتی نے کہا کہ بی جے پی کے اعلیٰ لیڈر نے رابطہ کیا اور کہا کہ بی جے پی میں شامل ہوجاو ورنہ نائب وزیر اعلی منیش سسودیا کی طرح فرضی کیس بنا کر ای ڈی-سی بی آئی کو نقصان پہنچائیں گے۔ دوسری ریاستوں کی حکومتوں کو گرانے پر توجہ دینے کے بجائے پی ایم مودی ہوتے تو بہتر ہوتاوزرائے اعلیٰ سے ملاقات کے بعد انہوں نے تعلیم اور صحت سمیت مختلف ریاستوں میں کئے جا رہے اچھے کاموں کو پورے ملک میں نافذ کرنے پر توجہ مرکوز کی۔ ایم ایل اے سنجیو جھا نے کہا کہ بی جے پی نے آفر دی اور کہا کہ آپ پارٹی کے پرانے لیڈر ہیں، اگر آپ کچھ ساتھی ایم ایل اے کو بھی لے آئیں تو انہیں 20-20 کروڑ زیادہ ملیں گے۔آپ کو 25 کروڑ روپے دیں گے۔ ایم ایل اے کلدیپ کمار نے بتایا کہ بی جے پی کے مغربی دہلی لیڈر نے مجھ سے رابطہ کیا اور کہا کہ اب دہلی سے عام آدمی پارٹی ختم ہونے والی ہے۔ ہمیں بھی اس مہم میں ڈیوٹی لگا دی گئی ہے۔
ایم ایل اے اجے دت نے کہا کہ بی جے پی کے سابق ایم پی نے پیشکش کی کہ دہلی حکومت گرنے والی ہے۔ آپ کے کئی ایم ایل اے ہمارے ساتھ رابطے میں ہیں۔ آپ بھی بی جے پی میں شامل ہو جائیں۔ آپ کو 20 کروڑ دیں گے۔ جب میں نے انکار کیا تو میں نے دھمکی دی کہ جس طرح منیش سسودیا کو سی بی آئی کے جھوٹے کیس میں پھنسایا گیا ہے،انہوں نے کہا میں تمہیں بھی پھنساوں گا۔
آج پارٹی ہیڈکوارٹر میں ایک اہم پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے عام آدمی پارٹی کے سینئر لیڈر اور راجیہ سبھا کے رکن سنجے سنگھ نے کہا کہ میں نریندر مودی حکومت کی ’سام، دام، دنڈ، بھید ‘کی پالیسی کا غلط استعمال کر رہے ہیں جمہوریت کا گلا گھونٹ رہے ہیں۔ ایجنسیوں نے آئین کے وقار کا گلا گھونٹ کر دہلی کےحکومت گرانے کے لیے کام کر رہے ہیں۔ انہوں نے سی بی آئی کے ذریعے فرضی مقدمہ درج کر کے دہلی کے نائب وزیر اعلی منیش سسودیا کو توڑنے کی کوشش کی۔ اب یہی کوشش ہمارے دہلی کے ایم ایل اے پر شروع ہوئی ہے۔ ہمارے دہلی کے ایم ایل اے کو توڑنے کی کوشش کی جا رہی ہے۔ ایم ایل اے کو مودیوہ اپنی تحقیقاتی ایجنسیوں کو دھمکیاں دے کر، پیسے دے کر، ڈرا دھمکا کر دہلی حکومت کو توڑنے اور گرانے کی کوشش کر رہے ہیں۔ دہلی کے ایم ایل اے اجے دت، سنجیو جھا، سومناتھ بھارتی کلدیپ کو توڑنے کی کوشش کی گئی۔ بھارتیہ جنتا پارٹی کے لوگ ان سے ملنے آتے ہیں اور دھمکی آمیز الفاظ میں کہتے ہیں کہ 20کروڑ کی پیشکش ہے، اسے قبول کرو ورنہ جس طرح منیش سسودیا نے سی بی آئی، ای ڈی چھوڑ کر تم پر فرضی کیس ڈالے، اسی طرح تم پر فرضی کیس چل رہے تھے۔

Related posts

انجمن طلبہ قدیم جامعۃ الفلاح دہلی یونٹ کی جانب سے دعوت افطار

Hamari Duniya

مادہ پرستی اور خودغرضی کو چھوڑ کرانسانیت کی خدمات کے لے آگے آئیں، امریکہ سے تشریف لائیں پروفیسر ثنا قطب الدین کی لوگوں سے جذباتی اپیل

Hamari Duniya

چین میں میڈیکل تعلیم کی معیار انتہائی خراب!۔

Hamari Duniya