12.1 C
Delhi
February 23, 2024
Hamari Duniya
بین الاقوامی خبریں

نیپال طیارہ حادثے کا شکار،طیارے میں 68مسافر اور چار کرو ممبر سوار تھے

کٹھمنڈو،15جنوری(ایچ ڈی نیوز)۔

پڑوسی ملک نیپال میں آج ایک بڑا طیارہ حادثہ رونما ہوا جس میں تیس سے زائدافراد کی ہلاکت کی اطلاعات ہیں۔میڈیا رپورٹوں کے مطابق اتوار کو نیپال کی راجدھانی کٹھمنڈو سے پوکھرا جا رہا ایک مسافر بردار طیارہ حادثہ کا شکار ہو گیا۔اس طیارے میں 68مسافر اور چار عملہ سوار تھے۔حادثہ پوکھرا کے قریب  پیش آیاہے ۔حادثے کا شکار طیارہ یتی ایئر لائنس کا بتایا جا رہا ہے۔حادثے کے بعد نیپال کی فوج،مسلح پولیس کے ساتھ مقامی افراد راحت رسانی کے کام میں مصروف ہیں۔ ریسکیو آپریشن کے دوران  خبر لکھے جانے تک 32 لاشیں بر آمد کر لی گئی تھیں۔راحت کا کام جاری تھا۔

نیپال کے وزیر اعظم پشپ کمل دہل نے حادثے پر دکھ کا اظہار کیا ہے۔ وزیر اعظم پرچنڈ نے تمام سرکاری ایجنسیوں کو راحت کے کاموں کی ہدایت دی ہے۔ انہوں نے حادثے کو لے کر کابینہ کی ایمر جنسی میٹنگ بھی طلب کر لی ہے ۔ اطلاعات کے مطابق یتی ایئر لائنس کے اے ٹی آر۔72 طیارہ نے کٹھمنڈو سے پوکھرا کے لئے اڑان بھری تھی۔اس طیارے میں 68مسافر اور چار کرو ممبر سوار تھے۔ طیارہ پوکھرا کے قریب ہی پہنچا تھا کہ حادثے کا شکا ر ہو گیا۔ اطلاعات کے مطابق یہ حادثہ پوکھرا کے پرانے ڈومیسٹک ایئر پورٹ پوکھرا انٹر نیشنل ایئر پورٹ کےد رمیان ہوا ہے۔

نیپال کے وزیر اعظم پشپ کمل دہل نے حادثے پر دکھ کا اظہار کیا ہے۔ وزیر اعظم پرچنڈ نے تمام سرکاری ایجنسیوں کو راحت کے کاموں کی ہدایت دی ہے۔ انہوں نے حادثے کو لے کر کابینہ کی ایمر جنسی میٹنگ بھی طلب کر لی ہے ۔

نیپال کی سول ایوی ایشن اتھارٹی (سی اے اے این) نے کہا کہ اے ٹی آراے این سی ۔این9یتی ایئر لائن 72 طیارے نے صبح 10.33 بجے کھٹمنڈو سے اڑان بھری۔اور نیا ہوائی اڈہ دریائے سیتی کے کنارے گر کر تباہ ہوگیا۔ حادثے کے بارے میں معلومات فراہم  کرتے ہوئے اے این آئی نے کہا کہ نیپال کے پوکھرا بین الاقوامی ہوائی اڈے پر 72 سیٹوں والا مسافر طیارہ  گر کر تباہ ہو گیا۔ فی الحال راحت کا کام جاری ہے اور اس کے لیے ہوائی اڈے کو بند کر دیا گیا ہے۔

Related posts

امارات کے صدرکا شام کے زلزلہ متاثرین کیلئے کروڑوں ڈالراضافی امداد کا اعلان

Hamari Duniya

غزہ میں اسرائیل کی جانب سے بچوں کے قتل عام پر ایلون مسک کا بڑا دعویٰ

Hamari Duniya

سعودی عرب میں150 سال پرانا غلافِ کعبہ ناظرین کے توجہ کا مرکز

Hamari Duniya