33.1 C
Delhi
July 15, 2024
Hamari Duniya
Breaking News بین الاقوامی خبریں

کویت آتشزدگی حادثہ: بیالیس ہندوستانی جاں بحق۔

کویت میں آگ لگنے سے ہلاک ہونے والے باشندوں کے اہل خانہ کو کیرالہ حکومت نے 5 لاکھ روپے اور زخمیوں کو ایک لاکھ روپے دینے کا اعلان کیا۔:

صنعت کار ایم اے یوسف علی اور روی پلئی نے ہر متوفی کے خاندان کو 5 لاکھ اور زخمیوں کو2 لاکھ روپے دینے کا وعدہ کیا

نئی دہلی/کویت:14جون (ایجنسیاں)جنوبی کویت کی ایک چھ منزلہ عمارت میں گزشتہ کل بدھ کے روز آتشزدگی سے49افراد کے جاں بحق ہوگئے تھے ۔جس میں 42 ہندوستانی شہری ہلاک اور بہت سے دیگر زخمی ہو گئے،اس عمارت میں غیر ملکی کارکن(ملازمین) رہائش پذیر تھے۔ مقامی حکام نے عمارت کے مالک کو حراست میں لے لیا تاکہ ممکنہ غفلت کی تحقیقات کی جا سکیں جو 2024 منگاف میں آگ کا سبب بنی تھی۔ایجنسیوں کے مطابق اس المناک حادثے میں کم از کم 24 افراد کیرالہ کے ہلاک ہوئے ہیں ۔جمعرات کو، کیرالہ حکومت کی کابینہ کی ایک خصوصی میٹنگ وزیر اعلیٰ نے فیصلہ کیا کہ کویت میں آگ لگنے سے ہلاک ہونے والے باشندوں کے اہل خانہ کو 5 لاکھ روپے فراہم کیے جائیں گے۔ انہوں نے واقعے میں زخمی ہونے والوں کے لیے ایک لاکھ روپے کی منظوری بھی دی۔ اس کے علاوہ، صنعت کار ایم اے یوسف علی اور روی پلئی نے ہر متوفی کے خاندان کو بالترتیب 5 لاکھ اور 2 لاکھ روپے دینے کا وعدہ کیا۔کابینہ کے نوٹ کے مطابق ریاستی وزیر صحت وینا جارج اور ریاستی مشن ڈائریکٹر (NHM) جیون بابو طبی آپریشنوں کی نگرانی اور لاشوں کو وطن واپس لانے میں مدد کے لیے کویت جائیں گے۔ ریاستی حکومت نے اس المناک واقعے کے لیے امدادی کوششوں کو مربوط کرنے کے لیے کویت میں نورکا میں ایک عالمی رابطہ مرکز اور ہیلپ ڈیسک بھی قائم کیا۔ہندوستان کی مرکزی وزیر مملکت برائے امور خارجہ کیرتی وردھن سنگھ زخمیوں کی امداد کی نگرانی کے لیے جمعرات آج کویت پہنچے۔ کویت روانگی سے قبل انہوں نے کہا کہ کچھ لاشیں شناخت سے باہر جلی ہوئی تھیں۔ انہوں نے اے این آئی کو بتایا، “ہم نے کل شام وزیر اعظم کے ساتھ ملاقات کی تھی، یہ اس انتہائی افسوسناک سانحہ کے بارے میں ہمارے پاس آخری اپ ڈیٹ ہے… باقی صورتحال اس وقت واضح ہو جائے گی جب ہم وہاں پہنچیں گے… صورتحال یہ ہے کہ متاثرین زیادہ تر جلنے والے ہیں اور کچھ لاشیں شناخت سے باہر جل چکی ہیں۔ لہٰذا مقتولین کی شناخت کے لیے ڈی این اے ٹیسٹ جاری ہے۔ فضائیہ کا ایک طیارہ اسٹینڈ بائی پر ہے۔ جیسے ہی لاشوں کی شناخت ہوگی، لواحقین کو اطلاع دی جائے گی اور ہمارا ایئر فورس کا طیارہ لاشوں کو واپس لائے گا۔ہندوستانی سفیر نے بھی کویت کے اسپتالوں کا دورہ کیا جہاں زخمی کارکنوں کا علاج کیا جا رہا تھا۔

واضح رہے کہ الاحمدی گورنری، کویت میں کارکنوں کی رہائش گاہ المنگاف(المنغاف) عمارت میں صبح 4:30 بجے آگ بھڑک اٹھی۔ زیادہ تر متاثرین کی موت سوتے ہوئے دھواں سانس لینے سے ہوئی۔ کویت کی وزارت داخلہ نے 49 ہلاکتوں کی اطلاع دی۔ ذرائع نے انکشاف کیا ہے کہ مرنے والوں میں 42 ہندوستانی شامل ہیں، دیگر مصر، نیپال، پاکستان اور فلپائن سے ہیں۔ مقتولین کی عمریں 20 سے 50 سال کے درمیان تھیں۔ ہلاک یا زخمی ہونے والے زیادہ تر ہندوستانی کیرالہ سے تعلق رکھتے تھے۔ حکومت ہند جھلسی لاشوں کو جلد ہی ملک میں لانے اور لواحقین کو سونپنے کا کام تیزی سے کر رہی ہے۔

 

Related posts

اتراکھنڈ اسمبلی میں یکساں سول کوڈ بل منظور

Hamari Duniya

دہلی فساد2020: عمرخالد اور خالد سیفی بری

Hamari Duniya

فیفاعالمی کپ 2022 میں 10 لاکھ سے زائد شائقین کی قطر آمد متوقع

Hamari Duniya