18.1 C
Delhi
February 29, 2024
Hamari Duniya
قومی خبریں

2 دنوں سے کم ہورہا ہے درجہ حرارت ، 2 روز بعد درجہ حرارت میں پھر آئے گی کمی

پٹنہ، 12 دسمبر(ایچ ڈی نیوز)۔ بہار میں موسم تبدیل ہو رہا ہے اور گذشتہ 2 دنوں سے کم سے کم درجہ حرارت بڑھ رہا ہے۔ اس کی وجہ سے بہار میں سردی کا اثر کم ہوتا جا رہا ہے حالانکہ صبح کے وقت ریاست کے کئی علاقوں میں دھند چھائی ہوئی ہے۔ بہار کے شمال مغربی، شمالی وسطی، جنوب مغربی، جنوبی وسطی حصے صبح کے وقت دھند کی زد میں ہیں۔ گزشتہ 4 دنوں سے ریاست کا سب سے کم درجہ حرارت گیا میں ریکارڈ کیا جا رہا ہے۔ پچھلے 24 گھنٹوں میں گیا میں سب سے کم درجہ حرارت 9 ڈگری سیلسیس ریکارڈ کیا گیا ہے۔ گزشتہ 24 گھنٹوں میں پٹنہ میں زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 26.8 ڈگری سیلسیس ریکارڈ کیا گیا، جب کہ کم سے کم درجہ حرارت 11.7 ڈگری سیلسیس ریکارڈ کیا گیا۔ ریاست کا اوسط زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 25 سے 27 ڈگری سیلسیس پر رہا جبکہ اوسطا کم سے کم درجہ حرارت 12 سے 14 ڈگری سیلسیس کے درمیان رہا۔
محکمہ موسمیات کے مطابق ریاست میں موسم اب بھی خشک ہے اور آئندہ 5 دنوں تک موسم خشک رہنے کا قوی امکان ہے۔ محکمہ موسمیات نے بتایا ہے کہ ریاست میں اس وقت شمال مغربی ہوا کا بہاؤ سطح سے 1.5 کلومیٹر اوپر ہے جس کی رفتار 6 سے 8 کلومیٹر فی گھنٹہ کے قریب ہے اور ہوا میں نمی کی موجودگی دونوں مل کر دھند کو گہرا بنا رہے ہیں۔ جس کی وجہ سے ہمالیہ کے دامن میں صبح کے وقت گھنی دھند چھائی ہوئی ہے۔
پٹنہ کے محکمہ موسمیات نے کہا کہ موجودہ موسمی تجزیے سے معلوم ہوتا ہے کہ آئندہ 2 دنوں میں کم سے کم درجہ حرارت میں کوئی خاص تبدیلی نہیں آئے گی۔ 2 دن کے بعد ریاست کے کم سے کم درجہ حرارت میں نمایاں کمی آئے گی۔ 2 دن کے بعد کم از کم درجہ حرارت میں 3 سے 4 ڈگری سیلسیس کی کمی ہو سکتی ہے اور آئندہ 3 دنوں تک کم سے کم درجہ حرارت میں بتدریج کمی واقع ہو سکتی ہے۔ گذشتہ 24 گھنٹوں میں فاربس گنج میں زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 29.4 ڈگری سیلسیس ریکارڈ کیا گیا۔
محکمہ موسمیات کے مطابق ریاست میں اب دھند کا اثر نظر آرہا ہے اور ریاست کے شمال مغربی، شمال وسطی، جنوب مغربی اور جنوب وسطی حصوں میں صبح کے وقت کئی گھنٹوں تک درمیانی دھند چھائی ہوئی ہے۔ محکمہ موسمیات نے عوام سے اپیل کی ہے کہ ان علاقوں کے لوگ سڑک پر آمدورفت کے دوران خاص خیال رکھیں۔

Related posts

عتیق احمد کو ملی گناہوں کی سزا، بھائی اشرف سمیت 7 بری

Hamari Duniya

کشمیر سے منی پور تک ملک خوف و دہشت کے سائے میں

Hamari Duniya

صدر پیوٹن کو جنگی مجرم کہنا آسان ہے لیکن یہ سب کیسے ثابت ہوگا؟

Hamari Duniya News