31.7 C
Delhi
May 24, 2024
Hamari Duniya
Breaking News قطر کھیل

فیفاعالمی کپ 2022 میں 10 لاکھ سے زائد شائقین کی قطر آمد متوقع

Qatar FIFA-World-CUP

دوحہ(ایچ ڈی نیوز)۔ قطر میں 20 نومبر سے 18 دسمبر تک کھیلے جانے والے فیفا ورلڈ کپ 2022 کے ٹکٹوں کی فروخت 27 ستمبر کو 11.00سی ای ایس ٹی ،دوپہر12.00دوحہ وقت (2.30بجے آئی ایس ٹی) پر پھر سے شروع ہوگی۔کئی شائقین اس اعلان سے پرجوش ہیں۔ دوحہ کی رہنے والی شمرلی دتہ گپتا ٹکٹ کے انتظار میں ہر دوسرے دن اپنا فیفا آن لائن کھاتہ کھول رہی تھیں۔ گپتا نے کہا کہ پہلے مرحلہ کے دوران میں خوش قسمت نہیں تھی۔مجھے یقین ہے کہ کوارٹر فائنل، سیمی فائنل اور فائنل کے تمام ٹکٹس بک ہو چکے ہیں۔ممکن ہے گروپ مرحلے کے میچوں کے لیے زیادہ مہنگے ٹکٹ بچے ہیں۔

Qatar-FIFA-WORLD-CUP
Qatar-FIFA-WORLD-CUP

دوحہ کے ایک امریکی اسکول میں کام کرنے والے ایک ہندوستانی سینئر سیکنڈری ٹیچر نے کہا کہ زمرہ 4 کے ٹکٹوں میں سے ہر ایک کی قیمت کیو آر500ہے۔ میں دیکھوں گا کہ کیا مجھے سستے ٹکٹ مل سکتے ہیں۔ فیفا ڈاٹ کام پر آن لائن ٹکٹوں کی فروخت 18 دسمبر کو ٹورنامنٹ کے اختتام تک جاری رہے گی۔ پاکستانی شہری آمنہ پرویز راو 27 ستمبر کو دوحہ میں بکنگ شروع ہونے کے بعد آن لائن ٹکٹ خریدنے کے لیے پرجوش ہیں۔قطر یونیورسٹی کے ایڈیٹر راو نے کہا، کاش میں کیوآر35کی قیمت پر ٹکٹ خرید سکتا۔
ٹکٹوں کی مانگ میں مسلسل اضافہ
منتظمین کے مطابق مشرق وسطیٰ میں کھیلے جانے والے پہلے فیفا ورلڈ کپ کے ٹکٹوں کی مسلسل مانگ کی جا رہی ہے۔ قطر سیاحتی مقناطیس چمبک دبئی کی سرحد میں ہے، جوٹورنامنٹ کے لئے تیار ہے، جس کے دنیا بھر سے ایک ملین سے زیادہ شائقین کے آنے کی امید ہے۔ قطر کی خلیج تعاون کونسل(جی سی سی) جیسے سعودی عرب، متحدہ عرب امارات اور عمان نے قطر ایئر ویز کے مرکز دوحہ کے لئے طیاروں کی تعداد بڑھا دی ہے۔ قطری کیریئر نے دبئی سے اور دبئی سے شٹل پروازوں کو شیڈول کرکے آپریشنز کو تیز کرنے کا اعلان کیا ہے۔

Qatar-FIFA-World-Cup
Qatar-FIFA-World-Cup

5جولائی سے16اگست تک زیادہ ٹکٹ بیچے گئے
فیفا نے کہا کہ 5 جولائی سے 16 اگست تک فروخت کے مرحلے کے دوران ، کل 520,532 ٹکٹس فروخت ہوئے ، جس سے خریدے گئے ٹکٹوں کی کل تعداد 2.45 ملین ہو گئی۔ بین الاقوامی اور مقامی ٹکٹ ہولڈرز کو اسٹیڈیم تک رسائی اور قطر میں داخلہ حاصل کرنے کے لیے بین الاقوامی اور مقامی ٹکٹ صارفین کو حیا کارڈ ( ڈیجیٹل اور فزیکل شکل کے طور پر دستیاب ایک ٹورنامنٹ آئی ڈی ) کے لیے درخواست دینے کی ضرورت ہے۔ یہ کارڈ بین الاقوامی شائقین کے لیے ویزا کے طور پر کام کرے گا اور انہیں قطر میں ایک سے زیادہ داخلے اور سعودی عرب ، متحدہ عرب امارات اور عمان کا ویزا مفت سفر فراہم کرے گا۔

Related posts

کانگریس کو ووٹ دیں ، ہمارے کونسلرز آپ ے مفادات اور حقوق کا تحفظ کریں گے: دہلی کانگریس صدر کی اپیل

Hamari Duniya

معاشی بحران سے دوچارسری لنکا کیلئے راحت بھری خبر،آئی ایم ایف نے دی خوشخبری

Hamari Duniya

روہت شرما نے ایک اور ریکارڈ اپنے نام کرلیا، بن گئے پہلے کپتان

Hamari Duniya